Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Oppretthold kontakten, det er nok et godt forslag.

 

 

Et forhold er en avtale mellom to personer. Ingen utenomstående har noe som helst med den avtalen å gjøre. Om en av personene i avtalen velger å bryte reglene man har satt, er det den ene personens feil. Ingen andres. Men ja, ingen lang diskusjon. dette har blitt tatt opp før tror jeg.

Litt uenig med deg der. I mange tilfeller er det folk utenfor som går inn for å ødelegge forhold. Og det kan lett få konsekvenser for nevnte forhold hvis det ligger svakheter mellom folk eller generelt. Jeg syns at en person bør holde seg unna en part i et forhold hvis han eller hun vet at de er lykkelige sammen.

 

My two cents.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vel bare poste her.....

 

Dama (nytt par) og jeg var på skolen i går. Vi satt sammen med noen venner av meg....og noen av henne. Alle gutter, jeg ville egentlig stikke litt før, men ble igjen litt lengre for å kunne ta følge med dama... Når vi skulle stikke måtte jeg og en kompis av meg på dass. Hun ringte meg og plutselig så var hun på vei til kantina med 3 av de gutta hennes i hennes "gjeng" (hun visste at jeg hadde tenkt meg hjemover, så hun ringte ikke for å invitere meg med akkurat). Er ikke sjalu eller noe, men vet at en av dem ikke akkurat digger meg. Det jeg reagerer mest på er egentlig at de bare stakk, uten å si hade. Er ikke dette ganske frekt? skal ikke være "jente" å lage drama av småting, men synes det hadde vært frekt uansett om vi var sammen eller ikke... litt små kjipt at hun velger dem over meg også, særlig på den måten, greit om hun vil henge med de men kan jo si hade?

 

Anonym poster: f3687523ca6fcf4ee788c63b6ff67777

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+3165

Jeg hater uttrykket "den følelsen", men...

 

... den følelsen når hun du har vært ute etter i lang tid og som du virkelig trodde at endelig var på glid reiser for alltid og sier farvel til nesten alle unntatt deg... :(Anonym poster: 5b5c605f9483b7c628c8b07b4e2f71fb

Heller det enn en kjærlighetserklæring i siste øyeblikk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Venninna jeg har noen følelser for (som er i et forhold), har akkurat fortalt meg at forholdet deres går dårlig. Vi snakker om alt, hun er helt fantastisk.

 

Synes litt synd på hun da hun er en god venn, men hun er drømmedama og jeg er helt i hundre :p

Lenke til kommentar

Har nylig flyttet til Oslo, og lurer på hvordan jeg skal komme i kontakt med jenter.

Går ikke skole og de fleste jeg kjenner er fra samme by som meg, og kjenner ikke så mange jenter her.

1. Gjennom jobben.

2. Gjennom hobbier og andre fritidssysler.

3. Gjennom byturer.

4. Gjennom felles kjente.

 

Er vel rimelig basic, er det ikke?

Lenke til kommentar

1. Gjennom jobben.

2. Gjennom hobbier og andre fritidssysler.

3. Gjennom byturer.

4. Gjennom felles kjente.

 

Er vel rimelig basic, er det ikke?

 

Går jo en del byturer og slikt. Men jeg føler ikke akkurat at jeg får noe kontakt med de. F'eks om jeg sitter på tbanen og møter blikk med ei søt jente så smiler jeg jo, men jenter i Oslo får vel så mange smil at de blir lei til slutt sikkert?

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg har møtt en eneste person i hele mitt liv som har blitt "lei av for mange smil".

 

Var vel ikke helt det jeg heeelt mente heller. Men uansett, blir det ikke ganske kleint å si hei på en skokkfull tbane da?

 

Har ingen problemer å holde en samtale med ei jente, men det er det å sette igang en samtale jeg sliter litt med.

Lenke til kommentar

Var vel ikke helt det jeg heeelt mente heller. Men uansett, blir det ikke ganske kleint å si hei på en skokkfull tbane da?

En kollega av meg fikk telefonnummeret til ei dame på toget. Han bare slo av en prat.

 

Kleint? ikke mer enn hva du selv gjør det til.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...