Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg traff ei søt jente på jobb i går. Nå har jeg funnet henne på facebook og skattelistene. Snart vet jeg alt om henne.

 

Jeg har jobbet i hjembyen hennes nesten hver dag i det siste uten å se henne. Det er jo ikke så rart, for hun har ferie og jeg er alene på jobb veldig tidlig. Men sommeren er fortsatt ung og jeg skal antakelig være sjefen hennes senere.

Lenke til kommentar

Har vært litt interessert i ei på jobben en stund: Langt, mørkeblondt hår; store lyse-lyseblå huskyøyne (nydeligste jeg har sett!); opprinnelig slavisk tilflyttet Norge, og så videre. Heit, heit jente.

 

Vi jobber motsatt skift så vi møter sjeldent hverandre, men i dag fikk jeg endelig jobbet litt med henne, og praten gikk i ett. Tydelig interesse. Hun er den sjenerte, forsiktige typen som ikke helt klarer å skjule interessen, noe som bare gjør henne søtere.

 

Får håpe det ikke er lenge til neste gang vi møtes, for jeg vil eskalere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så fort jeg ser henne igjen, tro meg. Som sagt jobber vi nesten alltid motsatte skift, og arbeidet gir lite tid til å prate med folk man ikke jobber på lag med i tillegg. Må ha flaks med pauser eller posisjon, rett og slett.

 

SIkkerhet på flyplass forøvrig.

 

Gjør noe for å skape en krise på jobben, slik at hun må komme og hjelpe til.

 

 

Jeg har mer enn én idé om hvordan man kan gjøre det på en flyplass, men jeg tør ikke å risikere å bli straffet for oppmuntring til lovbrudd.

 

 

Siden vi er i ganske like situasjoner, altså at vi begge har truffet interessante jenter på jobben, så ville jeg så klart brukt mitt eget tips på togstasjonen. Men jeg vet at "mi" jente er altfor ny til å være på telefonlista under krisetilfeller, så det ville vært fånyttes.

Lenke til kommentar

Jeg tror virkelig jeg har fått det til nå. Jeg var i en engelsk storby på ferie for to uker siden, der jeg og ei venninne var ute på byen. Der møtte jeg verdens herligste fyr som også var ute sammen med kompisen sin. Det endte opp med at vi ble med disse to guttene hjem. Jeg er egentlig ikke personen som gjør slikt, i alle fall ikke i en ukjent by med ukjente folk. Men ting føltes så riktig, så jeg og min venninne ble enige om å bli med de. Jeg var jomfru før dette, og har alltid tenkt å vente til jeg fant noen som var så "rett" som mulig. Full som jeg var endte jeg opp med han ene fyren. Alt var veldig flott, og jeg likte ham kjempegodt! Han var i mine øyne perfekt, både i utseende og personlighet. Samme humor hadde vi også, og det så ut som han likte meg like godt som jeg likte ham.

 

Uansett, tidlig om morgenen skulle han andre kompisen ta bussen hjem til sentrum igjen, venninna mi skulle være med, og venta på at også jeg skulle komme meg ut. Han var veldig forståelig og skjønte at jeg ville dra også, siden venninna mi skulle dra. Han droppet til og med jobben sin for å være sammen med meg, og jeg angrer så sykt mye på at jeg ikke sa ja til å bli istedet for å dra sammen med venninna mi og kompisen. Han spurte hvor lenge jeg skulle være i byen, og om nummeret mitt. Han sa han skulle ringe meg, men det har han altså ikke gjort...

 

Jeg er jævlig skuffa, og tenker omtrent ikke på noe annet. Lurer så sykt på hva jeg gjorde "galt". Men har innsett at det bare er å glemme han. Ting er så sykt kjipt, for jeg fikk ikke inntrykket av at han bare var ute etter et ligg, heller. Mulig jeg er for godtroende, huff. Jeg var i starten, eller dagen etterpå veldig glad over det som hadde hendt, nettopp fordi jeg følte fyren var såpass perfekt og fordi jeg trodde han skulle ringe. Hvorfor tok han ikke kontakt? Hvorfor spurte han i det hele tatt om nummeret når han likevel ikke ga en lyd fra seg? Nå vet jeg ikke helt hva jeg føler, sitter bare med en klump i magen når jeg tenker på det. Men gjort, er gjort. Forventer egentlig ingen tilbakemeldinger, følte egentlig bare for å lufte tankene. Jeg har gitt opp håpet for lenge siden, og jeg skal definitivt gjøre ting annerledes neste gang. Vet ikke helt hva jeg skal føle...

 

Anonym poster: 84926efa4e94863f577135cbc272edda Anonym poster: 84926efa4e94863f577135cbc272edda

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg skal føle...

 

Anonym poster: 84926efa4e94863f577135cbc272edda Anonym poster: 84926efa4e94863f577135cbc272edda

Hvorfor venter du på at han skal ta kontakt? Kan ikke du prøve å ta kontakt med han i stedet?

Det kan godt hende han sitter der og ikke vet hva han skal skrive, eller at han ikke tenker mer over det siden du bare var på bybesøk. Snakk med venninnen din, og hør om hun kan hjelpe deg med å finne nr hans, gjennom kompisen hans eller noe, så får du ta initiativ derifra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...