Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg kan jo til nøds ta fly, selv om jeg foretrekker tog. Du har rett i at det som regel er billigere å fly til Torp. Derfra kan jeg ta toget gratis hjem, for jeg jobber nemlig i NSB. Men reisemålet mitt er på den andre siden av fjorden og hvis jeg likevel må sitte mer enn 2 timer på toget fra Torp i tillegg til eventuell ventetid, så kan jeg like gjerne ta toget hele veien og ha en billigere og mer behagelig reise. Hvis jeg flyr til Gardermoen er det kortere vei hjem, men den reiseveien tar opptil 5 timer totalt, eller litt mindre hvis noen kan hente meg på Gardermoen.

 

Denne jenta begynner på vg3 i år, så av hensyn til fravær og slikt, forventer jeg ikke at hun kan komme ofte til Bergen. Men som sagt, den tid, den sorg. Jeg klarer alltids å utsette litt skolearbeid og reise hjem hvis jeg vil. For meg er det litt tidlig å planlegge slike ting i detalj da vi ikke kjenner hverandre så godt ennå og ikke vet hvorhen dette leder.

Lenke til kommentar

Har et lite dilemma:

for noen år tilbake traff jeg på verdens søteste jente. jobba på samma sted en kort periode og merka når blikkene være møttes at det virka som det var "noe i lufta". Jeg falt egentlig for henne ganske på stedet :p

men siden jeg har sleit litt med sosial angst, så kom jeg aldri så langt at jeg fikk noe særlig kontakt med henne før hun flytta, så fikk aldri bekrefta om det var "noe der", og angrer bittert på nå.

Fortsatte å tenke på henne innimellom og vi holdt kontakten litt på fb, men møttes ikke igjen før forrige høst. fikk tilbake den samme gode følelsen som da jeg først så henne, og har ikke klart å glemme henne siden... men, hun er opptatt... :( noe som ikke kom som noe sjokk :p

vi holder kontakten innimellom, og planlegger å møtes igjen, og vurderer å fortelle henne hvordan jeg føler, siden jeg aldri helt klarte å slutte å tenke på henne...

Det siste jeg vil er å ødelegge for dem på noen måte, om de er lykkelige sammen, og vil heller ikke gjøre det «awkward» å være venn med henne.

Så hva bør jeg gjøre?? Har så lyst til å se henne igjen! Og jeg vil fortelle henne hva jeg føler…

Om enn bare for å endelig ha fortalt henne, så jeg vet hva hun tenker/føler…

Lenke til kommentar

Har et lite dilemma:

for noen år tilbake traff jeg på verdens søteste jente. jobba på samma sted en kort periode og merka når blikkene være møttes at det virka som det var "noe i lufta". Jeg falt egentlig for henne ganske på stedet :p

men siden jeg har sleit litt med sosial angst, så kom jeg aldri så langt at jeg fikk noe særlig kontakt med henne før hun flytta, så fikk aldri bekrefta om det var "noe der", og angrer bittert på nå.

Fortsatte å tenke på henne innimellom og vi holdt kontakten litt på fb, men møttes ikke igjen før forrige høst. fikk tilbake den samme gode følelsen som da jeg først så henne, og har ikke klart å glemme henne siden... men, hun er opptatt... :( noe som ikke kom som noe sjokk :p

vi holder kontakten innimellom, og planlegger å møtes igjen, og vurderer å fortelle henne hvordan jeg føler, siden jeg aldri helt klarte å slutte å tenke på henne...

Det siste jeg vil er å ødelegge for dem på noen måte, om de er lykkelige sammen, og vil heller ikke gjøre det «awkward» å være venn med henne.

Så hva bør jeg gjøre?? Har så lyst til å se henne igjen! Og jeg vil fortelle henne hva jeg føler…

Om enn bare for å endelig ha fortalt henne, så jeg vet hva hun tenker/føler…

 

Jeg hadde sagt det:) Jeg tror egentlig ikke hun er interessert i noe mer, ettersom hun har kjæreste, men hvis dette er noe du har gått og lurt på så lenge er det bare å si det. Det er deilig å få sånt ut, uansett hva den andre svarer. Jeg har selv fortalt mine følelser til noen, for så å bli avvist, men har ikke angret et sekund på det. Eneste jeg angrer på var at jeg ikke sa det før, så kunne jeg ha kommet meg videre før også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

veit ikke når jeg får se henne igjen, eller om det passer å ta det opp da...

blir det teit å skrive en mld på fb?

prøve å skrive litt hva jeg føler og sånn, så se hva hun svarer...

men vil ikke gjøre ting kleint for henne heller... om hun vil fortsette å møtes som venner, så er jeg uansett takknemlig bare for å ha møtt henne...

jeg må bare vite hva hun tenker før jeg blir gaaal... og hadde aller helst lyst til å si det ansikt til ansikt.

 

 

Herregud, jeg vil se øya hennes når hun smiler!

Lenke til kommentar

Ja, jeg kan jo til nøds ta fly, selv om jeg foretrekker tog. Du har rett i at det som regel er billigere å fly til Torp. Derfra kan jeg ta toget gratis hjem, for jeg jobber nemlig i NSB. Men reisemålet mitt er på den andre siden av fjorden og hvis jeg likevel må sitte mer enn 2 timer på toget fra Torp i tillegg til eventuell ventetid, så kan jeg like gjerne ta toget hele veien og ha en billigere og mer behagelig reise. Hvis jeg flyr til Gardermoen er det kortere vei hjem, men den reiseveien tar opptil 5 timer totalt, eller litt mindre hvis noen kan hente meg på Gardermoen.

 

Denne jenta begynner på vg3 i år, så av hensyn til fravær og slikt, forventer jeg ikke at hun kan komme ofte til Bergen. Men som sagt, den tid, den sorg. Jeg klarer alltids å utsette litt skolearbeid og reise hjem hvis jeg vil. For meg er det litt tidlig å planlegge slike ting i detalj da vi ikke kjenner hverandre så godt ennå og ikke vet hvorhen dette leder.

 

Da er det tid for en siste oppdatering.

 

Jeg ringte på torsdag og spurte om hun ville bli med ut da. Det passet ikke, så vi kom fram til at vi skulle gjøre det på søndag i stedet. Det var greit nok inntil hun sendte en melding om at noe hadde dukket opp igjen. Greit nok, hun foreslo ingen ny tid og jeg gidder ikke å mase. Vi har sett hverandre kort en gang på et arrangement i forbindelse med jobben etterpå. Jeg reiser tilbake til Bergen på søndag. Jeg føler (kanskje feilaktig) at vi har god kontakt og at alt faller på plass når vi tilfeldigvis møtes og mener fortsatt at det hadde vært hyggelig å treffes en gang før jeg drar, men nå har jeg som nevnt prøvd å avtale et møte to ganger allerede og hvis hun virkelig hadde vært interessert i noe mer enn noen trivelige jobbvakter og et par telefonsamtaler ellers, så ville hun klart å finne litt ledig tid eller i det minste gitt meg et mer fyldig svar. Så hvis det i det hele tatt var noe her til å begynne med, er det gått opp i røyk. Jeg har ingen store håp om å plukke opp kontakten igjen i forbindelse med annen jobb eller arrangementer.

Lenke til kommentar

Har et lite problem/dilemma jeg tenker på dag inn og dag ut. Slet med sosial angst, og dyp depresjon over 3-4 år. Er på god vei vekk fra dette nå, og har endelig begynt å feste, være mer ute, jobbe alt det der. Men så har jeg begynt å få følelser for en jente, jeg er så godt som 99% sikker på at hun hadde et "crush" på meg for kanskje 1-1,5år tilbake.

 

Nå er hun i et forhold, men en jeg regner med at er en drittsekk rett og slett. Har hvert på samme fest som hun en del ganger, hver gang ringer han og får henne til å gråte. Hvert å ta kontakt, og begynne å snakke med henne?



Anonymous poster hash: 7e7ad...96e
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Skal du på magisk vis få henne til å innse at typen er drittsekk og at hun heller burde være med deg isteden?

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sitter her og lurer på om jeg skal fortelle kjæresten at jeg elsker henne.

 

Har hatt sosiale problemer før og det gjør det vanskelig for meg å åpne meg. Samtidig tror jeg at det ville være utrolig deilig å få det ut. Den lille problematiske pessimisten i meg er redd for å få en negativ reaksjon, og hva den reaksjonen kan imnnebære.



Anonymous poster hash: 734f9...b6c
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...