Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Tips på closing? Kommer dit at jentene blir interesserte og jeg får bygget opp "romantisk og pirrende" stemning mellom oss, men kommer ikke lengre enn kysset. Fucker det alltid til der. Evt så blir jeg stå og kline så lenge at jenta faktisk mister interessen og går....

Hm lett berøring!

Etter det er det bare å spørre om dere skal fortsette hos deg eller hun

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg regner med at klær er billigere på island?

 

 

Er ihvertfall sånn nordmenn kontra svensker, at de har mer "class" fordi pene klær der er mye billigere enn i norge.

 

 

Min verden:

 

Begynner kanskje å angre litt på at jeg brukte endel tid på selvhjelps bøker og pimp, for målet var jo å sjekke flest mulig damer. Så jeg laget meg en ny tinder, hva er det første som skjer. Joda, matcher med en jente natt til mandag :p . Og vi har vel 3k meldinger imellom oss allerede. (Hun bor i sverige så litt kjipt sånn sett) Å stor sannsynnlighet for at det har potensiale til å bli noe seriøst.

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

Hm lett berøring!

Etter det er det bare å spørre om dere skal fortsette hos deg eller hun

Hadde faktisk et lite "game" med en som var 8 år eldre en meg. Hun stod alene i baren så jeg gønna på og pløyde meg inn med energi og selvsikkerhet. Hun var utrolig lett å prate med å catchet flere interessesignaler. Fikk også lurt inn litt stryking og "tilfeldig" armberøring. Men så begynte nivået å bli såpass høyt at det var tid for å eskalere til nærmere kontakt/kyssing og da kom det klassiske aldersspørsmålet opp. Går for å være 3-4 år eldre enn jeg er, men det var likevel for ungt. Har ikke lært å unngå den helt enda...

Lenke til kommentar

Hvordan føler du det er nå kontra da du var "new in town"? Har hørt at det kan dabbe av litt for de som er fastboende etter hvert som tiden går?

 

Og, er det ikke noe med at sjekking ikke egentlig fungerer der fordi kvinnfolka helst ikke vil bli sett med deg ute blant vennene sine?

Har lært å lese personer bedre hvertfall. Islendinger kan være veldig på, selv om de har kjæreste og barn. Klarte å redde meg unna en gang da jeg la merke til bakgrunnsbilde på telefonen hennes. Mange interessesignaler så jeg ble veldig forvirret. Har lært mer å ta signalene deres. Ellers har jeg ikke merket så mye. Åpner med engelsk uansett så får oppmerksomheten deres fort nå som da. Når de får vite at jeg har vært en stund på Island kan man enkelt flørte litt med Islandsken. Standard lekse.

 

Selv om jeg bor her så stiller jeg som puss siden jeg er Norsk. Og alle islendinger ser på Norge som penger. Nå kjøper jeg aldri drinker til jenter uansett, men jeg får interessen deres uansett. Mer å snakke om også.

 

I det daglige/edru kan jentene være slik, men når de får litt innabords så gir de fort litt f.

 

@R3pulsive:

Alt er som regel 30% billigere på Island, så man får mye mer igjen når man kommer med Norsk sommerjobb og studielån. Nå kjøper jeg lite klær her, har en brukbar garderobe så har ikke sett rundt så veldig mye. Øl er 40kr uten rabatt. Som student får jeg øl for 20kr på enkelte steder.

Lenke til kommentar

 

 

Hvor gammel tror du jeg er da? Med en lett ertete tone. Så bygger du bare på om du er for ung eller for gammel.

Hm, hva mener du nå? Det var akkurat det jeg sa skjønner du :) Hun hadde jo obviously peiling på at jeg var yngre enn henne, men hvor mye var nok ikke lett å se...

Jeg har to go to states mtp denne casen. Er jeg yngre blir det noe alla, ja jeg er nok altfor uerfaren til og håndtere en slik kvinne som deg, det er det vel bare ekte mannfolk som kan, osv. Er jeg eldre er det noe alla, ja du er nok aaltfor ung for en gammal gubbe som meg frøken, osv...

Lenke til kommentar

Jeg føler at å være eldre er mye lettere enn å være yngre. Det er noe halvveis intimederende (for kvinnen) med å være ung og jeg tror noe av det ligger i at de blir veldig lett forutinntatte i forhold til intensjonene dine. Du er ikke "ekte" på en måte, kun fordi du er ung (/yngre). Har en oppfatning om at eldre kvinner søker mer trygghet enn yngre, og hvis du fremstår som kun interessert i et ONS er det ikke interessant for henne.

 

Yngre kvinner derimot føler jeg har mye lettere for å ta alderen med litt mer humor og ikke så seriøst. 5 år. 7 år. 9 år. whatever liksom. Ei på 20 kommer nok til å fortelle venninnene om opplevelsen med en 29-åring. Ei på 35 kommer ikke til å nevne et ord om at hun har hatt seg med en som var 27.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Jeg har to go to states mtp denne casen. Er jeg yngre blir det noe alla, ja jeg er nok altfor uerfaren til og håndtere en slik kvinne som deg, det er det vel bare ekte mannfolk som kan, osv. Er jeg eldre er det noe alla, ja du er nok aaltfor ung for en gammal gubbe som meg frøken, osv...

 

Dette blir vel å undergrave seg selv?

Lenke til kommentar

Julien i Dagbladet. Whaaaaaat? Kan umulig være bra.

 

http://www.dagbladet.no/2014/11/07/nyheter/utenriks/overgrep/australia/36137174/

 

Teknikkene han lærer bort er helt fjerne for folk fleste, spesielt det han er blitt kritisert for nå i media.

 

Det folk som prøver ut dette ikke skjønner, er at man kun kan være veldig seksuelt aggressiv hvis man allerede er en mann som kvinner faktisk vil ha noe seksuelt med. Når uattraktive menn så prøver på det samme, så blir det ansett som seksuell trakasering fordi jentene ikke er seksuelt interessert.

 

 

 

Anonymous poster hash: 9b4a0...c37

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er miljøet i Bergen dødt? Har sjekket både lair og puanorge. Virker som det er heller laber aktivitet. Når jeg var "aktiv" i 2009/2010 var det mye mer aktivitet. Jeg droppet ut av miljøet på grunn av dårlig motivasjon og har kun kontakt med en fra den gjengen. Husker godt første møtet vi hadde på Hectors Hybel, jeg var 17 og syns det var drit kult å være ute med the big boys haha.

Lenke til kommentar

Virker som om det er mer eller mindre dødt overalt. Trur det hadde en peak rundt 2009, og siden har det blitt mer "finne seg sjæl" opplegg. Det er jo en del puaer som gikk over i livsstilcoaching, sikkert fordi det var mye mer penger i det enn kun i PU. Men, miljøet trengte jo ikke å dø ut av den grunn.

 

Kan jo også hende det har gått litt mer i undergrunnen igjen, siden det er så kjent om dagen og at det er en viss forutintatthet mot de som holder på med dette.

Lenke til kommentar

Virker som om det er mer eller mindre dødt overalt. Trur det hadde en peak rundt 2009, og siden har det blitt mer "finne seg sjæl" opplegg. Det er jo en del puaer som gikk over i livsstilcoaching, sikkert fordi det var mye mer penger i det enn kun i PU. Men, miljøet trengte jo ikke å dø ut av den grunn.

 

Kan jo også hende det har gått litt mer i undergrunnen igjen, siden det er så kjent om dagen og at det er en viss forutintatthet mot de som holder på med dette.

Det stemmer at det har skjedd endel endringer de siste 3-4 årene i miljøet. Før var det mer eller mindre ett stort miljø, mens det nå har blitt fragmentert og folk kun gidder å poste på egne (lukkede) forum.

 

Faktisk så er det mange som fortsatt går ut, de som har basert en stor del av livsstilen sitt rundt å sjekke damer. Disse gidder vanligvis ikke å poste så mye lenger på forumer. De gode pleier ofte å gjøre to ting etter hvert: enten slutte i miljøet eller å ta seg betalt for å gi råd. Dette er helt forståelig når man blir drittlei av å poste det samme om og om igjen, uten at folk gidder å ta råd til seg.

 

Når det gjelder de som aldri ble så gode, så tror jeg mange sluttet fordi de aldri greide å oppnå de illusjonene de hadde blitt solgt om sex og livsstil.

Det er jo begrenset hvor lenge man gidder å holde på med noe som ikke gir bra resultater.

 

 

Anonymous poster hash: 9b4a0...c37

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Virker som om det er mer eller mindre dødt overalt. Trur det hadde en peak rundt 2009, og siden har det blitt mer "finne seg sjæl" opplegg. Det er jo en del puaer som gikk over i livsstilcoaching, sikkert fordi det var mye mer penger i det enn kun i PU. Men, miljøet trengte jo ikke å dø ut av den grunn.

 

Kan jo også hende det har gått litt mer i undergrunnen igjen, siden det er så kjent om dagen og at det er en viss forutintatthet mot de som holder på med dette.

Det stemmer at det har skjedd endel endringer de siste 3-4 årene i miljøet. Før var det mer eller mindre ett stort miljø, mens det nå har blitt fragmentert og folk kun gidder å poste på egne (lukkede) forum.

 

Faktisk så er det mange som fortsatt går ut, de som har basert en stor del av livsstilen sitt rundt å sjekke damer. Disse gidder vanligvis ikke å poste så mye lenger på forumer. De gode pleier ofte å gjøre to ting etter hvert: enten slutte i miljøet eller å ta seg betalt for å gi råd. Dette er helt forståelig når man blir drittlei av å poste det samme om og om igjen, uten at folk gidder å ta råd til seg.

 

Når det gjelder de som aldri ble så gode, så tror jeg mange sluttet fordi de aldri greide å oppnå de illusjonene de hadde blitt solgt om sex og livsstil.

Det er jo begrenset hvor lenge man gidder å holde på med noe som ikke gir bra resultater.

 

 

Anonymous poster hash: 9b4a0...c37

 

Jeg tror at hvis det er man det man har i tankene (sex og livsstil) istede for å fokusere på at du skal bli en "bedre" versjon av deg selv.

 

Det er jo egentlig mer en evolusjon av din personlighet og deg, som da høster sex og damer.

Lenke til kommentar

Får nytt besøk på onsdag, ei som skal reise ut da så blir hun her fra tidlig ettermiddag til natten:p

Bare ta en kaffe først å så invitere hun til meg? Jeg bor i gåavstand fra sentrum. Ganske greit

Får besøk imorgen jeg! Hun kommer i 12 tiden og bussen går hjem kl 23.

 

Noen som har noen koselig ting å gjøre i vår kjære hovedstad? :)

Lenke til kommentar

Ut å spis! Styr unna kjederestaurantene. Spør hva hun liker, gjør research og finn et greit sted. Ørlite grann dyrere, men som regel uendelig mye bedre. Så ikke ut som det skjedde noe spesielt i Oslo i morgen, men du har jo alltids de vanlige turist-severdighetene hvis hun er utenbys fra.

Lenke til kommentar

Takker! Er greit kjent i oslo, er jeg heldig så har jeg kanskje bil.

 

Noen tips til restauranter som har koslig atmosfære? Helst de med nogenlunde sunn mat, ikke bare burger som på fridays liksom.

 

 

Hun spurte nå hva som var planen, så bare fortalte at om hun ikke hadde sett så mye så kunne vi tusle rundt også spise etter det. Og hun liker så å si alt, men minst mulig sukker i.

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...