Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke bare teknisk sett - men reelt sett. Det var jo også vitner tilstede.

 

hw.no er på VIP lista på både bryllupet og utdrikningslaget ditt.

Huh. Kult! Det var mindre smertefullt enn jeg hadde forventet. Bryllupet er om et år, du er herved invitert.

 

Tror jeg har offisielt blitt gammal. Ikke invitert til en eneste halloween fest. Ikke hørt om noen jeg ikke er invitert til en gang :p

Føler meg ung - invitert til en halloweenfest hvor jeg garantert er en av de yngste...

Lenke til kommentar

Det er jo "den originale selvhjelpsboken". Satte en standard for hele sjangeren, og var egentlig det første virkelige verket som trakk opp det at man kan endre på sitt eget kroppsspråk og ordbruk for å "manipulere" andre til å like deg bedre.

 

På grunn av at boken er såpass gammel og også banebrytende så vil du nok ha hørt mye av det som står det før. Smil mye, vær rak i ryggen, aldri kritiser andre hvis de gjør noe feil men heller trekk frem dine egne problemer og forklar hvordan du skal løse det (f.eks: Jeg synes Per er lite effektiv. Istedenfor å si "Per, du er lite effektiv" sier jeg "Ah, jeg sliter noen ganger med det å være effektiv Per, men jeg har funnet ut at hvis jeg kaster PCen i havet blir det mye bedre") og andre klassiske tips.

 

Jeg har selv faktisk ikke lest boken, men et sammendrag. Kan være nyttig å plukke den opp, men mye av det vil være repetisjon av ting du allerede vet.

Er på kap 3 nå.

 

Uansett greit å få repetert litt, tar nå ihvertfall ikke skade av å lese den!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ikke bare teknisk sett - men reelt sett. Det var jo også vitner tilstede.

 

hw.no er på VIP lista på både bryllupet og utdrikningslaget ditt.

Huh. Kult! Det var mindre smertefullt enn jeg hadde forventet. Bryllupet er om et år, du er herved invitert.

 

Takk takk ! Bryllupet er ikke smertefullt - samlivet og skilsmissen derimot...

 

Legger det inn kalenderen min !

 

Har ikke noe på gang her selv. Bare satser på at det blir som i fjor. At noen plutselig har funnet en fest dagen før elns.

 

Faen jeg er lat ass :p

 

Tror jeg har offisielt blitt gammal. Ikke invitert til en eneste halloween fest. Ikke hørt om noen jeg ikke er invitert til en gang :p

Bare å bli med meg også til Skedsmo :p

 

Skal jo på fest med disse 3 single damene...

Endret av g@bb@
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Oh wow...

 

Da jeg var fattig student og skulle på halloween kro ble det en stripete t-skjorte jeg hadde liggende og et utgått par med jeans som fikk en omgang med saksa i tillegg til at både meg selv og klærne fikk en dose skokrem i assorterte farger. Ble ganske fett, og ikke minst "gratis".

 

Edit: Takk for innbydelsene, da er jeg hvertfall bedt og slipper å tenke at jeg skal dø alene :p Menmen, får besøk på fredag så kan jo alltids høre om hun vet om noe.

Endret av Feh
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen problem Feh !

 

Selv om jeg må innrømme at jeg egentlig ikke kommer til å satse på noe game de neste månedene.. Har ei annen strøken dame i kikkerten som jeg lengter etter så muligens det ikke kommer noe særlig med horeri-fortellinger fra meg :ph34r:

Haha. Så lite skulle til for å få deg hektet på kroken.. Hun har spilt deg bra ;)

Lenke til kommentar

 

Ingen problem Feh !

 

Selv om jeg må innrømme at jeg egentlig ikke kommer til å satse på noe game de neste månedene.. Har ei annen strøken dame i kikkerten som jeg lengter etter så muligens det ikke kommer noe særlig med horeri-fortellinger fra meg :ph34r:

Haha. Så lite skulle til for å få deg hektet på kroken.. Hun har spilt deg bra ;)

Oh yes she did... Victim of my own game tror jeg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hah. Jeg tror jeg har de aller fleste loggene fra msn og irc på noen gamle disker som ligger i en eske i boden. Er mange bilder og minner generelt på de og. Har tenkt at det ville kanskje vært interessant å ta de frem igjen og se gjennom dem en dag men det har foreløpig bare blitt med tanken.

 

Men gode tider var det jo.

Endret av Vatjusi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...