Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I Tyskland er det vanlig at toalettet har en "hylle" i toalettskålen, som ekskrementene legger seg på når du ekskrederer, for så å bli spylt ned i skålen når du trekker i snoren. Hva er grunnen til at de har denne hyllen? For å forsterke lukten? Kunne studere ekskrementene før de forsvinner ned i vannet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

om man av en eller annen grund skulle ha fått stengt av for at det ikke skulle lages mer sæd plutselig, hvor lenge sånn ca ville det man hadde fra før vare? jeg vet det sikkert varierer men lurer.

Lenke til kommentar

Norske soldater generelt har rykte på seg for å være bevisste og tenkende soldater, og ikke bare gale maniacs eller desperate forbrytere som trenger en jobb. Motsetningen til dette er den store mengden utenlandske soldater som kommer fra underklassen og ikke ser noen andre jobbmuligheter enn å verve seg.

I Norge unngår vi dette blant annet ved at alle nordmenn har rett til gratis utdanning, og stort sett alle har gått gjennom en form for videregående skole. I tillegg har vi et system for å gi trygd til de som ikke får seg jobb, slik at litt av desperasjonen som man finner i andre land forsvinner. Og oppå dette igjen kjører Forsvaret beinhard seleksjon av spesialstyrkene, i tillegg til strenge krav om sikkerhetsklarering og liknende.

Lenke til kommentar

Jeg mistenkte at brune stålormer var damer fordi jeg har sett en føde.

Men jeg har også sett en brun stålorm der noe stakk ut der kroppen slutter og halen begynner. Jeg antok at dette var en mann med ereksjon. Hvis dette ifølge brunfargen var en dame, hva var det som stakk ut? Har ormedamene uttrekkbar vagina, eller var det ikke kjønnsrelatert i det hele tatt? Ormen trakk inn greia si etter hvert.

Jeg har sett mange stålorm, men hvorfor er nesten alle brune?

Fødes det færre menn?

Lenke til kommentar
I Tyskland er det vanlig at toalettet har en "hylle" i toalettskålen, som ekskrementene legger seg på når du ekskrederer, for så å bli spylt ned i skålen når du trekker i snoren. Hva er grunnen til at de har denne hyllen? For å forsterke lukten? Kunne studere ekskrementene før de forsvinner ned i vannet?

 

Syns disse toalettene er artige jeg. Og ganske geniale om man har såkalt renneræv/diarè eller lignende

Lenke til kommentar
I Tyskland er det vanlig at toalettet har en "hylle" i toalettskålen, som ekskrementene legger seg på når du ekskrederer, for så å bli spylt ned i skålen når du trekker i snoren. Hva er grunnen til at de har denne hyllen? For å forsterke lukten? Kunne studere ekskrementene før de forsvinner ned i vannet?

 

Syns disse toalettene er artige jeg. Og ganske geniale om man har såkalt renneræv/diarè eller lignende

Ganske kjipt etter en megadump lagd av skikkelig tysk mat :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
om man av en eller annen grund skulle ha fått stengt av for at det ikke skulle lages mer sæd plutselig, hvor lenge sånn ca ville det man hadde fra før vare? jeg vet det sikkert varierer men lurer.

 

 

hva er greia med gratis frakt på ting fra hong kong som man nesten ikke betaler noe for? hvordan tjener de penger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...