Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

 

Jeg vil si at det var et dårlig intervju. Bare det samme skvipet man hører om og om igjen.

Sånn som med deg, med andre ord? "Vi har den beste troppen i PL", "Mertesacker og Koscielny er overlegen alle andre stopperpar i ligaen", "Mourinho er verdens dårligste manager", "Rooney er søppel", "Arteta er mer enn god nok for Arsenal".

 

 

Motsetningen er at jeg har rett. Jeg har aldri kalt Mourinho for verdens dårligste manager, dog. Jeg har heller ikke sagt at vi har den beste troppen i PL. Det har City.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Puttet 2 for England. Har prestert ganske godt på landslaget, og står med 10 mål på siste 12 kampene. Klubblag derimot er litt verre, beste prestasjon der er vel 3 mål mot Galatasaray.

 

Sier ikke han er nødvendigvis bedre, men vil absolutt ikke gå med på at RvP har prestert bedre i det siste enn hva Welbeck har

Endret av Tkse
Lenke til kommentar

Bullshit. Van Persie har ikke prestert siden Ferguson gikk av som manager. Han er bare 31 år? Når du når den alderen går det vanligvis bare nedover. Det er meningsløst å snakke om at når Van Persie er på sitt beste så er han mye bedre enn Welbeck, når det er såpass lenge siden han var på det nivået, og sannsynligvis aldri vil komme seg opp dit igjen. Han har vært en av de dårligste spillerne på United i hele år.

Det er liten tvil at om Welbeck for øyeblikket er bedre, og jeg ville ikke nølt med å bytte en 31 år gammel Van Persie mot en 24 år gammel Welbeck, Spesielt nå som vi bruker 2 spisser, og kunne brukt en mer naturlig måltyv ved siden av ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Welbeck gjør det alltid bra for landslaget. Det er litt merkelig, men kanskje han burde vært hos Hodgson fast eller noe..

 

Ville brukt Welbeck hver eneste kamp nå framfor RVP. Selv om ingen av de skårer mål, så bidrar Welbs med mer..

 

E: Hvis du ønsker et mer utfyllende svar fra meg om Welbeck, så er det bare å se på innlegget over. Han skriver akkurat det jeg også mener.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

RvP i toppslag er verdensklasse, uten tvil. Welbeck er ung fortsatt, så han kan vel bare forbedre seg ytterligere de neste årene, vanskelig å si noe om hvor god han egentlig kan bli.

 

Welbeck har vel 2 mål og 2 assists, på 9 kamper i PL. RvP har 2 mål på 11 kamper. Sålangt har Welbeck vært en større bidragsyter for sitt lag, men trekker ikke konklusjoner om hvem som er best utifra det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...