Gå til innhold

Stygg jente som har sendt meg nakenbilder


Nstin

Anbefalte innlegg

kk, her er saken. Jeg kjedet meg en dag for noen måneder siden og satt meg på radioen på sol chat (energy ftw). Så maser ei jente om msn min. hun får den. Og ja hun er stygg og feit. Hun setter på cam å bekrefter at hun er fæl. Jeg tar det av å sier ikke mer til a.. I ettertid så har hun sendt meg ca 12 naken bilder av seg selv.

 

Jeg har fått nok, så nå har jeg adressen hennes og navnet på moren hennes og en konvolutt med alle bildene i. Den sender i morra.

 

Synspunkter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller så kan du si at hvis hun ikke sender fler bilder, så sender du de til moren hennes, og når hun har sendt fler bilder, så har du fler bilder du kan sende til moren hennes :D

9144091[/snapback]

Hun sa dette, men jeg orker ikke mer av a, hun er seriøst motbydelig

Lenke til kommentar
jeg syns du skal ha sex med henne, filme det, og sende det også til moren hennes. eller er det å gå litt for langt?

9144117[/snapback]

å gå litt for langt er å se på bildene engang til. det du snakker om er å ta løpe fart og hoppe utenfor stupet.

Lenke til kommentar
er det ikke bare og blokke hu og slette bildene?  :hmm:

9144162[/snapback]

Ikke når man kan starte en forumthread som skryter av at man har fått nakenbilder ;)

9144236[/snapback]

Tro meg, de bildene er ikke noe å skryte av. hu er rett og slett fæl. Jeg har lagt henne får hat og syntes hun fortjener dette.

 

Edit: Thewiz, det har jeg allerede gjort. lagt ved en liten notis

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...