Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært i barndåp i dag så fikk ikke sett kampen. Hadde tenkt til å se reprise, men så er den ikke tilgjengelig før i kveld. *sigh*

 

Du kan akkurat rekke det enda. Hvis du har Sumo, i alle fall. Da velger du bare TV2 Sport Premium (under "Direkte TV") og spoler tilbake. Du kan spole tilbake 3 timer, så du må hive deg rundt.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

 

Har vært i barndåp i dag så fikk ikke sett kampen. Hadde tenkt til å se reprise, men så er den ikke tilgjengelig før i kveld. *sigh*

 

Du kan akkurat rekke det enda. Hvis du har Sumo, i alle fall. Da velger du bare TV2 Sport Premium (under "Direkte TV") og spoler tilbake. Du kan spole tilbake 3 timer, så du må hive deg rundt.

 

 

Ah, jeg elsker deg! Takk!

Lenke til kommentar

Som Unitedsupporter så må jeg si at hvordan Arsenal fremstår i dag bekymrer meg litt mtp kampen om topp 4 :p Spesielt ettersom både Özil og Walcott ser ut til å være på vei tilbake, og gir dere endel mer bredde/å spille på. Når også Southampton ser ut til å være tilbake etter formsvikten i nov, og Liverpool begynner å vise litt av den formen de hadde i fjorårets PL, så kan det her bli en litt vel spennende vårsesong!

Lenke til kommentar

 

 

Har vært i barndåp i dag så fikk ikke sett kampen. Hadde tenkt til å se reprise, men så er den ikke tilgjengelig før i kveld. *sigh*

 

Du kan akkurat rekke det enda. Hvis du har Sumo, i alle fall. Da velger du bare TV2 Sport Premium (under "Direkte TV") og spoler tilbake. Du kan spole tilbake 3 timer, så du må hive deg rundt.

 

 

Ah, jeg elsker deg! Takk!

 

 

 

Bruk søkefeltet på Sumo til neste gang. ;) Bare å søke på "Arsenal".

Du kan se kamper i reprise flere måneder tilbake i tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...