Gå til innhold

Stenge Siste Ordet for godt? Hva syns du?


Stenge SO-kjeden for godt?  

647 stemmer

  1. 1. Stenge SO-kjeden for godt?

    • Ja
      324
    • Nei
      323


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En egen sosial kategori er, synes jeg, utelukkende et positivt tillegg til forumet. Å kunne arrangere sosiale begivenheter samt sosialisere med andre brukere på forumet er topp!

9587566[/snapback]

 

enig, diskusjon.no har blitt så stille (for meg) etter at SO ble borte.. :(

9601718[/snapback]

Føler med deg :(

Det har blitt så... annerledes :ermm:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg savner SO.

Våkner om natta med lette abstinenser og skjelvinger og slikt etter å ha drømt om SO.

IRC-kanalen er nedspamma med TSPs bot og penisstørrelser.

 

 

I SO var det (nesten) alltid liv, da kunne jeg være der i stedet for å spre misnøye og trolle resten av forumet / spamme RPP, men i stedet henger jeg overalt ellers og sprer mine meninger og folk flest liker vist ikke meningene til en gammel kontinuitetsbærer.

 

SO var en livsgnist i en ellers så ganske traurig dag, bare komme inn der, skrive noe svada og håpe det bli sett, kjempe for å bli hørt, blant alle de andre. Det var en kamp for livet.

Det var til tider hektisk og kaotisk, men du og du så herlig.

Det var et sted å møte venner, et sted å bli kjent med folk.

Et sted hvor Ida-kulturen kunne florere for fullt.

Et sted for mange gode (og mange mindre gode) idéer.

 

Det er et sted å savne. Da moderatorene stengte tråden siste gang, var mine første reaksjoner sinne, og så lett depresjon.

Tapet av SO var verre enn da jeg slutta med Coca-Cola etter at avhengigheten hadde gått for langt og jeg brukte 150 spenn dagen på glassflasker.

 

Verden trenger SO.

Forumet trenger SO.

VI trenger SO.

Lenke til kommentar

Nei, etter min menning burde vi ikke stenge den. Jeg tilbrakte aldri mye tid der, men var fremdeles ganske hyggelig og stikke innom iblandt og slikt, dessuten var det utrolig mye aktivitet i tråden. Etter min mening er det heller ikke meningsløst spam, det er sosialt, noe vi mangler på forumet. (åltså rein snakking sosialt, ikke arrangere møte og slikt.)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...