Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Noen som har handlet fra http://www.bexley.comfør?

Er det god kvalitet?

Tenker på å handle 2 par pensko (sorte/brune) og to par belter (sort/brun).

Blir regnestykke da 240€ (som er inkl frakt) + 25% mva + tollgebyr (150?) = 2900ish?

Eller glemmer jeg noe da, har ikke handlet fra utlandet på år og dag..

 

 

Jeg har handlet der. Det er ikke kvalitetssko du får til den prisen. Helt greie, men det ble med det ene kjøpet. Og skoene solgte jeg videre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Selvfølgelig "out of stock" der også.

 

Er på jakt etter det samme som Netrum; brune lærsko i størrelse 46 til hverdagsbruk. Plain toe, helst ikke brogue. Man skulle tro dette gikk an å finne dette i en eller annen butikk i hovedstaden, men nei. Det nærmeste jeg fant var et par lave Timberlands i Paléet, men dem fikk jeg gnagsår av bare ved å ta dem på og gå bort til speilet.

 

Noen som vet om butikker i Oslo-området med godt utvalg av f.eks. Dr. Martens? Hadde litt sansen for disse og lignende lave modeller uten den knallgule sømmen, men liker dårlig tanken på å handle sko uten å prøve dem først.

 

 

Har ikke Zalando fri frakt og fri retur da? Da kan du jo bare bytte om dem ikke passer.

Lenke til kommentar

Eg sliter med å finne sko eg liker OG som eg kan faktisk bruke.

De er nødt til å være godt dempet fordi de skal brukes mye.

Eg er høy og tung. Så billige sko feks slites ut etter 2 måneder.

Det eneste merket eg har prøvd som faktisk holder lengre enn en sommer er Ecco.

Men det må da finnes alternativ?

Alle sko som er flate med tynne såler er ubrukelige for meg.

Da blir eg bare plaget med ryggen og de er forferdelige å gå med.

Lenke til kommentar

Var hos Dagestad idag. Salg torsdag-lørdag, og rancourt seilersko blir visst solgt for 1000 kroner paret. Jeg skal ta meg en tur hvertfall. 

http://skomakerdagestad.no/blog/2015/4/22/salg-hos-skomaker-dagestad-torsdag-lrdag

Det så jo bra ut. Jeg tenker akkurat på å kjøpe et par sorte og et par (lyse)brune pensko.

Er det salg på hele butikken, eller utvalgte varer?

 

edit: var innom og så på 2 par Loake (lysebrun og sort), hadde ingen i min størrelse. nedtur.

Hverken på salg eller normal pris. Jaja

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Bestilte mitt første randsydde par sko fra Care of carl denne uken. Er utrolig fornøyd med både sko og leveringstid (1dag). Nå venter jeg bare på pakke ifra scandinavian closet kommer, og så skal dem få seg en real skopuss! :dribble:

Gratulerer, pene sko. Er det Loake Buckingham, eller er jeg helt på jordet?

Endret av JorgenH
Lenke til kommentar

 

 

Bestilte mitt første randsydde par sko fra Care of carl denne uken. Er utrolig fornøyd med både sko og leveringstid (1dag). Nå venter jeg bare på pakke ifra scandinavian closet kommer, og så skal dem få seg en real skopuss! :dribble:

Pusser du nye sko? De er vell pusset før de forlater leverandør?

I og med at de er relativt stive og trenger å gåes inn, tenkte jeg å gi de et par tynne lag med Saphir's renovateur for å mykne skinnet. For deretter å jobbe opp en ordentlig mirrorshine på dem med skokrem. Blir ganske så inspirert av shoegazingblog(.se) på Instagram? har eksperimentert litt med kiwi skokrem og svarte dressko, og jobba opp en ålreit shine? kan godt legge ut bilde av de og vis det ønskes?

Lenke til kommentar

 

 

Bestilte mitt første randsydde par sko fra Care of carl denne uken. Er utrolig fornøyd med både sko og leveringstid (1dag). Nå venter jeg bare på pakke ifra scandinavian closet kommer, og så skal dem få seg en real skopuss! :dribble:

Pusser du nye sko? De er vell pusset før de forlater leverandør?

Nei, det er de stort sett ikke. Man burde pusse nye sko før man bruker dem.
Lenke til kommentar

 

 

 

Bestilte mitt første randsydde par sko fra Care of carl denne uken. Er utrolig fornøyd med både sko og leveringstid (1dag). Nå venter jeg bare på pakke ifra scandinavian closet kommer, og så skal dem få seg en real skopuss! :dribble:

Pusser du nye sko? De er vell pusset før de forlater leverandør?
Nei, det er de stort sett ikke. Man burde pusse nye sko før man bruker dem.

??

Lenke til kommentar

 

Bestilte mitt første randsydde par sko fra Care of carl denne uken. Er utrolig fornøyd med både sko og leveringstid (1dag). Nå venter jeg bare på pakke ifra scandinavian closet kommer, og så skal dem få seg en real skopuss! :dribble:

Gratulerer, pene sko. Er det Loake Buckingham, eller er jeg helt på jordet?

Takk for det! Likte dem veldig godt? er i brown grain burnished calf med en enkel dainite-såle! Storfornøyd så langt?

Lenke til kommentar

 

 

Noen som vet hvor man kan kjøpe Alfred Sargent i London? Har prøvd å Google litt, men finner ikke så mye. Virker ikke som om de har egen butikk ihvertfall.

 

http://skomakerdagestad.no/alfred-sargent/ ;)

Kjenner selvsagt til Dagestad, men det hadde vært kul å se om jeg fant AS når jeg skal til London i helgen også.

 

Ops! My bad, var tydeligvis ikke helt våken...

John Rushton shoes i jermyn street skal visst ha AS der :wee:

Lenke til kommentar

Da har skoene fått seg en ordentlig puss, og har fått en liten mirrorshine. har funnet ut at det er ikke så lett å få til et ordentlig bilde av fargen/pussen med telefon, men tenker jeg skal legge et par lag til med polish på tuppen før 110% 17.mai klare :w00t:

post-186653-0-02775000-1431043417_thumb.jpg

post-186653-0-64024000-1431043424_thumb.jpg

post-186653-0-44051300-1431043432_thumb.jpg

post-186653-0-26201200-1431043440_thumb.jpg

post-186653-0-84945400-1431043447_thumb.jpg

Endret av Mr. Perfecto
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...