Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Slik jeg har forstått det så skal han ikke reise helt enda, så dere har fortsatt muligheten til å være sammen en stund til? Du kan enten innstille deg på å gå inn i et avstandsforhold og nyte tiden dere har sammen nå, eller gjøre det slutt når det nærmer seg. Hvis du vurderer det sistnevnte like sterkt når det ikke er lenge igjen til han drar, så synes jeg du skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Er det som er best for meg å spare meg selv for jæveligheten av å savne noen hver dag i to år? Takler dårlig noen dager bare, og når jeg får sett han kanskje en gang i halvåret... Huff :(

 

Du vet ikke sikkert hvordan du tar det før du står i situasjonen. Selvfølgelig kan det gå til helvete, men det kan også være så jævlig verdt det. Ta det som det kommer, og prøv heller å nyt tiden frem til han skal dra.

 

Finnes det mange par som slår opp fordi de ikke takler savnet i et avstandsforhold?

Ja.

 

 

Det betyr ikke at alle gjør det. ;)

Lenke til kommentar

 

Dette er utrolig vanskelig, jeg har aldri vært i et forhold før (20 år), og tegnene jeg får av denne kvinnen er vanskelig å tolke.

 

I følge folk som har sett oss to sammen, så mener de at det må ligge mer i det fra hennes side, men igjen så er det tegn som tilsier at mitt tog er gått, er det noen måte å finne ut av dette på, uten å ødelegge et evt vennskap i tillegg? Jeg har kjent hu i godt og vel 2 år, men ikke vært noe særlig med hu før i det siste halvåret-året.

 

Kan vel ikke bare snike inn et kyss for å se åssen det går, for hu er rask på å gå i defensivmodus, og da kan det jo ødelegge alt?

 

Noen som har tips til å hinte / sjekke veldig varsomt og indirekte?

 

Anonymous poster hash: a09d0...98b

Er hun veldig vant til å bare være med gutter? Da kan det oppstå sånne signaler uten at hun mener noe med det, serru!

Lenke til kommentar

Disse sterke forelska-savne-følelsene roer seg med tiden. Jeg er selv i en skikkelig forelska-fase, og jeg synes det er vanvittig slitsomt. Jeg gleder meg litt til det dabber litt av og de sterke jeg-er-glad-i-deg-følelsene tar over. Min erfaring er at savn er sterkest i starten. Det betyr ikke at man ikke savner hverandre når man har vært sammen i noen år, men savnet er kanskje tryggere og ikke så intenst.

Lenke til kommentar

Gaaaah. Jeg føler meg så negativ for tiden. Unødvendig mye negativ. Og når man ønsker å forandre på noe, så hjelper det jo som oftest å begynne med seg selv. Og det er hva jeg har tenkt å gjøre. Det vil sannsynligvis gå noen dager før man vil merke noe forandring, men det får nå bare være så.

Så, til mine kjære lesere for øyeblikket. Jeg ønsker å beklage for min tidligere utagerende oppførsel. Og så skal jeg begynne å smile til verden igjen og jeg håper at verden kan smile tilbake til meg igjen en vakker dag.

Det nytter ikke å prøve å fokusere på kjærlige og gode følelser når en drukner i negative følelser hvert fall.

Man lærer så lenge man lever sies det. Får håpe det er noe sannhet i det. :)

Endret av Skallekos
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært forelsket. Men tror jeg er på god vei nå! Føler ihvertfall at jeg har falt ganske hardt, aldri vært i nærheten av noe slikt tidligere. Alt er så avslappet, og spenningen; superb!

Alltid blitt lett betatt, men da har jeg bare vært ute etter sex og jeg har rett og slett ikke passet med personen. Funnet ut de siste årene at liberale og avslappende typer er det beste for meg. Som samtidlig er med på alt fra rafting, fallskjermhopping eller til å ta en tur på mdma sammen.


Tror heller du vil tjene på å bli bedre kjent med deg selv. Utforske litt. Virkelig kjenne på livet og hva du vil ha. For akkurat nå virker det ikke som du har en standard, når du faller for alle. Noe som må være kjedelig. Du blir mer gira på å jakte, om du er ute etter noen med spesielle typer interesser, holdninger, verdier etc. Slik er det ihvertfall for meg. Ikke glem å nyt reisen heller. Den er vel egentlig det beste. Når du kan se tilbake på all den moroa du har hatt, når du endelig har funnet noen du virkelig er genuint interessert i.

Lenke til kommentar

Så koselig å høre Cakenommy. :)

 

Jeg føler egentlig at jeg har hatt det moro nok nå jeg. Fra i høst en gang har jeg datet 7 gutter, føler det er mye! :p Tre av de ble kun en date, fordi jeg ikke likte de. En til av de som var for opptatt av å stifte familie osv, så det krasjet seg etter noen dater. Så kommer vi til han jeg var mye med før jul. Han likte jeg ikke til å begynne med, men det forandret seg. Så har vi han jeg fant for å komme over han forrige, som jeg egentlig bare lå med. Viste seg at han bare lå med meg også, passet bra. Nå er det mr. romantikk, som gjør alt slik jeg liker det, men som egentlig ikke er "bra" nok for meg. Tror jeg slipper å tenke mer på det, han var ikke så interessert likevel.

 

Hmm, jeg har kanskje ikke hatt det så moro likevel. Eller vil egentlig ikke bare ha moro, hehe.

Lenke til kommentar

Jeg var i hovedsaken ikke ut etter noe mer når jeg ble kjent med min. Fordi om vi pratet nesten tre måneder på sukker først. Det var koslig å prate, men jeg higet bare etter å møtes og naile han. Hahhaha!

Oppførte meg som en drittsekk i starten. Vi hadde sex på andre date, etter mitt initiativ. Jeg dro hjem fem minutter etter vi hadde hatt sex. På tredje date fikk jeg møte kompiser av han, noe jeg var lite interessert i, så jeg dro han inn på doen på uteplassen og vi hadde sex der. Hehheh!

På fjerde date dro han med meg opp i alpintbakken. Noe han gjorde siden han begynte å forstå hva jeg holdt på med. Ble pushet ut av komfortsonen min. Deretter fulgte det bare på med nye aktiviteter, som ikke innebærer å sitte inne eller ut med alkohol.

Lenke til kommentar

Jeg blir lett betatt, men det går fort over hvis motparten ikke holder jernet varmt.



Det er vel nå jeg skal fortelle at han jeg trodde avviste meg tydeligvis snakket sant når han sa at han hadde mye å gjøre. Han har gjenopprettet den kommunikasjonen vi pleide å ha. Jeg hadde innstilt meg på at det var over og ut, og derfor har følelsene mine kjølnet litt, men jeg kan jo vente det ut litt. Har jo ikke noe annet å gjøre uansett.


Lenke til kommentar

Jeg hater virkelig å komme ut av komfortsona, så en positiv ting er at jeg har sluppet det opplegget. Hater å føle meg presset til slike ting som innebærer å treffe venner, familie eller til og med bare noe så lett som å dra ut å spise :p

 

Tror jeg skal fortsette å jakte litt på han jeg treffer litt nå, det er fortsatt respons å få når jeg legger inn litt flørting osv i meldingene, så det kan bli spennende. Kan jo være greit å sjekke om han faktisk duger også.

 

Krisha, er jo bare å "kjøre på" da, føler ikke du har noe å tape på det i hvert fall. :)

Lenke til kommentar

Jeg kommer ikke noe vei, om jeg ikke kommer meg ut av komfortsonen. Og det er først da det blir spennende! Overrasket over at jeg fortsatt er her, ettersom jeg for et fortsatt tenkte for ca en måned siden at jeg ville baile hele greia. Noe jeg har gjort med alle jeg har vært med. Men nå tenker jeg nesten ikke slik lenger i det heletatt. Endelig funnet roen, og klart å fått et bedre syn på dating. Siden jeg ser at dette fungerer, at det har gjort det frem til nå. Vil fortsatt holde det gående litt til før det blir public. Noe jeg er ganske sikker på at vi begge er enige i! Trives veldig godt for øyeblikket.

Lykke-Lita: Synes det er bra, at du fokuserer på å jakte litt på han og. Menn liker og bli jaktet på, i tillegg så er det ikke bare menn som har et ego. Det har vi kvinner og. Er vel derfor de fleste av oss er så dårlige på å ta initiativ, ettersom det sårer egoet vårt om vi faktisk blir avvist eller ikke får den responsen vi vil ha.

Krisha: Hvordan fyr var det? Har kommet litt ut av det, ettersom du har fortalt litt kort om flere. Om du er interessert. Sats!

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...