Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du går inn på profilen og holder pekeren over knappen "Friends" ved siden av meldingsknappen som ligger oppå koverbildet deres. Der kan du velge om du vil ha dem i newsfeeden din. Jeg har fjernet oppdateringer fra alle som poster teite statuser, sharer altslags humanitært piss og bilder av babyene sine to ganger daglig.

Lenke til kommentar

Aaaand there it goes igjen -_- Jeg er nødt til å fjerne eksen ifra venner men er så utrolig vanskelig å trykke enter :( Jus thinking about all the good times we had togheter, it hurts

Kutt eksen ut av livet ditt, og kom deg over det. Titta på eksens profil på facebook i dag (snublet over den), og følte ingenting. Nå er jo det forholdet svært gammelt også da, men likevel.

Lenke til kommentar

Aaaand there it goes igjen -_- Jeg er nødt til å fjerne eksen ifra venner men er så utrolig vanskelig å trykke enter :( Jus thinking about all the good times we had togheter, it hurts

 

Hvis det får deg til å føle deg bedre: Min eksmann er nå nabo med mine foreldre. Awkward. Det er statusoppdateringer som ikke kan skjules det :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Føler at jeg bare ditcher eksen vis jeg sletter vedkommende som venn på facebook :/

Du må gjøre det som er best for deg, jeg sletta x'en, venninene hennes og alle andre som kunne finne på å poste noe om hun når det ble slutt etter 4 år.

 

Det er bare Facebook, er ikke som at de lider noen nød om de ikke har meg på vennelista lenger.

Lenke til kommentar

Mitt forhold som gikk i knas for 14 mnd siden da hun var utro mot meg og stakk av til Sandness/Stavangerområdet med min aller beste venn er noe jeg selv til nå tenker på i ny og ne. Det vil ta flere måneder før du kommer det helt over henne, et tips er bare å blokkere henne fra Facebook og slette bilder av henne...

Lenke til kommentar

Mitt forhold som gikk i knas for 14 mnd siden da hun var utro mot meg og stakk av til Sandness/Stavangerområdet med min aller beste venn er noe jeg selv til nå tenker på i ny og ne. Det vil ta flere måneder før du kommer det helt over henne, et tips er bare å blokkere henne fra Facebook og slette bilder av henne...

 

Tror det er noe med jenter fra Sandnes altså. Har opplevd noe lignende. Anonym poster: 12d4570a6a37cb4715a61892b5874c81

Lenke til kommentar

Traff på ei skikkelig pen og råheit jente på jobben i dag, ikke lenge sida hu begynte der tror jeg. Pratet såvidt med henne, og hu virker som ei skikkelig hyggelig og koselig jente :-) Sitter å tenker på henne nå, og kunne ikke unngå å søke opp facebook profilen hennes (Kjenner og har jobbet med søsteren hennes tidligere, så fant den lett via henne), og ifølge der så er hun oppført som singel. Perfekt!

 

Kjenner jeg er litt betatt av henne nå, så må forsøke få mer kontakt med henne :-)

Lenke til kommentar

Tror det er noe med jenter fra Sandnes altså. Har opplevd noe lignende. Anonym poster: 12d4570a6a37cb4715a61892b5874c81

 

Hun er født og oppvokst i Bodø, men stakk av med kompisen min som flytta dit for å jobbe på et av de derre meierifabrikkene. Så har ikke noe i mot jenter fra Sandnes siden jeg ikke kjenner noen derfra..

Lenke til kommentar

Bah, hadde en jente over på date hjemme hos meg, film, kaffe, prating og etter en stund sitte tett, holde hender og heftig klining. Hun dro hjem og vi var begge interessert i å finne på noe igjen. Mange meldinger fram og tilbake de neste dagene, så får jeg dødsmeldingen om at hun ikke vil involvere seg i noe nå, etc etc, men så sier hun på slutten av meldingen at om vi skal treffes igjen er opp til meg.

 

Jeg svarer at jeg selv er usikker på om jeg vil ha noe seriøst med engang, men vil gjerne se hvor dette går, det hadde vært hyggelig å treffes igjen. To dager uten svar, sender ny melding om at jeg aldri fikk svar og om hun vil finne på noe til uka/helga. Fortsatt ingen svar.

 

Skjønner ikke hva som har skjedd eller hva jeg evt. har gjort galt >.<

Endret av Saykin
Lenke til kommentar

Mitt forhold som gikk i knas for 14 mnd siden da hun var utro mot meg og stakk av til Sandness/Stavangerområdet med min aller beste venn er noe jeg selv til nå tenker på i ny og ne. Det vil ta flere måneder før du kommer det helt over henne, et tips er bare å blokkere henne fra Facebook og slette bilder av henne...

Men om du har bilder som setter henne i et dårlig lys må du selvfølgelig beholde disse. Kan komme til nytte en dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...