Gå til innhold

Stygg jente som har sendt meg nakenbilder


Nstin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vis du IKKE har meldingslogg på MSN så kommer dette garantert til å slå tilbake på deg. Jenta kommer selfølgelig til å legge skylden på deg, og vis du ikke har meldingslogg som bekrefter at du ikke ville ha disse bildene. Du kunne jo ha blokka henne fra starten av, så hadde både du og hun sluppet et helvete om disse bildene. ;)

Lenke til kommentar

Når trådstarter velger å gå ut å spørre om synspunkter om noe slikt og får med seg en haug med smågutter som sitter å napper seg i fanten bare ved tanken på en naken kropp av det motsatte kjønn, håper jeg han selv også tåler en litt negativ tilbakemelding uten at det blir oppfattet som personkritikk.

 

For det første er det ingen andre enn trådstarter som kan bortforklare hvorfor han legger ut en slik melding her? Tror han virkelig at dere andre skal hjelpe han å bli kvitt dama, eller gjør han det bare fordi han synes det er "drit-tøft" å skryte litt?

 

For det andre tviler jeg sterkt på at noen jenter, spesielt ikke "stygge", uoppfordret hadde sendt noen nakenbilder av seg selv uten å ha blitt oppfordret til det, som f.eks. av en som nettopp har bladd seg jeg gjennom julepresangen fra mamma med bilder fra livet til "Biene og blomstene".

 

For det tredje lurer jeg også litt på hvor vakker trådstarter egentlig er som rakker slik ned på andre? På utsiden vel og merke... Han suger nemlig på innsiden...

 

Tipper vilt nå, men det skulle ikke forundre meg mye om trådstarter selv er en feit liten mysende 12 åring med brilleglass som takvinduene i Norges Bank, møkkete joggebukser og desperat på jakt etter annen oppmerksomhet enn den mammaen hans har tid til...

 

Tragisk post!

Lenke til kommentar

for ikke og snakke om forholdet mellom mor/ datter hvis mora får disse bildene

(som jeg antar eksisterer) :hmm:

 

de kommer nok til og få problemer i heimen?!

 

Nstin: når du tenker deg om vet du at du ikke kommer til og sende dem. :)

Endret av dioX
Lenke til kommentar

For det første.... for å ta imot bilder på msn må man vel godta??

Hvorfor har du tatt imot bildene om du ikke ville ha dem?

Jeg tror nok du har nappa loffen så mye av disse bildene at du er lei av henne, og nå... når du har "brukt henne opp" skammer du deg over dette og i ditt syke lille hode må jo HUN straffes for dette.

For det andre.... om du har lagt dama for hat, hvorfor har du ikke blokka henne da?

Min teori: For at hun skal sende ennå flere bilder.

Jeg vil forøvrig si meg veldig enig med innlegget til Trn100.

 

PS. Jeg håper faktisk at du sender bildene og at det slår skikkelig tilbake på deg selv.

Lenke til kommentar

Bildene har hun sendt over mail. Og nå skal jeg dra på jobb om ca 15 min og da tar jeg med meg bildene å kjører opp på postkontoret å sender de i samme slengen.

 

Om jeg er slem eller ikke kan være det samme. Kanskje a lærer. Man sender ikke nakenbilder til villt fremmede og sier hvor man bor etterpå.

 

Edit: har forresten loggført msn samtalenene, så har mitt på det tørre

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

Seriøst?

Er du 14 år?

Hvis ikke, tror du virkelig burde ta deg en tur til psykolog. Dette lukter psykopat-tendenser lang vei.

 

Psykopat = er drevet av sterk trang til å tilfredsstille egne behov og lyster og viser nedsatt evne til å føle empati og frykt.

Lenke til kommentar
kk, her er saken. Jeg kjedet meg en dag for noen måneder siden og satt meg på radioen på sol chat (energy ftw). Så maser ei jente om msn min. hun får den. Og ja hun er stygg og feit. Hun setter på cam å bekrefter at hun er fæl. Jeg tar det av å sier ikke mer til a.. I ettertid så har hun sendt meg ca 12 naken bilder av seg selv.

 

Jeg har fått nok, så nå har jeg adressen hennes og navnet på moren hennes og en konvolutt med alle bildene i. Den sender i morra.

 

Synspunkter?

9144077[/snapback]

 

Synspunkter? Javisst, men de vil du neppe høre, for de går ikke akkurat i din favør kan du si.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal han ikke gjøre det? Er det bedre for moren og jenta at hun fortsetter å sende bilder av seg selv rundt om på nettet? Om Nstin hadde vært en idiot så hadde han lagt dem ut på nettet å sendt link til alle på forumet. Men ved å sende dem til mora, så tviner han henne til å ta en prat med datra (Som må være helt stein hakke dom), om at hun ikke skal gjøre sånn.

 

Win-win.

 

PS! Haha.

Lenke til kommentar

Vel, kommer sent inn her, men lurer litt på alder her. Hvor gamel er jenta ? Og hvorfor sende bildene til mora, er du ute etter å skape mest mulig oppstyr (jmfr. denne tråden) og bråk for familien hennes ?

Det går vel an å blokke folk på msn, og når det gjelder mail er det vel meg bekjent mulig å blokkere fra bestemte avsendere.

Nei, slett bildene, blokker henne og glem hele saken. Kom deg videre....

Lenke til kommentar
Hvorfor skal han ikke gjøre det? Er det bedre for moren og jenta at hun fortsetter å sende bilder av seg selv rundt om på nettet? Om Nstin hadde vært en idiot så hadde han lagt dem ut på nettet å sendt link til alle på forumet. Men ved å sende dem til mora, så tviner han henne til å ta en prat med datra (Som må være helt stein hakke dom), om at hun ikke skal gjøre sånn.

 

Win-win.

 

PS! Haha.

9144939[/snapback]

Herregud for en logikk...
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...