Gå til innhold

Stenge Siste Ordet for godt? Hva syns du?


Stenge SO-kjeden for godt?  

647 stemmer

  1. 1. Stenge SO-kjeden for godt?

    • Ja
      324
    • Nei
      323


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om b-real drakk i går, jeg.

WHAT? Hvorfor i allverden tror der skulle dere tro det? :ph34r:

Jeg var tankehumør i går og nei jeg var ikke full i går :wee:

Glad noen endelig sa det jeg. Var like før jeg postet en liknende post selv i går. Nå synes jeg vi har vært veldig tålmodige her...
HEY! *daske*

 

Tyst på deg da :wee:

Ja, du hører ikke meg klage på det. Men vi må jo faktisk gi dem litt tid, det er tross alt en helt ny del av forumet som skal utvikles. (Dessuten mistenker jeg at jeg kommer til å savne IRC-kanalen litt og..)
En gang på IRC alltid på IRC. En finner alltid tilbake en gang, er det et spørsmål så er det ALLTID folk på IRC...uansett på tid på døgnet som kan svare på absolutt alt mellom himmel å jord. IRC er den største resursen jeg vet om..dit går en når alt er tapt fordi en vet at det alltid sitter en venn som er der. Det er så oldschool og det har hengt så ufattelig mye tøffe folk å har blitt sagt så utrolig mye tøft, gjort så ufattelig mye artig.

 

Han var nok lettere brisen ja :p

På hvilket grunnlag sier du det? HVA? :mad:

Lenke til kommentar

Jeg håper da ikke den nye tråden blir "SO-lignende", for isåfall er vi jo like langt. ;) Derimot ser jeg fram til en generell pratekategori med mer meningsfullt innhold enn det jeg fant i SO. "Jeg vil ha kake" og "Hei, skal vi pule", er ikke veldig givende, og når omtrent var det eneste som var å lese der ble det fort kjedelig. Det hele satt på spissen selvfølgelig. Man får mene og tro hva man vil, men noe SO skal det hvertfall ikke bli. Er da en grunn til at SO ble stengt. ;)

 

Så jeg vil heller si at jeg gleder meg til en ny generell pratetråd for small talk. :)

Lenke til kommentar

Jeg syns det blir for dumt når regler forhindrer at brukerne får goder. En SO-tråd skaper diskusjon, gjerne krangler, men også mye glede. Jeg husker tidligere da jeg var en aktiv "Søppel" bruker, SO var alltid en flott møteplass.

 

De som ikke liker tråden, kan la være å poste der. Ellers syns jeg at det kan være en fritråd med noe friere nettikette.

Lenke til kommentar

Noe jeg syns er greit med at SO ble stengt, er at det var mange jævla assholes, for å si det rett ut, som "forsvant" ut av OT-baren, man ser i alle fall mindre til dem. Og godt er det...

Uansett skulle jeg gjerne hatt et sted å poste plutselig utbrudd til andre folk iblandt, bare for å si hei eller hva pokker det skulle være.

Så; jeg venter i spenning på hva ledelsen vil få til med denne nye kategorien osv. :)

 

Hvem vet, kanskje dette blir bedre enn SO? Time will show, som Rudolf Blodstrupmoen sier det så fint.

Lenke til kommentar
"Jeg vil ha kake" og "Hei, skal vi pule", er ikke veldig givende, og når omtrent var det eneste som var å lese der ble det fort kjedelig.

Hvem sin feil var det at vi stoppet diskusjoner da? Det var moderatorne, for med en gang en diskusjon ble for seriøs, og på over en side, ble vi enten anbefalt å lage en ny tråd, eller så splittet de den faktisk ut. Sorry, men den ligger faktisk på deres egen nakke, for vi diskuterte faktisk ganske mye i SO.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...