Gå til innhold

Stenge Siste Ordet for godt? Hva syns du?


Stenge SO-kjeden for godt?  

647 stemmer

  1. 1. Stenge SO-kjeden for godt?

    • Ja
      324
    • Nei
      323


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Vi har ikke glemt det ennå heller... :)

 

Beklager at dette har blitt diskusjon.nos svar på byråkratiets oppfinnelse "hurtigarbeidende komité". Men her skal legges "sten på sten", og det er en del slike steiner som må være på plass for at den nye tråden ska ligge trygt forankret i forumstruktur og regelverk.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg foreslo å stenge den i noen måneder og se hva som skjer, det som har skjedd er at aktiviteten på OT-baren har sunket med 70(!!)%.

 

Vel...?

 

 

Det er ikke helt riktig, da tallene er misvisende. I første omgang hadde jeg inntrykk av at statistikksentralen registrerte antall visninger innenfor gitt periode, men den registrerer faktisk antall visninger på tråder opprettet i en gitt periode. Eksempelvis har OT-Baren anno 2006 fått 1 million flere trådvisninger siden i sommer, ettersom folk har klikket seg inn på tråder opprettet i 2006. Så det riktige er at tråder opprettet i 2007 har 70% færre trådvisninger enn tråder opprettet i 2007. Håpløs misvisende statistikk som blant annet lurte meg, men dette vil vi nå ta høyde i fremtiden.

 

OT-Baren har en nedgang, men den startet det øyeblikk vi opprettet kategorier for samliv, seksualitet, dyrehold og mote. Men at SO nok har hatt en effekt også er nok klart, SO6 har 1,5 millioner trådvisninger siden den ble opprettet for et år siden. Den står for ca 20% av trådvisningene for tråder opprettet i 2006. Om de visningene forsvinner eller bare blir erstattet at at man kikker på andre tråder blir mer spekulasjoner. Men forumet totalt sett har allerede flere trådvisninger for 2007-trådene kontra 2006 trådene, så forumet har også i år hatt en ganske markant vekst.

Lenke til kommentar

Jo, det hadde SO. Etter den feilaktige åpningen så merket jeg en veldig endring i oppførsel fra brukerne. Jeg så ikke noe spam eller annet tull. Dette viser at brukerne i tråden har forbedret seg og gir grunn til å åpne tråden for en periode selv om den er en dag, time eller et minutt. Dette for å bevise at det som er bevist vil vare over lengre perioder. At brukerne viste denne forbedringen mener jeg er god nok grunn for å åpne tråden.

Hva synes dere her? Diskuter.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...