Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-1432

At norges eldste mann George, sa at det er bare å drikke alt en vil, det er ikke det man dør av.

Han drikker hver dag, 108 år gammel.

Etter jeg leste det begynte jeg å drikke igjen. ( eller ordentlig igjen rettere sagt)  ..  :sleep:

 

Jeg har jobbet på medisinsk avdeling på sykehus, og jo, det er definitivt mange som dør av alkohol og røyk. Langsomme, seige, angstfulle dødsleier. 

 

Så denne forhelligelsen av denne personen fra media synes jeg ikke noe om. 

Lenke til kommentar

 

At norges eldste mann George, sa at det er bare å drikke alt en vil, det er ikke det man dør av.

Han drikker hver dag, 108 år gammel.

Etter jeg leste det begynte jeg å drikke igjen. ( eller ordentlig igjen rettere sagt)  ..  :sleep:

 

Jeg har jobbet på medisinsk avdeling på sykehus, og jo, det er definitivt mange som dør av alkohol og røyk. Langsomme, seige, angstfulle dødsleier. 

 

Så denne forhelligelsen av denne personen fra media synes jeg ikke noe om. 

 

 

På en måte har du jo et poeng.

Nå er George førsteoppslag i VG nok den gang. "Som barn drakk han hjemmebrent." :ninja:

Den var drøy da.

 

Lenke til kommentar

Dersom jeg noen gang blir Norges eldste og spurt om hvorfor, så skal jeg kjøre på med de verste røverhistoriene om hvordan jeg ble så gammel. Skal bli mange flotte VG oppslag av det:

 

"I sin ungdom drakk han en liter hjemmebrent hver dag, satte flere skudd med heroin daglig og hadde seg konstant med sykdoms-infiserte prostituerte uten kondom - gjerne flere i slengen. Hele livet kjørte han uten bilbelte, i fylla og mens han tekstet. I barndommen løp han med sakser, lekte med fyrstikker og røykte som en skorstein."

Endret av Zork
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Drømte at en kompis krasja med bilen sin i en grøft. I det øyeblikket ble jeg 100% lucid og svevde ut gjennom takluka.

Deretter var det bare å lande på bakken og finne roen, for å ikke vekke meg selv i ekstase.

Hadde full kontroll over absolutt alt, kunne spawne folk med hånda mi samt teleportere dem vekk.

Vet ikke hvor lenge drømmen varte, men føltes ut som flere timer.

 

Lever nok på den en stund... RIP verdens beste drøm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...