Gå til innhold

Resident Evil 4 Wii runda! Utrolig bra spill!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bare lurer. Vi har alle sett at dem holder med på å lage Resident Evil 5 nå, men jeg kan ikke se noensteder at det kommer til Wii. Begynner derfor å bli litt urolig siden etter å ha spillt det fantastiske spillet RE4 er RE5 nesten uaktuelt uten Wii kontrollene..

 

 

RE5 kommer vel ikke til wii såvidt jeg vet :thumbdown:

Lenke til kommentar
Aha, så jeg må runde det på normal uten opptjente bonuser for å få anledning til å kjøpe godsakene jeg har opplåst?

 

Det virker som du mister alt du har skaffet deg hvis du skal opp en vansklighetsgrad.

 

Men tror du vil få mulighet til å kjøpe Typewriter hvis du tar en runde nr 2 på Easy - jeg har aldri runda det på Easy - så jeg er ikke helt sikker...

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar
Da var man akkurat ferdig med andre runde på pro, gikk litt raskere unna med det nye våpenet, 7 timer og 37 minutter:P over ti timer raskere enn forrige:P skulle ønske man fikk noen flere våpen men... får vel bare hive meg på merc's

 

Hehe, jeg kuttet også lett ti timer på siste gjenomgang på pro - da hadde jeg sjefsvåpnet, Chicago Typewriter og Infite Rocket Launcer i mitt arsenal :dribble:

 

Kjøre litt mercs etterhvert - husker jeg sleit med dette på Gamecuben - burde gå bedre med Wii-kontrollen :!:

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Jo får vel nesten gjøre det, blitt helt hekta nå, bare igår hadde jeg spilt 12 timer ifølge gameloggen.

Har faktisk gått til innkjøp av REmake og Resident Evil 2 også:p

Tenkte jeg skulle lade opp til Umbrella Chronicles. Noen som har testet resident evil 0, 3 og code veronica?

Lenke til kommentar

Code Veronica er min favoritt i serien. Det har en helt utrolig fengslende historie samt noen av de mest stemningsfulle omgivelsene i hele serien. Dessuten er det dritskummelt.

Husk å spille de i rekkefølgen de ble sluppet, da får du en mye bedre opplevelse av serien:

 

Resident Evil

Resident Evil 2

Resident Evil 3: Nemesis

Resident Evil: Code Veronica

Resident Evil 0

Lenke til kommentar

Jeg har Resident Evil 2 til N64 - dette har jeg runda et par ganger. Veldig bra spill!

 

Har faktisk Resident Evil og Resident Evil Zero :!: liggende til Gamecuben, har ikke spilt disse enda.... Kanskje noe som passer til vinteren? :!:

 

Blir kanskje litt rart å spille de gamle etter å ha spilt det fantastiske RE4 spillet??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...