Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare å få inn en ny manager som faktisk evner å få spillerene våre til å prestere tettere opp mot toppnivå enn det Wenger gjør og som virker å ha litt bedre tilnærming til taktikk enn franskmannen så ville laget blitt løftet opp betraktelig. Pdd. så har Wenger en spillertropp som han underpresterer noe vanvittig med.

Lenke til kommentar

 

 

Eneste jeg vil at Wenger skal gjøre fra kontorstolen, er å overbevise stjernespillere om å komme til oss. Det er han faktisk god på.

Nytter ikke med sternespillere når han spiller dem ute av posisjon.

Derfor jeg heller vil ha han på kontoret, ikke som trener. La en som faktisk makter å lede et lag, gjøre det. Så kan Wenger ha én oppgave, overbevise spillere som treneren ønsker å kjøpe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Eneste jeg vil at Wenger skal gjøre fra kontorstolen, er å overbevise stjernespillere om å komme til oss. Det er han faktisk god på.

Nytter ikke med sternespillere når han spiller dem ute av posisjon.

Derfor jeg heller vil ha han på kontoret, ikke som trener. La en som faktisk makter å lede et lag, gjøre det. Så kan Wenger ha én oppgave, overbevise spillere som treneren ønsker å kjøpe.

 

 

Lykke til med det. Klubben blir å gå konk hvis han skal heve samme lønn i tillegg til at vi skal ha en annen som trener...

Lenke til kommentar

 

Det var så sinnsykt mange gode kjøp vi kunne gjort i sommer. Griezmann, Mandzukic, Vargas... Vi endte opp med Welbeck til £16m pund.. Nice.

 

Vi fikk Alexis istedenfor Griezmann. Og hvem faen vil ha Mandzukic? Han er klin lik Giroud i spillestilen, og ikke noe særlig raskere.

 

 

Mandzukic er 10 ganger bedre enn Giroud. Giroud skal liksom være så god på hodet, men før han ble skadet var han helt ræva og vant ALDRI hodedueller.

 

Hvis du har sett Mandzukic i Bayern og Atletico så hadde du ikke sagt det. Ekstremt god å posisjonere seg og en av verdens beste spisser på hodet.

Giroud har en god passningsfot, men thats it.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Eneste jeg vil at Wenger skal gjøre fra kontorstolen, er å overbevise stjernespillere om å komme til oss. Det er han faktisk god på.

Nytter ikke med sternespillere når han spiller dem ute av posisjon.

Derfor jeg heller vil ha han på kontoret, ikke som trener. La en som faktisk makter å lede et lag, gjøre det. Så kan Wenger ha én oppgave, overbevise spillere som treneren ønsker å kjøpe.

Lykke til med det. Klubben blir å gå konk hvis han skal heve samme lønn i tillegg til at vi skal ha en annen som trener...

Arsenal konk? Hah! Mer gjerrig enn Onkel Skrue den klubben der. Wenger får 100£ i uka maks.

Lenke til kommentar

Det var så sinnsykt mange gode kjøp vi kunne gjort i sommer. Griezmann, Mandzukic, Vargas... Vi endte opp med Welbeck til £16m pund.. Nice.

Skal si deg en ting, Welbeck til 16 millioner pund er ikke noe overpris, eller et nødvendigvis dårlig kjøp. Kan ikke du sammenligne andre kjøp som har blitt gjort de siste få årene av engelskmenn? 16 millioner pund er en ganske så fin pris for Welbz, spør du meg.

 

Sikter du til Eduardo Vargas på QPR? Hva gjør en han til en så mye bedre signering enn Welbeck?

 

(My bad om det er en annen Vargas...)

Endret av Tkse
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Skal si deg en ting, Welbeck til 16 millioner pund er ikke noe overpris, eller et nødvendigvis dårlig kjøp. Kan ikke du sammenligne andre kjøp som har blitt gjort de siste få årene av engelskmenn? 16 millioner pund er en ganske så fin pris for Welbz, spør du meg.

 

Sikter du til Eduardo Vargas på QPR? Hva gjør en han til en så mye bedre signering enn Welbeck?

 

(My bad om det er en annen Vargas...)

 

 

Nekter ikke for at han har potensiale, men faen ikke verdt £16m pund. I fremtiden kan det godt hende vi er glad for akkurat den signeringen, men har ikke levert varene sålangt. Welbeck var et panikkjøp av Wenger.

 

Du har tydeligvis ikke sett QPR spille denne sesongen.. Vargas er en nøkkelspiller og gjør hele tiden noe bra der fremme. Mye bedre enn Welbeck og hadde fått han billigere også. Hvis Napoli hadde vært villig til å selge han, istedet for utlån. Vargas + Alexis = Perfect link up. Chilean power.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...