Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ox er veldig opp og ned. Var strålende mot Anderlecht, men vi må ikke bruke 3 hurtige kantspillere. Dette er ikke FIFA. Vi trenger kreativitet i midten og Alexis må være på kant hvor han finner rom og kan bruke farten sin. Cazorla eller Rosicky til Ozil er tilbake.

 

Etter min mening står Cazorla langt (og kanskje lengst) bak i køen om plass i startelleveren når Walcott er tilbake. Som sagt Rosicky eller Wilshere. Selv om sistnevnte heller ikke er spesielt god om dagen.. Bruker for mange touch og blir for ego med ballen.

Lenke til kommentar

Hvorfor bruker dere ikke Chambers som midtstopper og Monreal som HB?

 

Fordi Monreal trolig ikke er noe særlig god på høyrebacken? :p

Såvidt jeg vet har han aldri spilt på høyresiden før. Og i motsetning til høyrebeinte spillere så pleier keivhendte spillere som regel å være langt mer "enbeint". Personlig skulle jeg helst sett at Chambers kom inn sentralt og at vi ga mer spilletid til Bellerin, men det er ikke Wenger særlig hypp på. :p

Lenke til kommentar

 

Santi har klippekort.

Hvem mener du skal ta plassen til Santi?

 

Jeg liker Santi veldig godt jeg, men herremannen klarer jo ikke å sette den i nota!

Hvis vi tar utgangspunkt i at Walcott og Alexis blir værende på hver sin kant, så kan både f.eks Wilshere spille hengende.

 

Walcott - Wilshere - Alexis

Welbeck

 

Kanskje noe slik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...