Gå til innhold

Malcolm I Midten - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Malcolm In The Middle er ein genial serie, ulikt alt anna eg har sett. Det er faktisk ein serie med ungar som er morosam! I motsetning til all dritten me blir servert på TV3 og TV Norge.

 

Min favorittkarakter er utvilsom Hal, han har alltid eit prosjekt på gang, nevrotisk som fy.

Lenke til kommentar
Malcolm i midten er nok beragna for 10-13 åringer, men det kan fortsatt være morsomt (jeg er 15..). Elsket serien når jeg var mindre :thumbup:

8472217[/snapback]

da :p

 

Serien minner meg mange ganger om meg og broren min da vi var mindre.. Er nok beregnet på10-14 ja. Men konseptet er genielt. En serie man kan kjenne seg igjen i. Er så utrolig hva den ungene klarer å havne i....

Lenke til kommentar
Jeg synes skuespillerne overspiller til de grader. Den jeg synes er best av skuespillerne er minstemann, som jeg har glemt navnet på.

 

Introsangen er også utrolig dårlig - hehe.

8474097[/snapback]

 

 

Minstemannen heter Erik Per Sullivan(Dewey i serien). Han er halvt dansk eller noe sånt.

Endret av Savage-Garden
Lenke til kommentar
Malcolm i midten er nok beragna for 10-13 åringer, men det kan fortsatt være morsomt (jeg er 15..). Elsket serien når jeg var mindre :thumbup:

8472217[/snapback]

da :p

 

Serien minner meg mange ganger om meg og broren min da vi var mindre.. Er nok beregnet på10-14 ja. Men konseptet er genielt. En serie man kan kjenne seg igjen i. Er så utrolig hva den ungene klarer å havne i....

8473518[/snapback]

 

Genialt

Klarte ikke dy meg. :ermm::whistle:

 

--

 

God ettermiddagsunderholdning. Morsom serie, liker også Dewey godt, men Reese er den morsomste.

Lenke til kommentar

Malcolm in the Middle er en av mine favoritter. Ulikt alle andre serier er karakterene i MitM helt blottet for moral, og dette er en bra ting.

 

Craig Felspar og Dewey, i tillegg til Herkeby, er mine favoritter. =D

 

edit:

 

Hal på rollerblades.

 

http://youtube.com/watch?v=7SgEbrJmIUY

http://youtube.com/watch?v=8mieMe3SCXk

 

Legendarisk. :lol:

Endret av Tiamin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...