Gå til innhold

Resident Evil 4 Wii runda! Utrolig bra spill!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

et lite spoiler hint til dere som holder på enda

et hint til når man møter dvergen som boss

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
dere vil finne en RPG i en monter, ta vare på den helt til dere møter dvergen som boss, da tar man å skyter på det store øye til monsteret(en byge fra TMP holder) så åpner "buret" seg der dvergen er, send RPG'n mot han, og du er ferdig, tok meg 10 sekunder å drepe han, letteste bossen i spillet
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte det til pc på cdon til 129kr jeg. ;)

9180856[/snapback]

 

HAr du lasta ned den grafikk oppdateringen da? Grafikken var totalt underlegen konsollversjonene ved retail ihvertfall.

9180876[/snapback]

Jeg lastet ned oppdateringen men kom bare feilmelding når jeg skulle installere. Har ikke sett noe mer på det enda.

Lenke til kommentar

Quick question: Operation Ada-greia, hvor velprodusert er den? Har den en egen handling, egne cutscenes? Spiller man kun på de samme områdene som med Leon? Avdekkes det noe nytt ved spillet, historiemessig?

 

Har hatt RE4 to ganger på GC, vet ikke om jeg kjøper det igjen om ikke den Ada-modusen er virkelig stilig.

Lenke til kommentar

Ble aldri ferdig med RE4 på Gamecube. Begynte å spille det igjen på Wii'en for noen dager siden å må si jeg er veldig imponert over fun-faktoren dette spillet. Er blitt avhengig :D

 

Så nå har jeg funnet to spill jeg faktisk liker på Wii'en: Zelda og RE4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...