Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har ikke jeg sett alle målene som er nominert, men det virker som at mål som blir nominert er typisk volley og langskudd, ikke mål etter bra spill. '

 

In other news: Kan virke som det er dårlig stemning i troppen om dagen. Først er Podolski ute og sutrer, nå er det Rosicky som fjerner bladet fra munnen:

http://www.ibtimes.co.uk/arsenal-midfielder-tomas-rosicky-warns-mass-revolt-against-arsene-wenger-1474453?

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Jeg tror spillerne er nokså proffesjonelle og ikke ser alt like sort/hvit (mest sort) som visse fans her inne.

Så ikke ble for sjokkerte om det viser seg at deres meninger om Wenger og deres negativitet ikke nødvendigvis er delt av spillerne i klubben.

 

At en spiller er negativ til lite spilletid er ganske vanlig, uten at det betyr det er en garderobe i full oppløsning av den grunn...

Lenke til kommentar

Det er ingen som mener at det er full oppløsning i garderoben, men at spiller etter spiller går til media og sier at ting ikke er så bra, så er det nok dårlig stemning i troppen om dagen. Det blir nok også forsterket av de elendige resultatene denne sesongen. Når man spiller som et middels tippeligalag så blir man jo frustrert. Det er dette vi ser nå.

 

Hadde det vært god stemning så hadde vi ikke hatt alle disse intervjuene der spillerene våre klager.

Lenke til kommentar

Men tror du ikke spillerene selv føler et ansvar for at de spiller under pari om dagen? De går selvsagt ikke rundt å tenker at det skyldes en inkompetent grinebiter av en trener, eller at det er trist å måtte spille i Arsenal. De har nok mest av alt fokus på forbedring, og på hvordan de selv kan prestere bedre og dermed bidra til at laget gjør det bedre. At Podolski klager er ikke så rart da han får lite spilletid, og han er nok ikke vant til den tilværelsen på benken som han nå opplever. Rosicky leste ikke jeg som at han klagde så veldig, men mer at han sa han var fit og klar, og hvis sjefen hadde behov for han så var han klar. Uansett ikke så veldig merkelig at spillere som sitter på benken sier de helst vil spille om media spør dem.

Jeg leser i hvertfall slike intervjuer hele tiden med spillere som mangler spilletid, og jeg leser det ikke som at det er dårlig stemning i klubben av den grunn. Skulle bare mangle at de sa de helst ville spille.

Endret av archongamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...