Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå hadde ikke vi holdt på lenger enn et par uker, og da må man jobbe litt for å være sammen ofte nok til at man rekker å utvikle mer enn bare gode følelser for den andre parten.

 

Nei, han tar daglig kontakt på facebook, så kontakt tar han jo, men ikke med spørsmål om å finne på noe. Jeg har ikke spurt på grunn av mangel på tid, og dessuten gidder jeg ikke være en han henger med i mangel på andre å være sammen med.

 

Naturligvis er det fornuftig å prioritere hverandre, eller å jobbe litt for å være sammen ofte nok, som du sier det, slik at man har muligheter for å utvikle mer følelser for den andre parten. Men hva mener du med mer enn bare gode følelser egentlig?

 

Åja, da forstår jeg. Så dere prater daglig sammen på facebook, hvor det er han som alltid tar kontakt altså? Uansett, så er det vel sikkert hyggelig med en privat samtale i tillegg. Men du har ikke spurt han på grunn av mangel av tid, men derimot hvis han spør så har du muligheter til å lage rom i tidsplanen din? Og har du fått inntrykk av at han ønsker å henge med deg bare på grunn av mangel av andre å være sammen med?

Endret av Skallekos
Lenke til kommentar

"Det har jeg lest et sted".

 

Klassiker.

 

 

"Dagens kvinner", "dagens ungdom" og "dagens mannfolk". Vanligvis etterfulgt av noe uten tilknytning til virkeligheten.

Hey, det teller fortsatt :whistle:

 

Jeg tror jeg burde bli litt bedre til å prate over meldinger. Akkurat nå føler jeg meg fri som fuglen, og om dette fortsetter, kommer jeg nok til å løsrive meg totalt. Noe som jeg alltid har gjort. Får sende han en melding imorgen elns. Dette skjer hver gang det går veldig bra med oss når vi møtes, så trekker jeg meg tilbake for å føle på friheten. Fordi om jeg vil være der jeg er. Tipper det er rimelig rart for han, som alltid har vært i min situasjon, og nå er det han som kommer ut som "masete".

Lenke til kommentar

Hva driver kjærester med i dag annet enn å stirre inn i hver sin PC-skjerm?

 

Tja. Vi ser mye på tv-serier/film sammen. Jeg bruker nesten ikke tid foran pc'en lenger pga kjæresten. Og synes det er veldig koselig egentlig. :) Ellers blir det å gå turer, gå på kino, lage god mat sammen, reise osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Hadde en "gammel flamme" med på kino igår, hun virker veldig gira, men får se hvor det bærer :)

Så kos :D

Hvorfor tok det slutt sist?

 

Husker faktisk ikke den eksakte grunnen, men for å si det sånn, jeg var 15 år og hadde i snitt 1 ny "kjæreste" hver måned.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Middagsdate første gang er mitt største mareritt.

Enig, da blir det fort det andre veien igjen.

 

Syns som regel det beste er å invitere med på fest eller lignende sosiale daglige hendelser hvor du nødvendigvis ikke er helt alene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...