Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan forvente en del videoer om hva HBO har å komme med i 2012 i dag.

 

I tillegg til ny teaser til sesong 2 av Game of Thrones som er nevnt i tråden for serien, skal det også være en sniktitt på nye serien Girls. Den serien kommer i 2012 på kanalen og er produsert av Lena Dunham og Judd Apatow.

 

Store sjanser for en ny titt på sesong 3 av Eastbound & Down, og en først titt på Veep med Julia Louis-Dreyfus (Seinfeld) og Tony Hale (Arrested Development) som kanalen også skal ha premiere for i 2012.

 

Og heller ikke glem at første episode av Luck kan skaffes via ninjaer, eller gamle tønner med majones over Atlanteren.

Lenke til kommentar

Som f. eks David Milch-serien Deadwood så trenger den litt tid for å etablere seg, så gjør naturligvis også Luck. Føler jeg trenger flere episoder for en særlig fyldig mening, det blir litt som første skoledag vs alle de resterende dagene på skolen. Som litt fan av David Milch likte jeg ideen, og produksjonen godt. Karakterene ville jeg følge med videre å se hva som skjer med dem.

 

Det var kanskje en noe grov innføring i karakterene, men jeg likte det i piloten. Litt usikker på hvem som var favorittkarakteren etter episode 1, men Kevin Dunn og Jason Gedrick som gamblerne Marcus og Jerry var nok de største favorittene så langt. Marcus ga meg en miks av Ian McShane og Dennis Franz-vib.

 

Nick Nolte og Dustin Hoffman kommer garantert til å føre til noe bra i de kommende episodene, men de var liksom ikke "stjernene" for min del i første episode. Men jeg likte de på serien, og det gjorde jeg med de fleste jeg har sett før som er med på serien. Dette gjelder de nevnte her med John Ortiz, Dennis Farina og Richard Kind. Følte ikke serien hadde noe miscastings, og det er veldig positivt for en slik serie.

 

Det piloten virkelig gjorde var en utrolig fin jobb i fange atmosfæren og folkene som har en tilkobling til dette miljøet med trav. For å være en som aldri har hatt noe interesse over det fanget det helt klart meg i en liten bit ihvertfall. Vet ikke helt om jeg skal putte fram serien som et storshow, eller mikroshow fra HBO.

Endret av Mahavishnu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...