Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke sånn at man definerer forskjellige "samværsmåter" under slike navn, og at hver definisjon har sine krav/regler. Det er jo du og jenten som stiller kravene til hverandre, og da blir det jo opp til dere hva dere synes er greit, og hva dere vil gjøre ut av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ønsker alle her en flott nyttårsfeiring.

Jeg og typen skal på fest + overnatte, meeeeen man kan ha det gøy der likevel ;)

Høres digg ut cake :D

Haha, ville absolutt gjort det samme! Har overnattet to dager på rad hos min nå. Så blir deilig å bruke tid på venner og fokusere på trening, søke skole og forskjellig.

 

Har allerede fått plass til tannbørsten min hos han nå. Tok ikke lange tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, ville absolutt gjort det samme! Har overnattet to dager på rad hos min nå. Så blir deilig å bruke tid på venner og fokusere på trening, søke skole og forskjellig.

 

Har allerede fått plass til tannbørsten min hos han nå. Tok ikke lange tiden.

 

Oi, det gikk fort ja! Så moro :D

Lenke til kommentar

Prøvde å starte det nye året med å få noen svar fra fyren jeg holder på med(på dagen i går), men det endte bare med forvirring på nyttårsfeiringen på grunn av idiotisk sent svar.

 

Jeg ble så sinnsykt full, og husker bare bruddstykker fra en fucked up kveld. Viste seg at en av kompisene til en kompis var veldig interessert i meg, og uten at jeg skjønner helt hvordan det gikk til (litt gjensidig interesse fordi jeg ikke vet hvordan ting er med han andre) så sto vi ute sammen når rakettene ble skutt opp og jeg er ikke helt sikker, men jeg lurer på om vi kyssa. Fikk "godt nyttår"-snap fra fyren og jeg holdt på å sende et ufint/slemt tilbake, men lot være å sende noe som helst.

 

I dag er jeg sur, oppgitt og ganske care med tanke på hva som skjer videre. Tror jeg avslutter det med han første fyren som var årsaken til at jeg drakk meg dritings, vet ikke helt hva jeg gjør med han nye, men jeg tror jeg setter han på vent til neste gang jeg møter han. Orker ikke mer nå

Lenke til kommentar

Jeg møkk lei damer nå. Ikke bitter-lei, men skikkelig avsky-lei. Jeg kunne ikke ha en normalt samtale med en jente i går. Bare dramatikk. Alle deres problemer. Herregud.

 

Jeg må se ut som en prest eller noe sånt for alle kommer til meg for å få trøst.

 

Slutt å syt, kvinne! So what om du nettopp spydde, da er du dum som har drukket for mye og du er ikke den første i verden. Move on!

 

Ellers en bra kveld! Fikk mus til slutt

Endret av EspJak1
Lenke til kommentar

I dag er jeg sur, oppgitt og ganske care med tanke på hva som skjer videre. Tror jeg avslutter det med han første fyren som var årsaken til at jeg drakk meg dritings, vet ikke helt hva jeg gjør med han nye, men jeg tror jeg setter han på vent til neste gang jeg møter han. Orker ikke mer nå

Enten ville jeg gått all in med å sjekke han opp, mulig han ikke har forstått greia. Har ingen anelse om hvor direkte du er. Ellers så ville jeg bare gått videre. Ytterst lite poeng i å bruke tid på noen som får deg til føle deg sånn. Er ikke meningen det skal være så vanskelig.

 

Du får gjøre noe som får deg til å føle deg bedre. Dra på trening, spis god mat eller møt noen venner. Bare glem fyren, ihvertfall for en stund.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Enten ville jeg gått all in med å sjekke han opp, mulig han ikke har forstått greia. Har ingen anelse om hvor direkte du er. Ellers så ville jeg bare gått videre. Ytterst lite poeng i å bruke tid på noen som får deg til føle deg sånn. Er ikke meningen det skal være så vanskelig.

Nå har jeg vært ganske direkte og bedt om et konkret svar med et ganske konkret spørsmål som ikke er vanskelig å svare på (ikke et "er du gira på meg"-spørsmål, men et som bekrefter likevel). Problemet i går var at han fjaser det bort og svarer useriøst, og det er ikke nødvendig for det er et ja/nei-spørsmål som sparer meg for mye hodebry og unødvendig bruk av tid. Det plager meg mer at han tuller og fjaser bort tiden min, enn om han hadde sagt nei. Også er det jævlig irriterende at han aldri sjekker mobilen.

 

I dag skal jeg bare være bakfull og slappe av, vanligvis pleier jeg å være "på vakt" når jeg sender "seriøse" spørsmål, men nå er jeg ikke det fordi jeg venter på et nei :p

Endret av Krisha
Lenke til kommentar

Nå har jeg vært ganske direkte og bedt om et konkret svar med et ganske konkret spørsmål som ikke er vanskelig å svare på (ikke et "er du gira på meg"-spørsmål, men et som bekrefter likevel). Problemet i går var at han fjaser det bort og svarer useriøst, og det er ikke nødvendig for det er et ja/nei-spørsmål som sparer meg for mye hodebry og unødvendig bruk av tid. Det plager meg mer at han tuller og fjaser bort tiden min, enn om han hadde sagt nei. Også er det jævlig irriterende at han aldri sjekker mobilen.

Da er det bare å gi faen i fyren. Slike er ikke verd å bruke verken tid eller potensiale på. Bra du endelig tok deg motet til å spørre. Fyren er jo åpenbart ute etter bekreftelser. Håper det ordner seg for deg etterhvert!

Lenke til kommentar

Cakenommy: fikk plass til min tannbørste raskt også :)

Det har gått raskt i svingene. Fikk tannbørste av han i tillegg, ettersom jeg egentlig ikke hadde planer om å overnatte. Har dratt hjem mesteparten av gangene. Skal ikke se han igjen før etter helga nå. Trenger litt alenetid, og prioritere andre ting i livet. Alt er fortsatt veldig nytt for meg. Har ikke vært i et forhold på ca tre år.

Lenke til kommentar

Ser ut til at jeg fortsatt holder på med han. Jeg fikk endelig et ordentlig svar, og det var konkret. Kjenner på meg at de neste ukene, og månedene kan by på mye glede, fortvilelse, irritasjon og muligens sorg. Men det er vel slik det funker når man satser?

 

Senest i går så jeg at selv om noen har det kjempebra sammen så er det ikke bare sommerfugler og stjernestøv hele tiden!

Lenke til kommentar

Må bare spøre, har gåd over 7 måneder og er endå ikke over eksen? det eller så er jeg bare deppa for å være singel og har ingen venner, sitter inne på pcn 24/7, eneste gangene jeg ikke er på pcn er når jeg er på skola eller sover.

 

Uansett åssen kom dere inn i forhold etter deres første kjærlighetsbrud? eller kan noen dele historien? liksom åssen livet videre gikk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...