Gå til innhold

Resident Evil 4 Wii runda! Utrolig bra spill!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt noe selv, og synes det er ganske digg. Har rundet både GC og Ps2-versjonene, og jeg liker Wii sin best (selvfølgelig). Digg at man kan bare Riste på Wiikontrollen, så sikter han automatisk mot det nærmeste man kan kutte med kniven. Raskt og effektivt mot tønner og fiender som ligger på bakken.

 

Forresten, har noen merket at det er annerledes lyd om man bare rister for å bruke kniven eller holder inne C-knappen og kutter?

Lenke til kommentar

Da har jeg handlet RE4 til Wiien også. Har runda det på Gamecuben før.

 

Siktesystemet med remoten er bare rått. Det samme med knivbruken ved å riste med remoten.

 

Skal si hitraten har økt betraktelig :!:

 

Tror det blir nedtur å bruke pad på skytespill etter dette..... :blush:

 

Det var noen som spurte om et Wii spill som ikke støttet widescreen - det er Mario Party...

Lenke til kommentar

Lyst og komme med ett tips som vil gi ny holdbarhet, og glede til dette fantastiske spillet!

Jeg har runda det, men fikk besøk av en kompis her om dagen, og vi tenkte vi skulle prøve å spille det "2 player", dvs jeg styrte med nunchucken, og han sikta med remoten. Det var utrolig gøy! Det er uvant i begynnelsen, men så fort vi begynte å skjønne hverandre så gikk det som smurt. Utrolig artig når samarbeidet sitter, og det blir fort mange komiske øybeblikk når fiendene står i kø ,og vi skriker "skyt", "snu deg for faen" osv. Nå har vi nesten runda det, og begge har like dilla. syns nesten det fungerte så bra at de kunne fronta spillet med 2 player :p

 

Og her ser vi igjen mulighetene med nintendo sitt kontroll system, SMG skal jo også ha lagt litt opp til at man kan spille på tilsvarende måte. Artig at bare kontrollene til en konsoll kan gjøre om ett singelplayer spill, til en nesten fullverdig 2 player opplevelse.

Endret av MaxXRebo
Lenke til kommentar
Lyst og komme med ett tips som vil gi ny holdbarhet, og glede til dette fantastiske spillet!

  Jeg har runda det, men fikk besøk av en kompis her om dagen, og vi tenkte vi skulle prøve å spille det "2 player", dvs jeg styrte med nunchucken, og han sikta med remoten. Det var utrolig gøy! Det er uvant i begynnelsen, men så fort vi begynte å skjønne hverandre så gikk det som smurt. Utrolig artig når samarbeidet sitter, og det blir fort mange komiske øybeblikk når fiendene står i kø ,og vi skriker "skyt", "snu deg for faen" osv. Nå har vi nesten runda det, og begge har like dilla. syns nesten det fungerte så bra at de kunne fronta spillet med 2 player :p

 

Og her ser vi igjen mulighetene med nintendo sitt kontroll system, SMG skal jo også ha lagt litt opp til at man kan spille på tilsvarende måte. Artig at bare kontrollene til en konsoll kan gjøre om ett singelplayer spill, til en nesten fullverdig 2 player opplevelse.

9491031[/snapback]

 

:hmm:

Forstår ikke helt hvordan det kan være så morsomt, men kanskje jeg skal prøve det med en kamerat som har spillet...

Lenke til kommentar

I sommar så var eg sugen på eit nytt spill på wii!

DEt regna i Førde i heile sommar, så enten var det å henge hos venner ellers å spille wii.

 

Når eg var nede på spaceworld og kjøpte meg RE4 ti wii, var eg veldig skeptisk på RE4. Eg gjekk rundt med RE4 i posen og angra på kjøpe mitt!

Eg kunne enklig ikkje dømme spille , eg hadde ikkje prøvd det endå, men eg var veldig skeptisk fordi om.

 

Etter 3 dager med intens regn og hardcore spilling me RE4 vart eg heilt sjokka!

 

RE4 er det beste spille eg noken gang har spilt, det Utruli bra spill!

Atmosfæren i spille er skummelt, noke som gjor at eg gjekk med høg puls heile tia, adrenalinen fulte seg i årene mine kvar gang eg spilte, det var ein herli spille opplevelse!

Angra ikkje eit sekund på at eg kjøpte meg RE4 wii edition :w00t:

Lenke til kommentar
Ta å rund Seperate ways først. Så kjøper du heller 45 kaliber maksinpistol...mye bedre enn rocket launcher.

 

AKIRA

9565984[/snapback]

 

Tok og rundet Separate Ways!

 

Gikk tilbake til hovedspillet, solgte unna litt våpen og stæsj - og handlet "Chicago Typewriter" for en mill :!:

 

Skal si den funker nice :dribble:

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar
Den heter Infinitylauncher, såvidt jeg husker. Koster 1.000.000 Ptas. Schvindyrt. Bare synd at du ikke kan ta med deg de våpene du har fått på normal med deg til proffessional.

9375654[/snapback]

Jo det kan du!

Save etter siste boss, load så opp den savefilen, du vil se at det står "Completed" (elns) også bytter det til "start a new game" og hvis du loader da så starter man slik man avsluttet, inkl våpen, armor. liv etc.

9428979[/snapback]

 

 

Får ikke dette helt til jeg...

 

Ser ikke noe sted hvor jeg kan endre til Professional når jeg "loader".

 

Noen tips??

Lenke til kommentar
Den heter Infinitylauncher, såvidt jeg husker. Koster 1.000.000 Ptas. Schvindyrt. Bare synd at du ikke kan ta med deg de våpene du har fått på normal med deg til proffessional.

9375654[/snapback]

Jo det kan du!

Save etter siste boss, load så opp den savefilen, du vil se at det står "Completed" (elns) også bytter det til "start a new game" og hvis du loader da så starter man slik man avsluttet, inkl våpen, armor. liv etc.

9428979[/snapback]

 

 

Får ikke dette helt til jeg...

 

Ser ikke noe sted hvor jeg kan endre til Professional når jeg "loader".

 

Noen tips??

9625412[/snapback]

 

Jeg fikk det heller ikke til å virke. Tror han som kom med dette tipset ikke skjønte at det var snakk om å ta med seg våpnene til en høyere vanskelighetsgrad. Leste på gamefaqs.com senere at du ikke kan gjøre dette.

 

Åkke som. Jeg er på på chapter 5-2 i proffesional. Har et håp om å runde det uten å ta med ekstra våpen.

Lenke til kommentar
Den heter Infinitylauncher, såvidt jeg husker. Koster 1.000.000 Ptas. Schvindyrt. Bare synd at du ikke kan ta med deg de våpene du har fått på normal med deg til proffessional.

9375654[/snapback]

Jo det kan du!

Save etter siste boss, load så opp den savefilen, du vil se at det står "Completed" (elns) også bytter det til "start a new game" og hvis du loader da så starter man slik man avsluttet, inkl våpen, armor. liv etc.

9428979[/snapback]

 

 

Får ikke dette helt til jeg...

 

Ser ikke noe sted hvor jeg kan endre til Professional når jeg "loader".

 

 

Noen tips??

9625412[/snapback]

 

Jeg fikk det heller ikke til å virke. Tror han som kom med dette tipset ikke skjønte at det var snakk om å ta med seg våpnene til en høyere vanskelighetsgrad. Leste på gamefaqs.com senere at du ikke kan gjøre dette.

 

Åkke som. Jeg er på på chapter 5-2 i proffesional. Har et håp om å runde det uten å ta med ekstra våpen.

9625471[/snapback]

 

Ok - da kjører vi hardt og prøver Professional med vanlige våpen :)

 

Men siden jeg har runda spillet 2 ganger nå, så kan jeg velge Leon i oppkledd i mafia-stil!

 

Nå er jeg virkelig spent på hvordan presidentens datter ser ut - på denne runden...

Lenke til kommentar
Vil anbefale mafia-dressen (ser spesielt old school gangster ut hvis du bruker Chicago-typewriteren). Du vil nok bli overrasket hvordan Ashley ser ut. Vil ikke si noe mer, men det lønner seg virkelig å bruke det kostymet når du spiller professional.  :thumbup:

9626341[/snapback]

 

Begynte på professional og spilte frem til Ashley ble med i spillet - litt av et kostyme - kan nok passe bra! Ikke så "fint" som forrige runde men :)

 

Skal si jeg hadde litt problemer i den første Villagen på professional.....

 

Hvordan får jeg tak i "Typewriteren" på professional? Må jeg ta "Separate Ways" på professional nivå også??

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Da har jeg rundet spillet på professional - og fått det nye våpnet, det koster ikke noe :p

 

Vil ikke røpe for mye - men det er fantastisk, Chicago Typerwriter blir en sprettert i forhold :dribble:

 

Etter å ha slitt ganske hardt noen steder for å komme igjennom på professional, er det utrolig tilfredstillende å la de nå få smake på min "hevn" når jeg er tilbake med et fantastisk våpen :!: :!:

 

Tror RE4 begynner å bli en av mine all-time favoritter, har snart spilt dette mer enn jeg har spilt Halo 1 og 2 :!:

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...