Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri før blitt så forbannet over fotball som jeg ble i dag. 
Tok meg en liten luftetur for å klarne opp litt, jeg er nå tilbake og fortsatt både irritert og sjokkert, men samtidig litt smilende også. 
Etter en lengre god periode så føler jeg at vi i dag fikk bekreftelse på at Arsenal ikke bare er i god flyt, men at Arsenal faktisk har hevet seg noen hakk og har blitt et mye bedre lag enn det de var når vi låg på 20. plass i starten av sesongen og tapte 5-0 mot city. 

Jeg ser litt lysere på ting og syns det begynner å bli veldig spennende å følge med på Arsenal, i løpet av de neste 2 ukene møter vi Liverpool 2 ganger i ligacupen. Med det nivået vi var på i dag så gleder jeg meg til å møte på Liverpool, for første gang på lenge!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
barezell skrev (2 timer siden):

Hvordan blir midtbanen etter denne kampen? 

Xhaka - sambi? Evt xhaka - ødegård?  Mister mye når Partey blir borte. Xhaka funker ikke i nærheten av like godt i rollen.

Niles er på vei ut døra så han utgår nok. 

Dessverre stort tap, har ikke fulgt helt med, men antar han skal spille afrikamesterskap. Tror noen kommenterte i en annen tråd at Partey hadde sin beste kamp så langt i Arsenal, og jeg skal si meg enig i den. Meget skeptisk til Partey i starten, men han har virkelig utviklet seg til å bli et viktig ledd i laget de siste månedene. 

Endret av Dagner
Lenke til kommentar

Afrikamesterskap ja. Så partey og elneny forsvinner. 

Pool mister vel mane og salah? Så kanskje ikke verste tidspunkt å møte de et par ganger, men jeg trur vi kommer til å merke at Partey er borte. Imo har vi ingen som er i nærheten av hans nivå på ballvinning og posisjonering. Det blir nok et større ansvar på midtstoppere fremover.

Lenke til kommentar
Dagner skrev (34 minutter siden):

Dessverre stort tap, har ikke fulgt helt med, men antar han skal spille afrikamesterskap. Tror noen kommenterte i en annen tråd at Partey hadde sin beste kamp så langt i Arsenal, og jeg skal si meg enig i den. Meget skeptisk til Partey i starten, men han har virkelig utviklet seg til å bli et viktig ledd i laget de siste månedene. 

Mulig det var meg. Fulgte med på Partey. Han kunne ikkje gjere feil idag. Va fantastisk på midtbana. Grunnen til at vi klarte oss med 10 mann, nesten heilt til slutt var mykje pga han på midten. Samtidig Tomiyasu på høgreback.

Er dette nivået eg har savnet av Partey til no. Han er god for det, men har ikkje skikkelig vist det i Arsenal før idag. Bare han holder seg skadefri, er han ein av dei beste midtbanespelarane i PL.

Han er heilt klart ein del av ryggraden i dette laget. Ramsdale, Gabriel, Partey, Tomi, Saka.

Endret av Pallehysa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
2 hours ago, Dagner said:

Etter en lengre god periode så føler jeg at vi i dag fikk bekreftelse på at Arsenal ikke bare er i god flyt, men at Arsenal faktisk har hevet seg noen hakk og har blitt et mye bedre lag enn det de var når vi låg på 20. plass i starten av sesongen og tapte 5-0 mot city. 
 

Dette var vel den beste kampen vi har spilt på mange år. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...