Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen jenter synes jo faktisk at det første kysset er big deal da. Kan være verdt å prøve en deit og to til.

Ja, jeg tenkte på det også. Hun var jo tross alt med meg fra 11-23.

 

Jeg kunne nok vært mer bestemt liksom på hva vi skulle gjøre. Men spurte jo om hennes mening om hun ville se det og det.

 

 

Jaja, vet ikke helt hva jeg skal tro.

 

Møter hun 11 på bussterminal, vi kjører rundt i 1t for å finne p-plass :p Snakker endel, så går vi rundt i Oslo. Slottet, Operaen osv. Deretter stakk vi og spiste lunsj på en asiatisk greie. (Jeg betalte jo såklart)

 

Vi gikk tilbake til bilen, kjørte bort til oslo reptilpark. Hun visste ikke hva vi skulle så hun ble veldig overrasket og på reaksjonene hennes å kroppsspråket der inne vet jeg at hun likte det. Hun fikk også holdt en slange. Anbefaler det om dere har dårlige ideer.

 

Alt i alt så gikk praten ganske greit, var ikke noe mer enn bli litt mer kjent.

 

Vi dro hjem til meg, lagde mat sammen, spiste, så en film mens hun lå inntil meg. Deretter kjørte jeg hun tilbake til bussterminalen også prøvde jeg å gå for det men hun sa nei. Sååå jaaa, det var ikke veldig kult. Men whatever, hun får være den første til å ta kontakt om det skal bli noe mer.

 

Får kanskje ett sympatiknull eller 2 igjennom tinder sååå :)

Gå for det?

 

Hva mener du?

 

Tenker du tinder knullet/ene?

Lenke til kommentar

 

Så prøvde jeg å gå for det men hun sa nei? Første kysset eller?

 

Ja, hadde vært det om det hadde skjedd.

 

Hun bare smilte og så på meg og sa nei. Så spurte jeg helt sikker? Og hun: ja

 

Så ga hun meg en klem til gikk litt bortover, snudde seg og vinket.

Da er det bare å glemme henne..

Har kun skjedd meg en gang jeg var søppelfull på en fest å prøvde på et randomt kyss:p

Lenke til kommentar

 

 

Så prøvde jeg å gå for det men hun sa nei? Første kysset eller?

Ja, hadde vært det om det hadde skjedd.

 

Hun bare smilte og så på meg og sa nei. Så spurte jeg helt sikker? Og hun: ja

 

Så ga hun meg en klem til gikk litt bortover, snudde seg og vinket.

Da er det bare å glemme henne..

Har kun skjedd meg en gang jeg var søppelfull på en fest å prøvde på et randomt kyss:p

 

Skjønner, tror ikke jeg kan komme på noen gang jeg heller ikke har blitt rejecta når jeg har gått for det.

 

Men blir litt irritert over meg selv når jeg går i den samme fella 2 ganger. Det der med å snakke med hverandre over nettet litt for lenge. Denne gangen var det kun 8 dager, men det var 8 dager for lenge. Tror jeg er endel mer sjarmerende over nett kansje, at jeg slipper til mer av personligheten min. Bare for å illustrere her er noen utdrag fra samtalene. (6000 facebook meldinger på 7 dager.)

 

Hun: Hahah høres bra ut! Aww er vel ikke så rart at jeg liker deg og <3

Hun: Skulle uansett vært kjipt å miste en som deg..<3 (Vi hadde en "halveis krangel")

Hun: Jeg tenkte aldri at du kom til å bruke meg for noe, absolutt ikke. Og jeg skjønner at du selv er redd for å bli såret. Men jeg setter hvertfall utrolig stor pris på at du snakker så mye med meg, det må du vite. Men vill bare si..At det virker hvertfall utifra alt som at du er en av snilleste menneskene jeg noen gang har snakket med.

Hun: Jeg er bare så heldig som får snakke med en kjempe herlig gutt og jeg vet ikke.. Jeg er bare så redd for å gjøre noe galt som ødelegger alt

 

Noen av tingene hun sa.

 

 

Nå gjør jeg jo det bare enda værre for meg selv, å analyserer og bryr meg. Hahahahh, skal faen meg aldri lære :nei:

Lenke til kommentar

 

 

 

Så prøvde jeg å gå for det men hun sa nei? Første kysset eller?

 

Ja, hadde vært det om det hadde skjedd.

 

Hun bare smilte og så på meg og sa nei. Så spurte jeg helt sikker? Og hun: ja

 

Så ga hun meg en klem til gikk litt bortover, snudde seg og vinket.

Da er det bare å glemme henne..

Har kun skjedd meg en gang jeg var søppelfull på en fest å prøvde på et randomt kyss:p

Skjønner, tror ikke jeg kan komme på noen gang jeg heller ikke har blitt rejecta når jeg har gått for det.

 

Men blir litt irritert over meg selv når jeg går i den samme fella 2 ganger. Det der med å snakke med hverandre over nettet litt for lenge. Denne gangen var det kun 8 dager, men det var 8 dager for lenge. Tror jeg er endel mer sjarmerende over nett kansje, at jeg slipper til mer av personligheten min. Bare for å illustrere her er noen utdrag fra samtalene. (6000 facebook meldinger på 7 dager.)

 

Hun: Hahah høres bra ut! Aww er vel ikke så rart at jeg liker deg og <3[/size]

Hun: [/size]Skulle uansett vært kjipt å miste en som deg..<3 (Vi hadde en "halveis krangel")[/size]

Hun: [/size]Jeg tenkte aldri at du kom til å bruke meg for noe, absolutt ikke. Og jeg skjønner at du selv er redd for å bli såret. Men jeg setter hvertfall utrolig stor pris på at du snakker så mye med meg, det må du vite. [/size]Men vill bare si..[/size]At det virker hvertfall utifra alt som at du er en av snilleste menneskene jeg noen gang har snakket med.[/size]

Hun: [/size]Jeg er bare så heldig som får snakke med en kjempe herlig gutt og jeg vet ikke.. Jeg er bare så redd for å gjøre noe galt som ødelegger alt[/size]

 

Noen av tingene hun sa. [/size]

 

 

Nå gjør jeg jo det bare enda værre for meg selv, å analyserer og bryr meg. Hahahahh, skal faen meg aldri lære :nei:[/size] [/size]

For min del har det gått greit å snakke lenge med noen på nettet før jeg møter dem.

Jeg gjør det mye bedre irl.:)

Er jo greit å analysere, det lærer du av:)

Lenke til kommentar

Jeg kunne nok vært mer bestemt liksom på hva vi skulle gjøre. Men spurte jo om hennes mening om hun ville se det og det.

 

Det er greit å spørre, bare ikke mas og fremstå usikker rundt hva dere skal gjøre. Reptilparken var dog en bold move, det kunne virkelig slått begge veier så der hadde du flaks :p

 

Så ga hun meg en klem til gikk litt bortover, snudde seg og vinket.

 

Her må du jo bare kjenne etter selv hva det er du vil. Om målet bare er å få ligget med henne så var ikke dette den beste starten, men om du vil noe mer så var ikke det nødvendigvis en negativ reaksjon fra hennes side.

 

Nå gjør jeg jo det bare enda værre for meg selv, å analyserer og bryr meg. Hahahahh, skal faen meg aldri lære :nei:

 

Det betyr vel bare at hun har klart å komme litt under huden på deg ;)

Lenke til kommentar

 

Jeg kunne nok vært mer bestemt liksom på hva vi skulle gjøre. Men spurte jo om hennes mening om hun ville se det og det.

 

Det er greit å spørre, bare ikke mas og fremstå usikker rundt hva dere skal gjøre. Reptilparken var dog en bold move, det kunne virkelig slått begge veier så der hadde du flaks :p

 

Så ga hun meg en klem til gikk litt bortover, snudde seg og vinket.

 

Her må du jo bare kjenne etter selv hva det er du vil. Om målet bare er å få ligget med henne så var ikke dette den beste starten, men om du vil noe mer så var ikke det nødvendigvis en negativ reaksjon fra hennes side.

 

Nå gjør jeg jo det bare enda værre for meg selv, å analyserer og bryr meg. Hahahahh, skal faen meg aldri lære :nei:[/size] [/size]

 

Det betyr vel bare at hun har klart å komme litt under huden på deg ;)

I mine øyne og tror hun har(hadde) samme oppfattning at dette var noe mer seriøst. Det som er over nettet så møter man kun personligheten å da har jeg virkelig lett for å bry meg fort.

 

Haha, men reptilparken er å anbefale! Så lenge personen ikke har helt angst for slike ting og freaker ut. Men jeg hadde spurt hun i forveien om hun likte slanger eller synes de var ekle uten at hun skjønte noe.

 

Jeg ser ihvertfall ikke noen særlig grunn til å ta kontakt med det første.

Lenke til kommentar

Hvorfor spør du ikke bare rett ut om hvorfor hun avviste deg? Det er så meningsløst å drive med sånne spill hvor man ikke skal ta kontakt, og se hvem som tar kontakt, og ikke virke for på, og være laidback osv.. Liker du henne, så sier du takk for daten, og snakker litt med henne før du spør hvorfor hun avviste deg. For alt du vet så tolker hun nå at ved å ikke ta kontakt, så er hun ikke verdt å vente på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor spør du ikke bare rett ut om hvorfor hun avviste deg? Det er så meningsløst å drive med sånne spill hvor man ikke skal ta kontakt, og se hvem som tar kontakt, og ikke virke for på, og være laidback osv.. Liker du henne, så sier du takk for daten, og snakker litt med henne før du spør hvorfor hun avviste deg. For alt du vet så tolker hun nå at ved å ikke ta kontakt, så er hun ikke verdt å vente på.

Greit, jeg spør nå.

 

Tenkte litt på det ista så slipper jeg lure.

 

Takker for alle tips osv jeg har mottatt. Det hjelper på uansett :)

Lenke til kommentar

 

Hvorfor spør du ikke bare rett ut om hvorfor hun avviste deg? Det er så meningsløst å drive med sånne spill hvor man ikke skal ta kontakt, og se hvem som tar kontakt, og ikke virke for på, og være laidback osv.. Liker du henne, så sier du takk for daten, og snakker litt med henne før du spør hvorfor hun avviste deg. For alt du vet så tolker hun nå at ved å ikke ta kontakt, så er hun ikke verdt å vente på.

Greit, jeg spør nå.

 

Tenkte litt på det ista så slipper jeg lure.

 

Takker for alle tips osv jeg har mottatt. Det hjelper på uansett :)

 

Du brukte for lang tid på å eskalere. Du burde ha prøvd å kysse henne mye tidligere. Da hadde du hatt mer enn en sjanse til det også. Det er normalt med litt motstand, derfor må du eskalere tidligere. Det at hun ikke kysset deg betyr ikke mer enn "ikke enda. jeg vet ikke om du er kul nok". Eskaler. Vær proaktiv. Ikke bruk nærmere 12 timer på et kyss.

 

Anonymous poster hash: e6195...b79

Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor spør du ikke bare rett ut om hvorfor hun avviste deg? Det er så meningsløst å drive med sånne spill hvor man ikke skal ta kontakt, og se hvem som tar kontakt, og ikke virke for på, og være laidback osv.. Liker du henne, så sier du takk for daten, og snakker litt med henne før du spør hvorfor hun avviste deg. For alt du vet så tolker hun nå at ved å ikke ta kontakt, så er hun ikke verdt å vente på.

Greit, jeg spør nå.

 

Tenkte litt på det ista så slipper jeg lure.

 

Takker for alle tips osv jeg har mottatt. Det hjelper på uansett :)

 

Du brukte for lang tid på å eskalere. Du burde ha prøvd å kysse henne mye tidligere. Da hadde du hatt mer enn en sjanse til det også. Det er normalt med litt motstand, derfor må du eskalere tidligere. Det at hun ikke kysset deg betyr ikke mer enn "ikke enda. jeg vet ikke om du er kul nok". Eskaler. Vær proaktiv. Ikke bruk nærmere 12 timer på et kyss.

 

Anonymous poster hash: e6195...b79

 

 

Mulig det funker, hva vet jeg, men hva om han hadde prøvd seg en time ut i daten, og hun avviste han. Da hadde det vært 11 timer med potensiell akwardness.

Lenke til kommentar

Problemet er enkelt. Du venter for lenge, og et kyss på stasjonen virker som ren høflighet, eller du fremstår som svakelig som ikke har forsøkt før.

 

På den andre siden synes jeg du og dine like ikke fortjener å få disse damene, etter å ha delvis nesten planlagt/annonsert på åpent nettforum på forhånd, og i tillegg legger ut rapporter med utdrag fra samtaler på nett.

 

Hva f er i veien med dere? Har dere null respekt for de jentene dere møter? Hjelpe meg...

 

(Og her på forumet er det de utro som er null verdt. Dere er jo langt verre)

 

 

Anonymous poster hash: 22547...a16

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvorfor spør du ikke bare rett ut om hvorfor hun avviste deg? Det er så meningsløst å drive med sånne spill hvor man ikke skal ta kontakt, og se hvem som tar kontakt, og ikke virke for på, og være laidback osv.. Liker du henne, så sier du takk for daten, og snakker litt med henne før du spør hvorfor hun avviste deg. For alt du vet så tolker hun nå at ved å ikke ta kontakt, så er hun ikke verdt å vente på.

Greit, jeg spør nå.

 

Tenkte litt på det ista så slipper jeg lure.

 

Takker for alle tips osv jeg har mottatt. Det hjelper på uansett :)

 

hun likte bildene bedre enn the real deal, klassisk mistake...

Lenke til kommentar

Problemet er enkelt. Du venter for lenge, og et kyss på stasjonen virker som ren høflighet, eller du fremstår som svakelig som ikke har forsøkt før.

 

På den andre siden synes jeg du og dine like ikke fortjener å få disse damene, etter å ha delvis nesten planlagt/annonsert på åpent nettforum på forhånd, og i tillegg legger ut rapporter med utdrag fra samtaler på nett.

 

Hva f er i veien med dere? Har dere null respekt for de jentene dere møter? Hjelpe meg...

 

(Og her på forumet er det de utro som er null verdt. Dere er jo langt verre)

 

 

Anonymous poster hash: 22547...a16

Er det virkelig så ille å be om hjelp på et anonymt nettforum? De fleste planlegger slike hendelser, i varierende grad. Jeg ser virkelig ikke problemet her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Svært så pessimistiske vi er da.. Selv om dette er sjekketråden blir det litt søkt å kalle en date uten intim kontakt for mislykket. Gudskjelov egentlig for at det fortsatt finnes noen jenter som er litt mer spennende å møte enn de som sprer beina på første forsøk.

 

 

Jeg sitter for en sjelden gangs skyld i "andre enden" om dagen. Er ei som prøvde seg på meg da jeg var ute for en drøy måned siden, og som åpenbart har prøvd å bootycalle meg et par ganger i ettertid. Har elegant styrt unna å ligge med henne enda, bare for å observere dynamikken og fordi jeg er oppriktig nysgjerrig på hva hun kommer til å gjøre videre. Nå er det jo jeg som er "kvinnen" og hun som kommer med typiske manne-fremstøt så det skal bli interessant å se hva hun er villig til å investere for å få det som hun vil. Har forøvrig hatt det sånn før, men ett eller annet gjør det annerledes og mer spennende denne gangen uten at jeg klarer å sette fingeren på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...