Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Rent hypotetisk:

 

Dersom jeg var på fest, og møtte ei jente. Vi rota litt på festen, og endte hjemme hos meg. Jeg hadde dessverre ikke noen kondomer, slik at vi kun holdt oss til oralsex. Det endte med at hun ronka meg til jeg kom i hendene hennes, og så befruktet hun seg selv med denne sæden mot min vilje. Vi later som om hun nå er 6 og en halv måned på vei, og vi er ikke kjærester. Er jeg blitt utnytta på en slik måte at jeg ikke må betale barnebidrag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

om man av en eller annen grunn skulle ha fått stengt av for at det ikke skulle lages mer sæd plutselig, hvor lenge sånn ca ville det man hadde fra før vare? jeg vet det sikkert varierer men lurer.

 

hva er det med amerikanere å si "wazzup/whats going on?" for så at den andre personen svarer med det samme?

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
Vi later som om hun nå er 6 og en halv måned på vei, og vi er ikke kjærester. Er jeg blitt utnytta på en slik måte at jeg ikke må betale barnebidrag?

Du ville nok tapt den saken da historien er så merkverdig at ingen ville trodd på deg ;) ( Hvertfall etter 6 måneder )

 

om man av en eller annen grunn skulle ha fått stengt av for at det ikke skulle lages mer sæd plutselig, hvor lenge sånn ca ville det man hadde fra før vare? jeg vet det sikkert varierer men lurer.

Maksimum 22-24 dager.

 

Hvilken temperatur er "febergrensen" under armen for menn. På nettet finner jeg mange forskjellige tall, hva er riktig?

Hvis du mener hva som betegnes som feber vil det være 37,4 grader C ca. ( 38 grader C indre temp )

Endret av Vizla
Lenke til kommentar
Hvilken temperatur er "febergrensen" under armen for menn. På nettet finner jeg mange forskjellige tall, hva er riktig?

Hvis du mener hva som betegnes som feber vil det være 37,4 grader C ca. ( 38 grader C indre temp )

 

Har 37.8 under armen, er det da feber?

 

Tydeligvis, du har 0,4 over det som er ca. feber.

Lenke til kommentar

Vil mene at hvis du ikke føler deg syk, har du ikke feber. Er temmelig tynn grunn å ta egenmelding fra jobb på at man hadde 37,5 i temp under armen når man sto opp :p

 

Men en latsabb hos oss gjorde nettopp det. Ringte på morran og sa han var sjuk fordi han hadde tatt tempen på seg selv og var 37,7 grader, og det var nok best at han holdt seg hjemme hvis han ble sykere..jaddaa.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
hva er det med amerikanere å si "wazzup/whats going on?" for så at den andre personen svarer med det samme?

"Hey, how are you?"

"How are you?"

 

- kommer derfra :)

 

men hvorfor? jeg skjønner ikke vitsen med å si det! det gir ikke mening for meg å spørre noen om hvordan de har det for så å bli svart med samme spørsmålet, som du heller ikke svarer på. mulig at mine sosiale antenner er helt kappet av og at det er derfor jeg ikke fatter det.

Lenke til kommentar
Jeg kjenner en som skal på videregående skole. Han har takket ja til første valget, men ikke sagt nei til andre valget. Han mener at det gjør at han kan få tilbud om å få andre valget. (Han vil helst på andre valget)

Men jeg synes det ville være rart om de skulle gi han ett nytt tilbud når han allerede har takket ja :/

Er det slik det funker?

Vist ikke, hvem kan han ringe til for å få det valget han vil?

 

Så lenge han har fått tilbud om førstevaget, tviler jeg på at han får tilbud om andrevalget, men hvis han ringer inntakskontoret i fylket han hører til kan han jo spørre der.

 

Får du tilbud om førstevalget kan du ikke takke nei og få et nytt tilbud, da har du takket nei til videregående opplæring.

 

Jeg kjenner en som skal på videregående skole. Han har takket ja til første valget, men ikke sagt nei til andre valget. Han mener at det gjør at han kan få tilbud om å få andre valget. (Han vil helst på andre valget)

Men jeg synes det ville være rart om de skulle gi han ett nytt tilbud når han allerede har takket ja :/

Er det slik det funker?

Vist ikke, hvem kan han ringe til for å få det valget han vil?

 

Så lenge han har fått tilbud om førstevaget, tviler jeg på at han får tilbud om andrevalget, men hvis han ringer inntakskontoret i fylket han hører til kan han jo spørre der.

 

Får du tilbud om førstevalget kan du ikke takke nei og få et nytt tilbud, da har du takket nei til videregående opplæring.

Lenke til kommentar
hva er det med amerikanere å si "wazzup/whats going on?" for så at den andre personen svarer med det samme?

"Hey, how are you?"

"How are you?"

 

- kommer derfra :)

 

men hvorfor? jeg skjønner ikke vitsen med å si det! det gir ikke mening for meg å spørre noen om hvordan de har det for så å bli svart med samme spørsmålet, som du heller ikke svarer på. mulig at mine sosiale antenner er helt kappet av og at det er derfor jeg ikke fatter det.

 

Du har helt sikkert skrevet eller sagt "Hade/Hade a/Hadet/Ha det" til noen før og. Dette gir heller ingen mening, da man egentlig bare sier en halv setning. Det riktige vil jo være å si "Ha det bra". Som selvfølgelig også enda blir brukt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

for meg gir det mer mening å si hade enn så få et spørsmål og hva som skjer, for så å stille det samme tilbake, vanligvis uten å få svar på det.

 

for meg er hade en forkortning av hade bra, der hele bra er sløyfet.

Lenke til kommentar

Svalbard er ikke i noe fylke, det er bare del av Norge som nasjon. Det er ikke inndelt i kommuner fordi det er bare et par bosetninger der det bor mye folk (Longyearbyen og Ny Ålesund). Resten er ødemark. Pluss en liten russisk bosetning, Barentsburg, som ikke har noe kontakt med de norske som graver ut kull fra fjellet i nærheten og styres beinhardt av mafiaen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...