Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Jeg fant til slutt roen i kroppen etter jeg fikk spurt han om litt ting og tang, og fikk noen positive svar som gjorde meg litt klokere på om han faktisk er interessert (uten at han helt skjønte det).

 

Egentlig har jeg fått roen såpass at jeg begynner å bli litt lei av mangelen på kommunikasjon, og kjenner at han har knapt med tid å smi jernet på mens det fortsatt er varmt. Siden han åpenbart ikke skjønner hvordan det skal gjøres så tar jeg snart noen enkle grep som enten kjøler jernet helt ned eller holder varmen avhengig av hva han svarer. Er digg at jeg endelig er mer fornuftig enn "gal", og det betyr at jeg driter litt i hva som skjer videre.

 

Nå vet jeg at jeg ikke er helt følelsesløs, og det lover godt for framtiden uansett hvem jeg måtte finne :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg at jeg ikke er helt følelsesløs, og det lover godt for framtiden uansett hvem jeg måtte finne :D

 

Det er bra! Alltid en god følelse når man får "ordnet" opp i slike tanker :)

Poppis du er da :D

 

Vi la oss i natt. Jeg var veldig klar, og så sloknet jeg... Haha. Tror dett ok maks to sekund før jeg var helt brorte. Drikke ass, ikke bra ;)

Haha, ikke bra :p Får håpe dere for kost dere litt i dag :)

 

Jeg også vil være poppis...

Endret av Lykke-lita
Lenke til kommentar

Jeg også vil være poppis...

For meg er det bare et problem. Det er ikke moro lenger, når stortsett de fleste mannfolkene du blir kjent med er interessert. Får aldri sitte alene med venninner ute på byen, kommer alltid noen mannfolk bort og setter seg. Og de tar som regel ikke nei for nei heller, uansett hvor spydig, frekk og avvisende jeg er. Ikke bryr de seg om jeg allerede sitter med noen andre mannfolk, da prøver de å skvise de ut.

Lenke til kommentar

Det er irriterende. Gikk ikke ett minutt engang etter at jeg kom inn på uteplassen før noen sjekka meg opp, og inviterte meg til bordet dems for eks. Nå skal jeg ikke ut før på nyttårssaften, og etter det kommer det til å bli en stund til neste gang. Dette var en fin påminnelse om hvorfor jeg foretrekker å dra ut med kompiser, istedenfor venninner. Ettersom kompisene mine mer enn gjerne stiller opp om noen ikke tar nei for et nei, og samtidlig forstår de at dem selv er i friendzone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...