Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

 

Skal si deg en ting, Welbeck til 16 millioner pund er ikke noe overpris, eller et nødvendigvis dårlig kjøp. Kan ikke du sammenligne andre kjøp som har blitt gjort de siste få årene av engelskmenn? 16 millioner pund er en ganske så fin pris for Welbz, spør du meg.

 

Sikter du til Eduardo Vargas på QPR? Hva gjør en han til en så mye bedre signering enn Welbeck?

 

(My bad om det er en annen Vargas...)

 

 

Nekter ikke for at han har potensiale, men faen ikke verdt £16m pund. I fremtiden kan det godt hende vi er glad for akkurat den signeringen, men har ikke levert varene sålangt. Welbeck var et panikkjøp av Wenger.

 

Du har tydeligvis ikke sett QPR spille denne sesongen.. Vargas er en nøkkelspiller og gjør hele tiden noe bra der fremme. Mye bedre enn Welbeck og hadde fått han billigere også. Hvis Napoli hadde vært villig til å selge han, istedet for utlån. Vargas + Alexis = Perfect link up. Chilean power.

 

Lol her snakker du bare bullshit. Vargas er middelmådig at best. Er ikke Welbeck som er problemet vårt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wenger vet jo ikke hvilke posisjoner spillerne hans spiller best i. Trenger jeg minne dere om Ozil på venstrekanten?:. Jesus.

 

 

Hadde vi bare hatt Klopp..

Du skriker om et managerbytte til den manageren som styrer et lag som ligger på bunn av Bundesliga. Hadde dette vært Wenger hadde du villa hatt ham ut av klubben uansett årsak. Nå er det ikke Klopp som skal ha all skylda i Dortmund, men hadde dette som sagt vært Wenger hadde det nok ikke spilt noen rolle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ja også nevner du Vargas som er like dårlig som Sanogo til å avslutte.

 

 

*Facepalm*..

Du har ikke peiling. Punktum.

 

 

Du skriker om et managerbytte til den manageren som styrer et lag som ligger på bunn av Bundesliga. Hadde dette vært Wenger hadde du villa hatt ham ut av klubben uansett årsak. Nå er det ikke Klopp som skal ha all skylda i Dortmund, men hadde dette som sagt vært Wenger hadde det nok ikke spilt noen rolle.

 

 

Du er klar over at nivået i Bundesliga er mye mer jevnere enn i Premier League? De tyske lagene er utrolig sterke, og det at Dortmund har underprestert sålangt trenger ikke være så rart når motstanden er temmelig tøff i forhold til hva vi har i PL. I Bundesliga er treningsopplegget mye tøffere og hardere der de trener hver bidige dag, i forhold til PL hvor de kan ha avslappende dager.. Bendtner var jo rask ute å klagde til media når treningsmengden ble doblet i forhold til hva han var vant til i Arsenal.

 

Bare fordi Klopp har 1 dårlig sesong betyr ikke at han er dårligere enn Wenger.

Klopp er en strålende manager, og han gjør kloke kjøp og salg (I forhold til Wenger). Riktignok har han mistet både Gotze og Lewandowski til deres største rival, men det er ikke nødvendigvis hans skyld.

Han har gjort en masse gode kjøp gjennom tidene som Aubameyang, Mkhitaryan, Reus, Hummels, Lewandowski, Piszczek osv. og vært svært flink å utvikle disse spillerne. I tillegg har han jo nylig hentet Ramos til £8m pund og Immobile til £17m pund som begge er veldig gode spisser.

 

 

Så ja, jeg står fortsatt på at Klopp hadde vært en MASSIV oppgradering fra Wenger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Ja også nevner du Vargas som er like dårlig som Sanogo til å avslutte.

 

 

*Facepalm*..

Du har ikke peiling. Punktum.

 

 

Du skriker om et managerbytte til den manageren som styrer et lag som ligger på bunn av Bundesliga. Hadde dette vært Wenger hadde du villa hatt ham ut av klubben uansett årsak. Nå er det ikke Klopp som skal ha all skylda i Dortmund, men hadde dette som sagt vært Wenger hadde det nok ikke spilt noen rolle.

 

 

Du er klar over at nivået i Bundesliga er mye mer jevnere enn i Premier League? De tyske lagene er utrolig sterke, og det at Dortmund har underprestert sålangt trenger ikke være så rart når motstanden er temmelig tøff i forhold til hva vi har i PL. I Bundesliga er treningsopplegget mye tøffere og hardere der de trener hver bidige dag, i forhold til PL hvor de kan ha avslappende dager.. Bendtner var jo rask ute å klagde til media når treningsmengden ble doblet i forhold til hva han var vant til i Arsenal.

 

Bare fordi Klopp har 1 dårlig sesong betyr ikke at han er dårligere enn Wenger.

Klopp er en strålende manager, og han gjør kloke kjøp og salg (I forhold til Wenger). Riktignok har han mistet både Gotze og Lewandowski til deres største rival, men det er ikke nødvendigvis hans skyld.

Han har gjort en masse gode kjøp gjennom tidene som Aubameyang, Mkhitaryan, Reus, Hummels, Lewandowski, Piszczek osv. og vært svært flink å utvikle disse spillerne. I tillegg har han jo nylig hentet Ramos til £8m pund og Immobile til £17m pund som begge er veldig gode spisser.

 

 

Så ja, jeg står fortsatt på at Klopp hadde vært en MASSIV oppgradering fra Wenger.

 

Du må være den første som hevder det....selv om du sier det for å "bekrefte" ditt syn på verden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nekter jeg å tro. Arsenal er jo en berg og dalbane, men supporterne er fortsatt støttende til klubben. Med en gang United opplever samme motgang så går de i dvale til det går bedre. Det er mye morsommere å lese diskusjoner mellom Arsenal-supportere enn United-supportere, uansett tilstand.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal komme meg på ArsenalTV så skal folk virkelig få høre det. Problemet er som Claude sier uvitende ignorante Wenger-fans som ikke greier å se at Wenger er totalt inkompetent som manager. Hvis man ikke greier å plukke ut problemene i laget og analysere HVORFOR vi taper, så viser det hvor lite peiling man har. Folk må lære seg å følge med i kampene og studere enkeltspillere.

 

Jeg kunne skrevet en jævla lang liste med dårlige og uforståelige valg Wenger har gjort helt siden i sommer. Å la Fabregas gå til Chelsea er bare èn av dem.

Endret av Adrax
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager MÅ dere komme her og diskutere Chelsea vs United? Please, opprett en annen tråd der dere kan krangle. Denne tråden er i hvertfall ikke stedet...

 

Chelsea? Jeg svarte bare på RollsReus sin kommentar om at United fansen er "verre" på de kommentarene som vises i videoen over. Arsenal-fansen er underholdende å høre på etter et tap hvor laget presterte dårlig. Det var det eneste.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor i alle dager MÅ dere komme her og diskutere Chelsea vs United? Please, opprett en annen tråd der dere kan krangle. Denne tråden er i hvertfall ikke stedet...

 

Chelsea? Jeg svarte bare på RollsReus sin kommentar om at United fansen er "verre" på de kommentarene som vises i videoen over. Arsenal-fansen er underholdende å høre på etter et tap hvor laget presterte dårlig. Det var det eneste.

 

 

Siterte feil innlegg ser jeg, beklager det. Innlegget under ditt og til dels de to under det igjen har ingenting her å gjøre.

 

Dog fyrte du jo opp United-gjengen. Kan heller ta det i PL tråden eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...