Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432
Skrevet

Slike små skolekritt. Må være den beste sorten av smågodt som er. :D

Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=gFCKhUgIziU&feature=player_embedded

Also:

I'm a long time reddit lurker, but thought this was something worth posting. A few weeks ago, I saw this post on the homepage:

I had found a mole on my back a few months ago that looked a bit suspicious. I'm a lazy guy, and while it was worrying me, I didn't have it checked out by a dermatologist.

After reading the post above and watching the youtube video, I was freaked out enough to call a dermatologist to have it looked at. The dermatologist thought it looked suspicious as well, and did a biopsy. Turns out I have melanoma. It was caught at a very early stage (T1A, Clark's level II, .3mm depth).

I'm having surgery to remove it on Tuesday, and hopefully there will be no recurrence and I continue to lead a normal life (survival rates for my stage are well above 90%).

Without seeing this post, I may have waited months or years to have it looked at, and by then it could have progressed to a much further stage with some pretty scary survival rates.

To Reddit and poster joliane_, THANK YOU for existing and posting the link! While this is still a very scary thing to be going through, if I had waited longer to have it looked at, I may have gotten to a point where it started spreading to my lymph nodes and/or organs, and I could be looking at a death sentence instead of a minor surgery.

And to all you redditors out there, if you see a suspicious mole, have it checked out (read the comments in the post I linked to for signs of problems), you may just have your life saved by Reddit as well.

Hefra

Fantastisk :)

Skrevet (endret)

Ruteforsegling til bilen. Det er så deilig når man slipper å bruke de hersens vindusviskerne over 60-70 km/t når det regner!

Endret av CFM
Skrevet

Fett det, men nå blir alle (eller i det minste jeg) nysgjerrig på hvor mye det er snakk om. Sist gang jeg fikk "mye" penger, var dimmepengene pluss siste lønn fra Forsvaret, som ble ca. 33k.

Skrevet

Aha! Er konfirmasjonstider nå. Burde tenkt på det! :p

Planer om å bruke pengene på noe? Jeg brukte mine på diverse, moped og mopedlappen, ny pc, klær osv. Resten gikk til drit som jeg ikke husker.

Skrevet

Fikk 12 000 + en PC min nærmeste familie betalte for, og min bror bygde. (ca. 8 000kr.)

Har brukt opp alt. Det gikk til Trafikalt grunnkurs, mopedlappen og deler til mopeden. :wee:

Skrevet

Brukte 10 000 på en laptop som ikke var verdt 1 krone. Den hakker når den kjører mediefiler. Den har ingen drivere. Ikke god nok til Linux en gang.

Til mitt forsvar så ser den veldig tøff ut ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...