Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Krisha: Hvordan fyr var det? Har kommet litt ut av det, ettersom du har fortalt litt kort om flere. Om du er interessert. Sats!

 

Det var han jeg hadde i tankene når jeg skrev at jeg antakeligvis ikke kom til å være singel særlig lenge, og senere han som jeg trodde droppet meg. Jeg vet ikke hva det blir til nå da, men det er vel en del av greia. Må innrømme at jeg egentlig ikke bryr meg så mye lenger, og det er rart. Tipper det blir annerledes hvis vi finner på noe da... :mellow:

Lenke til kommentar

Krisha, det er vel vanlig at følelser kjølner når det er ingen som gjør noe for å holde dem varm. Og da bryr man seg jo mindre og mindre jo lengre tid det går for hvordan det går videre.

 

Edit; Hvor lenge er det siden dine følelser begynte å kjølne?

 

Og hvorfor har dere ikke funnet på noe da? Vil tro mye kunne ha blitt annerledes da, men hvordan er jo sjeldent godt å forutsi på forhånd.

Endret av Skallekos
Lenke til kommentar

On another note, så er jeg svært rastløs og mentalt urolig i dag merker jeg. Mange tanker og følelser som har kommet til overflaten nå, tanker og følelser som sjeldent eller aldri blir anerkjent vanligvis. Sannsynligvis for å skjerme meg selv og for å ikke bli for involvert med noen, som skaper en større risiko for å bli såret igjen etterpå.

 

Prosessen er godt i gang med andre ord. Får håpe det ikke er for sent, samt at jeg ikke bare lurer meg selv til å tro at dette er bra å utsette seg for.

Lenke til kommentar

 

 

Det var han jeg hadde i tankene når jeg skrev at jeg antakeligvis ikke kom til å være singel særlig lenge, og senere han som jeg trodde droppet meg. Jeg vet ikke hva det blir til nå da, men det er vel en del av greia. Må innrømme at jeg egentlig ikke bryr meg så mye lenger, og det er rart. Tipper det blir annerledes hvis vi finner på noe da... :mellow:

Du mener han du møtte gjennom en felles hobby, den ekstremsport hunken eller han du fant en interesse for likevel, som egentlig skulle være fuckfriend? Litt forvirret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Det var han jeg hadde i tankene når jeg skrev at jeg antakeligvis ikke kom til å være singel særlig lenge, og senere han som jeg trodde droppet meg. Jeg vet ikke hva det blir til nå da, men det er vel en del av greia. Må innrømme at jeg egentlig ikke bryr meg så mye lenger, og det er rart. Tipper det blir annerledes hvis vi finner på noe da... :mellow:

Du mener han du møtte gjennom en felles hobby, den ekstremsport hunken eller han du fant en interesse for likevel, som egentlig skulle være fuckfriend? Litt forvirret.

Skjønner godt at du blir forvirret, mener han sistnevnte (fuckfriend-potensialet). :p

Lenke til kommentar

Krisha, det er vel vanlig at følelser kjølner når det er ingen som gjør noe for å holde dem varm. Og da bryr man seg jo mindre og mindre jo lengre tid det går for hvordan det går videre.

 

Edit; Hvor lenge er det siden dine følelser begynte å kjølne?

 

Og hvorfor har dere ikke funnet på noe da? Vil tro mye kunne ha blitt annerledes da, men hvordan er jo sjeldent godt å forutsi på forhånd.

De begynte vel å kjøle i starten av denne uken. Jeg avventer litt og gir han litt rom til å kontakte meg og til slutt ta initiativ til å finne på noe. Jeg har egentlig ikke tid til å finne på noe for tiden, men jeg gjør rom til han hvis han spør :)

 

Aaah. Men om du tror det er en sjanse for at interessen stiger om dere finner på noe igjen, så synes jeg du burde gi det en sjanse. Du er jo interessert. Bedre å ta en sjanse, og se hvor det går. Enn å sitte å tenke i ettertid, på at man skulle gjort sånn og sånn.

Jeg skal prøve å opprettholde interessen hans ved å prøve å bry meg litt. :p

Lenke til kommentar

 

Krisha, det er vel vanlig at følelser kjølner når det er ingen som gjør noe for å holde dem varm. Og da bryr man seg jo mindre og mindre jo lengre tid det går for hvordan det går videre.

Edit; Hvor lenge er det siden dine følelser begynte å kjølne?

 

Og hvorfor har dere ikke funnet på noe da? Vil tro mye kunne ha blitt annerledes da, men hvordan er jo sjeldent godt å forutsi på forhånd.

 

De begynte vel å kjøle i starten av denne uken. Jeg avventer litt og gir han litt rom til å kontakte meg og til slutt ta initiativ til å finne på noe. Jeg har egentlig ikke tid til å finne på noe for tiden, men jeg gjør rom til han hvis han spør :)

Åja, var det bare i starten av denne uken. For meg begynte dem å kjøle for ganske mange måneder siden egentlig. Så vi er vel ikke helt i den samme båten da gjerne.

 

Men hvordan ser du for deg han skal ta kontakt med deg og spørre deg om å finne på noe da? Her på forumet liksom?

 

 

Forøvrig, er på fest i kveld og måtte nylig avvise en jente som jeg har snakket med en liten stund som tydeligvis hadde store forhåpninger for oss to. Var litt kjipt å skuffe henne, når jeg så reaksjonen hennes. Kjempehyggelig og oppegående jente, men ikke helt min kopp te dessverre.

 

Edit; En 24 år gammel jente som jobber i en barnehage. Og jeg hadde nok ikke så veldig mye til felles med henne, selv om hun mente og tror det da. Så ble det for mye hinting og forhåpninger fra hennes side at jeg måtte nesten prate litt om dette med henne etterhvert, men kan innrømme at jeg likte jo oppmerksomheten da.

Endret av Skallekos
Lenke til kommentar
Åja, var det bare i starten av denne uken. For meg begynte dem å kjøle for ganske mange måneder siden egentlig. Så vi er vel ikke helt i den samme båten da gjerne.

 

Men hvordan ser du for deg han skal ta kontakt med deg og spørre deg om å finne på noe da? Her på forumet liksom?

 

 

Forøvrig, er på fest i kveld og måtte nylig avvise en jente som jeg har snakket med en liten stund som tydeligvis hadde store forhåpninger for oss to. Var litt kjipt å skuffe henne, når jeg så reaksjonen hennes. Kjempehyggelig og oppegående jente, men ikke helt min kopp te dessverre.

 

Edit; En 24 år gammel jente som jobber i en barnehage. Og jeg hadde nok ikke så veldig mye til felles med henne, selv om hun mente og tror det da. Så ble det for mye hinting og forhåpninger fra hennes side at jeg måtte nesten prate litt om dette med henne etterhvert, men kan innrømme at jeg likte jo oppmerksomheten da.

 

 

Nå hadde ikke vi holdt på lenger enn et par uker, og da må man jobbe litt for å være sammen ofte nok til at man rekker å utvikle mer enn bare gode følelser for den andre parten.

 

Nei, han tar daglig kontakt på facebook, så kontakt tar han jo, men ikke med spørsmål om å finne på noe. Jeg har ikke spurt på grunn av mangel på tid, og dessuten gidder jeg ikke være en han henger med i mangel på andre å være sammen med.

Lenke til kommentar

Jeg pleide å få "kjeft" av dama fordi jeg brukte tid foran PC-en, men nå virker det som kvinnene er mye verre til den slags enn mennene noen gang var. Virker som dagens kvinner har sømløs aktivitet mellom facebook, instagram, skype, blogger, diverse sosiale nettverk, online-magasiner, VG/dagbladet, lokalavis, spotify/wimp, netflix/viaplay, mobilspill, mmorpg, candy crush saga, diverse spill i nettleseren. Gjerne fikles det med PC/Mac, nettbrett og mobil om hverandre fra morgen til kveld.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...