Gå til innhold

Resident Evil 4 Wii runda! Utrolig bra spill!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta å rund ekstra spillet seperate ways hvor du spiller hun dama. Da unlockes 45 caliber maskinpistol. Den koster også 1.000.000. Når du ser at ved å selge pistolen din, og maskinpistolen din...og skattene..at du vil få 1.000.000 så kjøp den. Du kommer ikke til å bruke andre våpen igjen.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Sitter her nå ganske forvirret. Jeg er også en av mange som har funnet ut at komposittkablene til min Wii funker svært dårlig på en 40" LCD, så har kommet fram til at jeg må kjøpe noe bedre.

 

Men hva burde jeg kjøpe meg for å få best mulig utbytte av bildet? RGB, Komponent.. eller?

 

Òg det viktigste spørsmålet gjenstår, vil det gi en såpass stor forskjell at det vil gå utover gameplayet? Har sett en del "før/etter" bilder med folk som har testet kompositt mot komponent, og det virker jo som at bildet blir mange ganger bedre. Mye kraftigere farger og skarpere bilde.

Lenke til kommentar
Da var originale Nintendo komponentkabler på plass. Har ikke fått testa Zelda eller no ennå, men i hvertfall i Wii Sports og på selve Wii menyen så kan jeg ærlig talt ikke se noen forskjell i det hele tatt. :p

9400330[/snapback]

Bytt til kompositt igjen, da vil du merke stor forskjell. Er nesten som å ha grus i øynene. Uansett det ser utrolig mye bedre ut med komponet enn det man får ved bruk av kompositt. Blir ikke så kornete lenger, pluss at noe av støyet er fjernet.

Lenke til kommentar
Da var originale Nintendo komponentkabler på plass. Har ikke fått testa Zelda eller no ennå, men i hvertfall i Wii Sports og på selve Wii menyen så kan jeg ærlig talt ikke se noen forskjell i det hele tatt. :p

9400330[/snapback]

Bytt til kompositt igjen, da vil du merke stor forskjell. Er nesten som å ha grus i øynene. Uansett det ser utrolig mye bedre ut med komponet enn det man får ved bruk av kompositt. Blir ikke så kornete lenger, pluss at noe av støyet er fjernet.

9400779[/snapback]

Ja, tenkte jeg skulle ta å teste litt etterpå i Zelda. Blir jo på samme måten som at man har vanskelig for å se noen forskjell når man ser på en dvd, og så setter på en blu-ray eller hd dvd film. Er når man "nedgraderer" at man ser hvor mye bedre det er.

Lenke til kommentar
Den heter Infinitylauncher, såvidt jeg husker. Koster 1.000.000 Ptas. Schvindyrt. Bare synd at du ikke kan ta med deg de våpene du har fått på normal med deg til proffessional.

9375654[/snapback]

Jo det kan du!

Save etter siste boss, load så opp den savefilen, du vil se at det står "Completed" (elns) også bytter det til "start a new game" og hvis du loader da så starter man slik man avsluttet, inkl våpen, armor. liv etc.

Endret av jvc1986
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...