Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry folkens, jeg startet denne diskusjonen, ja. Men hør, vi kan ikke fortsette å poste om dette inne her. Så, BadCat; jeg sa aldri at du skulle komme deg vekk. Tråden er her for en god grunn som sagt, og visst du ikke har noe du kan hjelpe med i de ulike situasjonene, så ikke svar. Vis respekt for alle, og du eier ikke tråden, gjør du vel?

 

Takk, nå tilbake til temaet. Jenter! (eller gutter).

 

Det var ikke du som startet diskusjonen, det var en hårsår anonym bruker.

 

"To make improvements you need to hear deliberate, hard, harsh language, not politically correct garbage."

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Nettopp, og det er noe jeg har forklart. Det hjalp noe, men hun er ikke akkurat glad.

Om ikke hun kan respektere dine interesser er det noe mellom dere som må fikses.

 

Skal ikke være slik at hun skal gå rundt å bestemme nøyaktig hva du skal gjøre? Ikke vær engstelig for å ta det opp med henne igjen, og fortell at slik kan det ikke være.

 

Om du feiler da, bare finn på noe med denne veninna. Men, først og fremst er det du som står ansvarlig om det skjer noe, så vær sikker på avgjørelsen din. Du kjenner disse bedre enn meg ihvertfall, så kjør på.

Lenke til kommentar

Problemet ville vært løst dersom alle bare sluttet å svare BadCat og postene hans. Da ville han forhåpentligvis miste interessen av å poste etter ei stund.

 

Sånn ellers er jeg lykkelig i et forhold, for å holde ting ontopic. Snart ett år og seks måneder i lag. Mitt andre forhold, etter det første som varte i fire år tok slutt. Lurer på om dette er for livet. Jeg håper det.

Lenke til kommentar

Problemet ville vært løst dersom alle bare sluttet å svare BadCat og postene hans. Da ville han forhåpentligvis miste interessen av å poste etter ei stund.

 

Sånn ellers er jeg lykkelig i et forhold, for å holde ting ontopic. Snart ett år og seks måneder i lag. Mitt andre forhold, etter det første som varte i fire år tok slutt. Lurer på om dette er for livet. Jeg håper det.

Ah, blir misunnelig nå jeg x)

 

Fint å høre at du trives i forholdet ditt, jeg blir glad på andres vegne ;)

Jeg er muligens på tur å få meg ei skikkeli grei jenta snart, må bare ta dag for dag. Har sjeldent vorre borti forhold selv, men har på følelsen av hva som må til :)

Lenke til kommentar

Kjøre 2.5-3 timer en vei for å hente noen og ta dem med tilbake? Desperat, Creepy eller "romantisk"?

Man må ha mye mer kontekst enn det der for å kunne gi noe bra svar. Godt bekjente, gode venner, på flørteren, i hvilken sammenheng, hvorfor har akkurat du meldt deg? Eller har hun spurt?

 

Min umiddelbare tanke er at det høres ut som en i overkant hyggelig gest, men det spørs veldig. Kan være litt.. Overdådig?

Lenke til kommentar

På flørten, hun spurte...

 

Jeg gjorde det altså absolutt ikke, skal ned dit neste uke uansett. Men lurer litt på hvordan hun tok det :/

 

Mener du at du hentet henne for å være sammen med henne, for så å kjøre henne hjem igjen? I så fall hadde jeg tenkt at det viser hva du kunne gjort for meg ellers, og at det ikke minst er romantisk. Men det kommer helt an på når på døgnet dette var.

Endret av Ssnerk
Lenke til kommentar

 

Mener du at du hentet henne for å være sammen med henne, for så å kjøre henne hjem igjen? I så fall hadde jeg tenkt at det viser hva du kunne gjort for meg ellers, og at det ikke minst er romantisk. Men det kommer helt an på når på døgnet dette var.

 

Altså jeg henter henne, kjører henne hjem til meg, vi chiller her i 4 dager (til jeg skal ned igjen) og hun sitter på ned igjen. :p

Lenke til kommentar

Altså jeg henter henne, kjører henne hjem til meg, vi chiller her i 4 dager (til jeg skal ned igjen) og hun sitter på ned igjen. :p

 

Ah. Hvordan hun tok det må du høre med henne om, men jeg hadde nok følt meg litt avslått, siden jeg bare ser noe positivt i det å være med flørten/kjæresten enda flere dager.

Lenke til kommentar

Ah. Hvordan hun tok det må du høre med henne om, men jeg hadde nok følt meg litt avslått, siden jeg bare ser noe positivt i det å være med flørten/kjæresten enda flere dager.

 

Hei, oh :( Hun spurte om vi skulle være fuckfriends ista :S Er det en "jeg ser intet partner potensiale i deg"?

Lenke til kommentar

Hei, oh :( Hun spurte om vi skulle være fuckfriends ista :S Er det en "jeg ser intet partner potensiale i deg"?

 

Jeg tror hun ser et partner potensiale i deg, men hvis hun spør om dere vil være fuckfriends så regner jeg med at hun ikke ønsker å ha et seriøst forhold akkurat nå. Eller så tok hun avslaget ditt som at du ikke ønsker noe seriøst og vil derfor kapre deg ved å først være fuckfriends, og så gå over til forelskelse. Det er vanskelig å si, for jenter er helt umulig å forstå seg på. Og jeg er jente selv...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg tror hun ser et partner potensiale i deg, men hvis hun spør om dere vil være fuckfriends så regner jeg med at hun ikke ønsker å ha et seriøst forhold akkurat nå. Eller så tok hun avslaget ditt som at du ikke ønsker noe seriøst og vil derfor kapre deg ved å først være fuckfriends, og så gå over til forelskelse. Det er vanskelig å si, for jenter er helt umulig å forstå seg på. Og jeg er jente selv...

Kan bli veldig forvirrende i blant ja, og dere jenter, uh oh. Dere er vanskelige å forstå ;)

Uansett, jeg ville ha prøvd meg frem i en slik situasjon. Det er verdt å ta sjanser, istedenfor å aldri prøve. Da kan man gå glipp av ting :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...