Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Carmina, Palma de Mallorca. Huff det stakkars kortet mitt, det får kjørt seg.

Det gikk halvannen time, og en del sko som var av og på foten før jeg endte med disse: loafers i mørk blå, og mine aller første shell cordovan!

Hadde mest lyst på burgunder eller brune, men det hadde han ikke i min størrelse, så da ble det disse sorte derbyene. Håper jeg vil like dem, for de kommer til å vare 20-30 år...

Skotrærne fikk jeg med på kjøpet. En hyggelig skoprat også; lærte at hestelæret sendes til Chicago for garving og at det håndfarges, blant annet derav den høye prisen. 

 

post-181154-0-80795500-1428856513_thumb.jpg

 

post-181154-0-79061400-1428856542_thumb.jpg

post-181154-0-20017200-1428856557_thumb.jpg

post-181154-0-41344100-1428857084_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

 

post-181154-0-06901500-1428856585_thumb.jpg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Selvfølgelig "out of stock" der også.

 

Er på jakt etter det samme som Netrum; brune lærsko i størrelse 46 til hverdagsbruk. Plain toe, helst ikke brogue. Man skulle tro dette gikk an å finne dette i en eller annen butikk i hovedstaden, men nei. Det nærmeste jeg fant var et par lave Timberlands i Paléet, men dem fikk jeg gnagsår av bare ved å ta dem på og gå bort til speilet.

 

Noen som vet om butikker i Oslo-området med godt utvalg av f.eks. Dr. Martens? Hadde litt sansen for disse og lignende lave modeller uten den knallgule sømmen, men liker dårlig tanken på å handle sko uten å prøve dem først.

Lenke til kommentar

Tollgebyret er vel en god hundrelapp eller høyere når det er vanlig fortolling, og ikke forenklet fortolling. Sko er fritatt for toll, så det stemmer. Er litt usikker på hva belter faller inn under, så kan hende du må betale toll på de. 

 

Har handlet skotrær fra Bexley før, og det gikk uten store problemer. Ingen erfaring med deres andre produkter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...