Gå til innhold

Malcolm I Midten - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 år senere...

Han er halvt Svensk :p

 

Og jeg tror ikke Malcolm i Midten er beregna for 10-13 åringer. Jeg begynte ikke og like serien før jeg var 16. Er 18 nå og det er fortsatt en av mine favoritt serier.

 

tviler også sterkt på det..går mot 40 med stormskritt og mye av humorn ser jeg vanskelig for meg at noen 10åring skjønner .. fantastisk serie!

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest Bruker-292501

Tar sjansen på å åpne tråden, en av de beste komiseriene noensinne lagd :) de har nå for tiden de første 6 sesongene på dvd på platekompaniet, skjønner ikke helt hvorfor sesong 7 ikke er utgitt på dvd enda

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ha, ha! Kjempeartig serie!

Før så så jeg serien kun på TV 2 Zebra, men jeg vet ikke hvor den går nå. Jeg savner virkelig den serien! Fikk meg garantert til å le når jeg så på den. :(

De har tydeligvis sluttet å vise det på tv men for håpe den kommer tilbake, blir aldri lei av den serien :) serien klarer og være morsom uten noe form for latter i bakgrunnen

Lenke til kommentar

Etter å ha sett Scrubs og The Office har jeg nærmest blitt allergisk mot komiserier med pålagt latter i bakgrunnen. Er så mange år siden sist jeg så en episode av Malcolm i midten at jeg hadde glemt at de også manglet dette. Tror jeg må ta en titt på denne serien igjen, får håpe den er like morsom nå som jeg nærmer meg 30 som den gang jeg nærmet meg 20 :)

Lenke til kommentar

Ha, ha! Kjempeartig serie!

Før så så jeg serien kun på TV 2 Zebra, men jeg vet ikke hvor den går nå. Jeg savner virkelig den serien! Fikk meg garantert til å le når jeg så på den. :(

Frankie Muniz tok en pause etter MitM, og har bare hatt små gjesteroller en gang i blandt siden da. Men Michael J. Fox dukker jo snart opp igjen i en ny serie, så vi vet jo aldri. :)

 

Btw, om du savner Hal er skuespilleren fortsatt ganske aktiv. Du har kanskje hørt om en liten, relativt ukjent serie kalt Breaking Bad? ;) Tok litt tid før jeg kjente ham igjen, for å være ærlig. Det har jo gått en stund, og det er kanskje ikke helt den samme rollen han hadde i MitM. Han var for øvrig også med i Seinfeld mange ganger, som tannlegen til Jerry. ;)

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...