Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

 

Er det noen som kjenner til en annen variant av denne hvor den grå delen er byttet ut med noe som ser ut som olabukse-materiale med litt sterk blåfarge. Husker jeg så noen brukte disse skoene, og de så skikkelig kule ut, men klarer ikke å huske noe mer enn det jeg har beskrevet. Har sett på skoene som Moods of Norway har på nettsiden, men der finner jeg ingen av dem. Noe som har lyst til å komme med en hjelpende hånd? :-)

 

the_moods_of_norway_roy_fire_nyc_fashion

Ring Moods

 

Jeg klarer ikke å finne noe via google. Får ikke opp annet enn sånne mood-ringer. Du har ikke tilfeldigvis peiling på hvor jeg kan finne dem på nett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som kjenner til en annen variant av denne hvor den grå delen er byttet ut med noe som ser ut som olabukse-materiale med litt sterk blåfarge. Husker jeg så noen brukte disse skoene, og de så skikkelig kule ut, men klarer ikke å huske noe mer enn det jeg har beskrevet. Har sett på skoene som Moods of Norway har på nettsiden, men der finner jeg ingen av dem. Noe som har lyst til å komme med en hjelpende hånd? :-)

 

the_moods_of_norway_roy_fire_nyc_fashion

3sixteen hadde et collab med Converse.

3sixteen-x-converse-indigo-dyed-chuck-ta

Lenke til kommentar

Tror han mente at du skulle ringe Moods of Norway, som i ringe med telefonen.

Herregud så flaut :blush:

 

 

 

Er det noen som kjenner til en annen variant av denne hvor den grå delen er byttet ut med noe som ser ut som olabukse-materiale med litt sterk blåfarge. Husker jeg så noen brukte disse skoene, og de så skikkelig kule ut, men klarer ikke å huske noe mer enn det jeg har beskrevet. Har sett på skoene som Moods of Norway har på nettsiden, men der finner jeg ingen av dem. Noe som har lyst til å komme med en hjelpende hånd? :-)

 

the_moods_of_norway_roy_fire_nyc_fashion

3sixteen hadde et collab med Converse.

3sixteen-x-converse-indigo-dyed-chuck-ta

 

Takk for forslag, men det blir ikke det samme.

Endret av Espyy
Lenke til kommentar

Hvis du snakker om meg, så kan jeg si at jeg deler samme syn. Jeg synes det er bortkastede penger å kjøpe noe til x antall dyrere pris bare på grunn av logoen e.l. I dette tilfellet vil jeg ha denne typen sko rett og slett fordi jeg ikke vet om noe lignende, og jeg synes det ser bra ut. Om det står "Moods" eller ei gir jeg blanke faen i. Kan forøvrig nevne at jeg fant skoen.

 

96m6o9.jpg

 

Skoen til venstre var den jeg var ute etter. Mente riktignok at blåfargen var litt mørkere, noe som hadde sett bedre ut, men jaja.

Lenke til kommentar

Hvilke tone av brunfargen foretrekker dere på brogues? Tan eller mørkebrun? Hvilke er mest allsidig?

Tenker å kjøpe meg noen boots, men er usikker på om jeg skal gå for tan eller mørkebrun...

 

For min del kommer det litt an på skoen men tar meg selv i å gå for Tan i de fleste tilfeller selv om det finnes kule modeller i mørkere farge også! Synes Tan er veldig allsidig også!

 

Bruker selv Loake Wolf i tan som vintersko/boots og føler de passer det meste :)

Endret av Salvesen.
Lenke til kommentar

Tips for å få skoene mer komfortable?

 

Har 2 typer dressko: Gregor og Tiger.

 

Bor i Oslo. Ny jobb sørger for at jeg må gå i dressko hele tiden og jeg er bare vant med joggesko fra før..

 

Vil helst se anbefaling av butikk som kan hjelpe med slikt.

 

 

Kjøpe gode sko og supplere med god ekstra såler om det trengs. Det er nok også bare en overgangs ting da du er vandt med "myke" joggesko.

Lenke til kommentar

 

 

Kjøpe gode sko og supplere med god ekstra såler om det trengs. Det er nok også bare en overgangs ting da du er vandt med "myke" joggesko.

 

Skoene jeg har er av beste sort, men ja det er overgangen som er problemet. dog, på sikt er ikke engang de beste dresskoene god for både fotblad og rygg. Dermed spør jeg etter detaljert informasjon om hvem jeg bør oppsøke for å få hjelp med slikt...

Lenke til kommentar

 

Kjøpe gode sko og supplere med god ekstra såler om det trengs. Det er nok også bare en overgangs ting da du er vandt med "myke" joggesko.

Skoene jeg har er av beste sort, men ja det er overgangen som er problemet. dog, på sikt er ikke engang de beste dresskoene god for både fotblad og rygg. Dermed spør jeg etter detaljert informasjon om hvem jeg bør oppsøke for å få hjelp med slikt...

 

Hvor har du det fra at gode dressko er problematisk for fotblad og rygg, egentlig? Du har for øvrig på ingen måte sko av "beste sort". Med forbehold om at gregor er ett eller annet supereksklusivt merke som ikke omtales på nett og som jeg aldri har hørt om, så er i alle fall ikke Tiger det. Og Gregor har jeg som sagt ikke funnet noe om: Ikke et godt tegn.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Kjøpe gode sko og supplere med god ekstra såler om det trengs. Det er nok også bare en overgangs ting da du er vandt med "myke" joggesko.

 

Skoene jeg har er av beste sort, men ja det er overgangen som er problemet. dog, på sikt er ikke engang de beste dresskoene god for både fotblad og rygg. Dermed spør jeg etter detaljert informasjon om hvem jeg bør oppsøke for å få hjelp med slikt...

 

 

 

Som nevnt tidligere har du ikke det, sier ikke at de er dårlige eller noe slikt. Men at det finnes bedre produsenter med bedre såler og oppbygning av sko er det ingen tvil om. Sliter du med rygg/fot bør du oppsøke lege og bli henvist til spesialist som kan støpe såler som vill hjelpe deg med slikt.

 

Men jeg ville startet med å finne en god såle og se om dette forbedrer situasjonen.

Endret av Salvesen.
Lenke til kommentar

 

Skoene jeg har er av beste sort, men ja det er overgangen som er problemet. dog, på sikt er ikke engang de beste dresskoene god for både fotblad og rygg. Dermed spør jeg etter detaljert informasjon om hvem jeg bør oppsøke for å få hjelp med slikt...

 

Hvor har du det fra at gode dressko er problematisk for fotblad og rygg, egentlig? Du har for øvrig på ingen måte sko av "beste sort". Med forbehold om at gregor er ett eller annet supereksklusivt merke som ikke omtales på nett og som jeg aldri har hørt om, så er i alle fall ikke Tiger det. Og Gregor har jeg som sagt ikke funnet noe om: Ikke et godt tegn.

 

Gregers**

 

Dressko har ingen/lite demping eller støtte.

 

Eks:

http://runnersconnect.net/running-injury-prevention/causal-shoes-for-runners/

 

Har jobbet i sportsbutikk i tosifret antall år så dette vet jeg en del om.

Lenke til kommentar

 

 

 

.

 

 

 

Sliter du med rygg/fot bør du oppsøke lege og bli henvist til spesialist som kan støpe såler som vill hjelpe deg med slikt.

 

Nei, det gjør jeg ikke...

 

Men jeg ville startet med å finne en god såle og se om dette forbedrer situasjonen.

 

Ja, det er jo akkurat dette jeg spør om...

Snakk om å være til god hjelp...

 

Lenke til kommentar

Gregers er ikke sko av beste sort heller. Men det er forsåvidt ikke så nøye her. De er ikke så ille at de direkte fører til skader.

Er det å gå eller å stå i ro du er mest bekymret over? Det burde være helt unødvendig med demping og støtte til normal spasering i dressko.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...