Gå til innhold

Resident Evil 4 Wii runda! Utrolig bra spill!


Anbefalte innlegg

Hei, etter å ha lest testen av RE 4 Wii edition så har jeg bestemt meg for å kjøpe Wii. Men vet noen om spillet er i salg? Jeg ser at cdon.no og noen til har det på lager. Men mitt lille forsøk idag på å gå innom nærmeste elkjøp var nedslående. Ikke noe Wii hadde de og ihvertfall ikke RE 4.

 

Vet noen om noen butikker i Oslo som har den til salgs? Tenkte å titte imorgen, men hvis noen vet kan jeg jo gå rett ditt.

 

Takk!

 

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Ok, nå har jeg runda RE4 og jeg må bare si at det er en av de beste spill opplevelser jeg har hatt uavhengig av plattform. Jeg tror bare Half Life 2 og BF serien ligger over.

 

Spillet hadde en perfekt vanskelighetskurve. Man sakte men sikkert mestrer vanskeligere og vanskeligere situasjoner. Og når spillet er runda kan man spille det fra starten igjen med alt det mann har samlet opp i spillet. Så man kan spille de enkle stedene med meget kraftig våpen. Og siden man vet hva som skal skje så blir man ikke skremt noe mer..man har det bare moro med å blåse zombies til himmels!!

 

Bruken av kontrollerne er intuitive og veldig kule. Man kan nesten snipe med pistolen. Når man får Automatic Magnum som tar 35 i hitdamage føler man seg nesten usårbar. Den er bare rå!

 

Ok...som dere skjønner...jeg er MEGET entusiastisk ovenfor dette spillet.

 

Har du Wii...kjøp det!!

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Riot Gun er pingle..du får noe bedre!! Trust me!! he he..

 

Jeg er godt over 1/4 inn i min andre runde....og det uten pause. Har jeg ALDRI gjort før med spill!!

 

Når du har oppgradert våpnene så langt du kan, så låses opp en "ekstra" modus..hvor du kan lagre mer ammo enn våpnet er designet for. Feks den hagla som er bedre enn riot gun, makses ut på 30 runder....men så kjøpte jeg ekstra saken..og nå kan den ha 100 runder ammo!! najs! For en hagle!!

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Riot Gun er pingle..du får noe bedre!! Trust me!! he he..

 

Jeg er godt over 1/4 inn i min andre runde....og det uten pause. Har jeg ALDRI gjort før med spill!!

 

Når du har oppgradert våpnene så langt du kan, så låses opp en "ekstra" modus..hvor du kan lagre mer ammo enn våpnet er designet for. Feks den hagla som er bedre enn riot gun, makses ut på 30 runder....men så kjøpte jeg ekstra saken..og nå kan den ha 100 runder ammo!! najs! For en hagle!!

 

AKIRA

9168438[/snapback]

 

Hah, pinglevåpen! Jeg har fått meg typewriter og infinitylauncher. Typewriteren er en thompson machinegun med uendelig ammo. Får en skikkelig gansterfølelse når jeg bruker den sammen med dressen som du også kan unlocke. Infinitylauncheren gir deg uendelig med raketter. Spillet blir jo veldig enklet med disse. Men da har vi proffesional nivå og du kan ikke ta med deg våpnene til et vanskeligere nivå.

Lenke til kommentar
Riot Gun er pingle..du får noe bedre!! Trust me!! he he..

 

Jeg er godt over 1/4 inn i min andre runde....og det uten pause. Har jeg ALDRI gjort før med spill!!

 

Når du har oppgradert våpnene så langt du kan, så låses opp en "ekstra" modus..hvor du kan lagre mer ammo enn våpnet er designet for. Feks den hagla som er bedre enn riot gun, makses ut på 30 runder....men så kjøpte jeg ekstra saken..og nå kan den ha 100 runder ammo!! najs! For en hagle!!

 

AKIRA

9168438[/snapback]

 

det er jo striker som er pingle, den er drit stygg og det blir alt for kjedelig med den.

mye kulere å gå med en klassisk hagle

Lenke til kommentar
Hah, pinglevåpen! Jeg har fått meg typewriter og infinitylauncher. Typewriteren er en thompson machinegun med uendelig ammo. Får en skikkelig gansterfølelse når jeg bruker den sammen med dressen som du også kan unlocke. Infinitylauncheren gir deg uendelig med raketter. Spillet blir jo veldig enklet med disse. Men da har vi proffesional nivå og du kan ikke ta med deg våpnene til et vanskeligere nivå.

9171178[/snapback]

Er det kun på professional man får disse våpnene? Hvilket kapittel?

Lenke til kommentar

Har ikke rundet professional enda. Det ene våpenet blir unlocket når du runder det på easy og det andre når du runder spillet på normal. Du må så starte et new game + og så får du kjøpt dem på vanlig måte. Hvert våpen koster 1.000.000 ptas, så du må spille en stund for å få råd til dem. Selv rundet jeg normal to ganger for å kjøpe begge, samt å få oppgradert alle våpen med exclusive.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...