Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Jeg vil påstå at alle slosskamper på byen natt til lørdag og søndag har med alkohol å gjøre. Hvor mange sloss midt i byen lørdag formiddag i kø på mcdonalds? Selv om de er idioter.

 

Velger å quote meg selv her:

 

 

 

alkohol har ikke i skyld alene
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uhyre sjelden jeg ser folk slåss på høylys dag så jeg er enig med hfthomas i at alkoholen er en avgjørende faktor.

 

Det var riktignok ikke slåssing jeg siktet til ang. det å begrense alkoholinntaket når man er ute, men mer i prestasjonsøyemed. De fleste vet jo at når man har drukket en del, synker sjarmen og de sosiale ferdighetene dramatisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble litt off topic av meg til slutt, så beklager det.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=OwBLArv58xc

 

Så på denne videoen av en fyr i rsd jeg aldri har hørt om før. Tenkte wtf når han begynte med den tindermeldingen om å spørre om sex og si at han kan få hu til å sprute om kjemien er rett og sånn.

Jeg er jo den som må prøve ting før jeg gjør en mening rundt det, men å sende sånn melding er ikke meg og det ville aldri vært meg når jeg først møtte dama, så jeg gjorde en litt mildere versjon av den. Spurte ei dame om hu ville ha sex med meg fordi jeg synes hu var sexy og at jeg ikke ville synes hu var løs av den grunn.

 

Hu svarte Nja, er ikke akkurat den personen som ligger med folk random. Men, kanskje.

For meg er det et JA, så skal møte hu til helga :p

Tinder ass. Stedet man kan mase om sex for å få det.

Endret av hfthomas
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tinderdate i går :) Har snakka litt sammen først da. *Hun* inviterte til en sein gåtur :)

 

Det viste seg å være ei skikkelig real og flirfull jente. Hun virka litt tilbakeholden likevel, så jeg fikk bare en klem og nummeret hennes.

 

Vi skal treffes igjen da :)

 

Når er det ok å kysse en date? Date nr 2? Har som regel prøvd meg ved første date tidligere, men det passa ikke helt denne gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kunne lagd tråd, men passer vel bedre her.

 

Hvorfor føler jeg at hver gang man får en god tone med en jente så tenker hun ''Åå, du er bare snill for å få meg i senga duu!''. Og nei, gjelder ikke alle jenter.

 

Det gjelder som oftest de jentene som er relativt oppegående. Det er samtidig veldig irriterende når man egentlig ikke har noen baktanker.

Etter en lang og hyggelig samtale har jeg fått høre dette: ''Ingen er SÅ hyggelige helt uten videre''. Som et stikk til at jeg ''gjorde et godt forsøk''.

 

Selv om dette ikke var et sjekketilfelle, så lurer jeg på hvordan dere(?) forandrer den holdningen?

 



Anonymous poster hash: 60bc2...b85
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kunne lagd tråd, men passer vel bedre her.

 

Hvorfor føler jeg at hver gang man får en god tone med en jente så tenker hun ''Åå, du er bare snill for å få meg i senga duu!''. Og nei, gjelder ikke alle jenter.

 

Det gjelder som oftest de jentene som er relativt oppegående. Det er samtidig veldig irriterende når man egentlig ikke har noen baktanker.

 

Etter en lang og hyggelig samtale har jeg fått høre dette: ''Ingen er SÅ hyggelige helt uten videre''. Som et stikk til at jeg ''gjorde et godt forsøk''.

 

Selv om dette ikke var et sjekketilfelle, så lurer jeg på hvordan dere(?) forandrer den holdningen?

 

 

Anonymous poster hash: 60bc2...b85

 

De må ha syke issues!

 

"Ingen er så hyggelig helt uten videre"

 

Da må det virkelig ha hendt deg noe, eller store tillitsproblemer. De har nå ihvertfall mista trua på menneskeheten.

 

(Om ikke du er karen som spanderer tusenvis av kroner da, gir dem ting etc)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...