Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Etter månedsvis med problemer klarte jeg endelig å kjøpe noe fra Playstation Store. Mest kranglete nettbutikken jeg noensinne har vært borti.

 

Spretter sikkert champagnen for sin første kunde som har klart å kjøpe.

 

Prøve å kjøpe noe med mitt vica kort på PSN, prøvde å kjøpe meg Arizona sunshine men umulig, ende med jeg kjøpte spillet til oculus rift vr på pc der er ikke opp fucka vica kort system som på psn

Lenke til kommentar

Blir TV på soverommet. Håper å få meg Apple-tv boks... Om det ikke er andre valgmuligheter..

Har du iPhone, iPad og/eller Mac er AppleTV et logisk alternativ. Men om du har mye Android- og Windowsprodukter så burde du vurdere Chromecast

 

Sparte 1070,- på tre liter brennevin som jeg kjøpte på Taxfree. Ville kostet 1947 kroner å kjøpe alt på et norsk pol..

Endret av Jokerjævel
Lenke til kommentar

 

Blir TV på soverommet. Håper å få meg Apple-tv boks... Om det ikke er andre valgmuligheter..

Har du iPhone, iPad og/eller Mac er AppleTV et logisk alternativ. Men om du har mye Android- og Windowsprodukter så burde du vurdere Chromecast

 

Sparte 1070,- på tre liter brennevin som jeg kjøpte på Taxfree. Ville kostet 1947 kroner å kjøpe alt på et norsk pol..

 

Takk for tipset, tror nok det blir en Chromecast da jeg har Hiwivei..

Lenke til kommentar

La inn 100 kr på unibet, fikk innskuddsbonus, vant etterhvert litt over 4000 kr. Men måtte vedde for omlag 4000 kr for å ta ut penger på grunn av bonusen... Etter disse var omsatt satt jeg med ca 9000 kr.

Casha ut. Sier meg ferdig nå da jeg har runda unibet. Klarte å få 100kr (+500kr i bonus) til å bli 9000kr som kan cashes ut. Og jeg har ikke PEILING på fotball. 

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar

La inn 100 kr på unibet, fikk innskuddsbonus, vant etterhvert litt over 4000 kr. Men måtte vedde for omlag 4000 kr for å ta ut penger på grunn av bonusen... Etter disse var omsatt satt jeg med ca 9000 kr.

Casha ut. Sier meg ferdig nå da jeg har runda unibet. Klarte å få 100kr (+500kr i bonus) til å bli 9000kr som kan cashes ut. Og jeg har ikke PEILING på fotball.

Så du har flaks og/eller har grunnleggende kunnskaper om statistikk? :)

Lenke til kommentar

 

La inn 100 kr på unibet, fikk innskuddsbonus, vant etterhvert litt over 4000 kr. Men måtte vedde for omlag 4000 kr for å ta ut penger på grunn av bonusen... Etter disse var omsatt satt jeg med ca 9000 kr.

Casha ut. Sier meg ferdig nå da jeg har runda unibet. Klarte å få 100kr (+500kr i bonus) til å bli 9000kr som kan cashes ut. Og jeg har ikke PEILING på fotball.

Så du har flaks og/eller har grunnleggende kunnskaper om statistikk? :)

 

 

Egentlig bare flaks og basic sannsynlighetsberegning. 7 av 68 kamper vunnet. (Mange ville nok mistet motet etter 10 tap på rad, men jeg brydde meg ikke om hvert enkelt kamp, men å spille flest mulig) Satset for det meste små beløp (10-200 kr) på helt ville odds, der dårlige lag lå under med både 1 og 2 mål. Men jeg gir meg nå da jeg ikke kan finne opp noe system som faktisk funker over tid, for det tror jeg mange har prøvd.

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

La inn 100 kr på unibet, fikk innskuddsbonus, vant etterhvert litt over 4000 kr. Men måtte vedde for omlag 4000 kr for å ta ut penger på grunn av bonusen... Etter disse var omsatt satt jeg med ca 9000 kr.

Casha ut. Sier meg ferdig nå da jeg har runda unibet. Klarte å få 100kr (+500kr i bonus) til å bli 9000kr som kan cashes ut. Og jeg har ikke PEILING på fotball.

Så du har flaks og/eller har grunnleggende kunnskaper om statistikk? :)

Hørte at managern til Elvis tapte 1.3 mill US ved bordet en kveld, faen det er mye penger :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...