Gå til innhold

Stygg jente som har sendt meg nakenbilder


Nstin

Anbefalte innlegg

Okei b-real. Om du hadde ei datter på 14-16 års alderen, som drev å sendt rundt bilder av seg selv på nettet.

 

Har du

1. Ville vist det, konfrontert henne å fått slutt på det.

2. Levd lykkelig i uvitenhet om at datteren din la seg ut på nettet.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som har nevnt alder på denne jenta i det hele tatt?

Synes det er et vesentlig poeng oppi dette, trådstarter er 19 så om han har "lurt" en 14-åring til å sende nakenbilder er vel det et like stort problem som om foreldrene hennes skal/ikke bør få vite det.

Og Neppe; hvem har sagt noe om at jenta sender bilder i hytt og pine, det kan faktisk være et engangstilfelle. Og skal trådstarter hylles for ikke å spre bildene på nettet? Merkelig logikk :hmm:

Jeg holder me til mitt tidligere utsagn, blokker jenta, slett bildene og glem hele saken.

Lenke til kommentar

Okei. Jeg har flere ganger fått sett bilder av nakne jenter som jeg kjenner på fest. Der en eller annen har bildet/film på mobilen å skryter av det, viser det til alle osv.

 

Når da omtrent hele bygda vet om dette, får til syvende og sist foreldre det også. Så hva om en person som Nstin, hadde fått bildene, å istedet sagt ifra til foreldre, så de kunne konfrontert ungen sin med at slike ting bør man ikke gjøre osv (Noen vet faktisk ikke bedre). Det hadde spart foreldre og barn for mye bry og mobbing.

Lenke til kommentar

Skjønner argumentasjonen din Neppe, har selv ei på 14, men hvor gammel er egentlig den jenta det diskuteres her? Om hun er 16-17-18 så er vel situasjonen noe annerledes enn om hun er 14.

Og hvem vet hvordan forholdet er mellom jenta og foreldrene, i værste fall kan dette ende så traumatisk for jenta at hun tar varig skade av det.

Holder fortsatt på mitt tidligere argument, slett bildene og glem saken.

 

Edit: Skriveleif, tastaturet "mister" bokstaver innimellom :blush:

Endret av persistent
Lenke til kommentar
Okei b-real. Om du hadde ei datter på 14-16 års alderen, som drev å sendt rundt bilder av seg selv på nettet.

 

Har du

1. Ville vist det, konfrontert henne å fått slutt på det.

2. Levd lykkelig i uvitenhet om at datteren din la seg ut på nettet.

9145057[/snapback]

Jeg hadde latt henne få utforske sin seksualitet for seg selv og ikke i en "overvåking" av meg som foresatt.

 

persistent: Man må overdrive for å få fram poenget sitt..hvis ikke så er det ikke diskusjon.no :roll:

Lenke til kommentar

danilovic, ettersom jeg er ca 133% gamlere enn deg "leker" jeg ikke voksen, det slutta jeg med for 20 år sia :!:

Men som den grumme fader ville ikke jeg fått sånne bilder av dattra mi i posten iallefall. Mulig jeg er sær, men jeg hadde blitt 10 ganger mer fobanna på vekommende som sendte meg det enn på dattra. Ville ment at fyren var en dritt som bare prøvde å gjøre det jævlig for jenta... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Seriøst?

Er du 14 år?

Hvis ikke, tror du virkelig burde ta deg en tur til psykolog.  Dette lukter psykopat-tendenser lang vei.

9144855[/snapback]

Hahaha! (jeg ler av deg)

Det er bare en lærepenge.

 

 

Nstin, send bildene! Jeg er også lei av stygge fjortiskjerringer som sender bilder i håp om at jeg er kåt nok til å tafse på ei stygg kjerring som ikke får seg noe, og derfor håper på å treffe på noen "lavere" i rangen.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Det virker som om trådstarter har det for seg at jenta "fortjener" dette fordi hun er stygg. Planen kunne kanskje forsvares hvis hun hadde vært masete og ikke tatt et nei for et nei over lengre tid, men det er ingenting her som tyder på det. Alt hun har gjort er jo å prøve seg på en litt slibrig måte. Skal man straffes for det bare fordi man ikke er pen nok i mottakers øyne? Nei, Nstin, dette er rasshøloppførsel av verste sort hvis situasjonen ikke er mer kompleks enn det du har klart å formidle.

 

Håper jenta henter og sjekker posten selv.

Lenke til kommentar
Det virker som om trådstarter har det for seg at jenta "fortjener" dette fordi hun er stygg. Planen kunne kanskje forsvares hvis hun hadde vært masete og ikke tatt et nei for et nei over lengre tid, men det er ingenting her som tyder på det. Alt hun har gjort er jo å prøve seg på en litt slibrig måte. Skal man straffes for det bare fordi man ikke er pen nok i mottakers øyne? Nei, Nstin, dette er rasshøloppførsel av verste sort hvis situasjonen ikke er mer kompleks enn det du har klart å formidle.

 

Håper jenta henter og sjekker posten selv.

9145300[/snapback]

Jeg er litt enig, men også veldig uenig. Fordi jeg mener jenta bør få en lærepenge på en eller annen måte. Kanskje kommer hun til å gjøre det igjen? Dette er slike ting som sitter igjen i lang tid å ikke nødvendigvis glemmes. Se for deg selv når jenta får barn å noen i klassen hennes får rede på nakenbildet av moren når hun av ung.

 

Jeg sier ikke hun skal straffes med husarrest, men heller rådgives. Nstin kan gjerne være en idiot som har "lurt" jenta til å sende bildene, men hun har fortsatt gjort det.

 

Jeg er også enig i at det kanskje er å dra det litt langt å sende bildene, det er vel ingen som vil se slike ting om sine barn (håper jeg). Men å konfroteren en av foreldrene så de kan ta en prat med jenta, er noe som bør skje.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Hehe, jeg likte den ideen! :!:

 

EDIT: Men jeg er jo selvfølgelig også enig med Geir nedenfor. Du kan jo kanskje sende bildene adressert til henne og skrevet et fint brev om at det ikke er så lurt å prakke nakenbilder av seg selv på fremmede.

 

Men forresten, jeg har aldri mottatt noen filer som helst uten å godkjenne først, så... ;)

Endret av Yoshi
Lenke til kommentar

Altså, hvor mange av dages nettbrukere har i en eller annen sammenheng sendt nakenbilder / camshots til en eller annen ? Kan ikke gå ut ifra at det uten videre skaper problemer for ungene deres... :hmm: I min "ungdom" kjente jeg flere jenter som var avbildet i både Lek og Aktuell Rapport, kan ikke se at det har skapt problemer for dem i ettertid.

Når det gjelder rådgiving, hvor gammel er jenta da, en 17-åring har vel ikke verdens største behov for rådgiving angående nettbruk fra sine foreldre vil jeg tro.

Jeg er sikker på at mine eldste har gjort akkurat det samme, men de er gamle nok til å vite hva de gjør, skal jeg sette meg på min høye hest og vifte med pekefingeren da? Tror ikke det ville hjelpe mye nei, det som er å si her er vel at denne jenta har vært en smule uheldig med mottakeren sin.

Når Neppe sier "det er vel ingen som vil se slike ting om sine barn" så er vi vel tilbake til en av hovedsakene da, hvor gammel er jenta egentlig?

Nei, jeg gir meg ikke, hadde noen sendt meg no sånt hadde jeg blitt fly forbanna på avsender, slett og glem, - legg ballen død.

Endret av persistent
Lenke til kommentar

Tror det er noe overkill å sende dette i posten til foreldrene, og når trådstarter sier at ønsket effekt er å få slutt på dette, så mener jeg at en telefonsamtale hadde vært nok.

RIng til denne småtøyten, og si kraftig og bestemt at denne typen småhoreri ikke holder mål. Det viktigste i en eventluell tlfsamtale tror jeg vil være å sjokkere med kraftige ord så hun blitt både paff, flau og forhåpentligvis litt kvalm av seg selv!

 

Funker ikke dette...Send bildene i posten til foreldrene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...