Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

 

Taper nei? Dette er walkover for Arsenal

 

Haha, har du sett oss eller forsvaret i det siste? Pisset på i 130 minutter av Anderlecht, 90 av Swansea de siste par ukene. United og angrepsrekken kommer til å annihilere oss, dessverre. Arsenal har ingen mulighet til å vinne. Uavgjort kan kanskje gå, men frykter det blir minst tomålstap.

 

Har du sett United vinne borte i det siste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Husk at Wenger har et United-kompleks. Klarte ikke engang å slå tidenes svakeste United-lag når vi var i grei form i fjor

 

Bra det er 11 spillere som evt skal slå United og ikke Wenger alene da..

 

 

Du forstår veldig godt hva jeg mener. Slik vi har fremstått i det siste har vi kanskje 1% sjanse for seier, 10% for uavgjort, kanskje. Vi lekker som en sil bakover og kommer til å slippe inn minst 2 mål.

Lenke til kommentar

 

 

Husk at Wenger har et United-kompleks. Klarte ikke engang å slå tidenes svakeste United-lag når vi var i grei form i fjor

 

Bra det er 11 spillere som evt skal slå United og ikke Wenger alene da..

 

 

Du forstår veldig godt hva jeg mener. Slik vi har fremstått i det siste har vi kanskje 1% sjanse for seier, 10% for uavgjort, kanskje. Vi lekker som en sil bakover og kommer til å slippe inn minst 2 mål.

 

 

Joda, jeg forstår hva du vil frem til, og det er så dumt at det fikk et dumt svar.

En kamp i fjor, eller for ti år siden betyr nada og niks i år, og dette skjønner du også egentlig selv om det sikkert passer seg fint å bruke om man skal være mest mulig negativ. Det er to lag i sterkt vekslende form som møtes, og kampen avgjøres nok mest av alt på hvem som har dagen.

Vi sliter bakover på banen, de sliter bakover på banen. Vi har en liten fordel av hjemmebane, da United har vært svake der i år.

Jeg vil si dette er en langt mer åpen kamp mellom disse lagene enn på lenge, og det kan gå begge veier. Å si vi ikke har sjanse til å vinne, og at vi taper fordi Wenger har et kompleks mot United rister i hvertfall jeg bare på hodet av..

Lenke til kommentar

 

Chambers MÅ inn i midtforsvaret mot United.

Vi må stille slik: Bellerin--BFG--Chambers--Gibbs

 

Bellerin fordi han har fart som kan matche Di Maria. Med Chambers eller Monreal på høyre taper vi.

 

Dette er ikke FIFA. Det er viktigere ting enn fart. Bellerin har vist at han ikke er god nok defensivt. Katastrofe å starte han på høyre. Bedre med enten Gibbs eller Monreal på høyreback, så får de heller holde tilbake istedet for å gå fremover.

 

Chambers har vært like katastrofe på høyre etter min mening. Dog har han vært en klippe som CB. Monreal har jeg aldri sett på høyre, og det er det mest sannsynlig en grunn til. Han er venstrebeint, og i tillegg veldig avhengig av venstra si. Enbeint spiller på feil side er sjeldent en god ide(Som du sier, dette er ikke FIFA). Vi ender nok opp med vår nest tregeste forsvarsspiller som HB, mot en av PL's raskeste venstresider.

 

 

 

Endret av Hulkibulk
Lenke til kommentar

Wenger går nok ut kontrakten sin om vi ikke havner utenfor topp4. Håper virkelig ikke styret sparker Wenger uten å ha en soleklar kandidat til å ta over. Listen er ikke lang, så her er timingen essensiell. Man snakker om Martinez osv. Glem det! Det er noe helt annet å trene Wigan og Everton, kontra å trene en storklubb i London med tanke på media osv. Han får det ikke til i Everton heller, selv om Liverpool tar mesteparten av mediaoppmerksomheten i byen. Listen av managere som kan ta over etter Wenger er kort i mine øyne:

Jurgen Klopp
Pep Guardiola
Carlo Ancelotti
Fabio Capello
Diego Simeone
Rudi Garcia
Antonio Conte
Frank de Boer

Endret av Hulkibulk
Lenke til kommentar

 

Frank de Boer please.

Med Bergkamp som assistent? ^^,

Han er ikke et dårlig alternativ! Vurderte å ha han med på listen selv, men er et veldig stort steg å gå fra Ajax til et Arsenal som ønsker å vinne både PL og CL.

 

Ikke nødvendigvis. Vet ikke om Bergkamp vil la muligheten til å bli Ajax neste hovedtrener gå forbi seg, men tar gjerne Bergkamp med på kjøpet.

Lenke til kommentar

Sånn får han ikke gjøre i Arsenal. Der skal han heller spille en kort støttepasning...

 

EDIT: Flere som legger merke til at spillerne våre leker seg på det engelske landslaget, mens de blir utskjelt i Arsenal? Det sier litt om hvor tragisk vi spiller for tiden.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...