Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Kunne noen vært så greie å anbefale meg noen "ålreite" sitcoms? Er egentlig ikke ute etter noe spesielt nyskapende, vil bare ha en eller annen gjeng jeg kan forelske meg i nå i vintermørket så jeg har noe å se på om kveldene. Orker ikke serier som er morsomme ved å gjøre meg pinlig berørt.

 

Serier som er sett/uaktuelle: That 70 show, Malcolm in the Middle, How I Met Your Mother, Scrubs, Seinfeld, Friends, Big Bang Theory, Two And a Half Men.

 

That 70s, Malcolm in the Middle og HIMYM er egentlig favorittene, ikke fordi de er så bra, men de har den rette stemningen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff, nå har Stargate viruset satt seg igjen. Gått gjennom 16 av 22 episoder i Sesong 5 i dag. Får ikke lyst til å slutte når jeg vet noe awesome skal skje.

 

Ååå, skal noe awesome skje? Gleder meg! Har blitt fullstendig hekta selv. Har sett over 30 episoder de siste tre dagene og er på episode 11 i sesong 5 nå.

Lenke til kommentar

Begynner å bli lei av å vente på region 2 Community sesong 2 DVD nå.

 

Eneste negative om Community er at de gjemmer Alison Brie's hotness i uskyldige skolejenteklær og sminker henne som ei dokke. (joda, vet at det er med på å skape karekteren). Utenom Paintball 2 da (slow-motion bouncing) :love:

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Uff, nå har Stargate viruset satt seg igjen. Gått gjennom 16 av 22 episoder i Sesong 5 i dag. Får ikke lyst til å slutte når jeg vet noe awesome skal skje.

 

Ååå, skal noe awesome skje? Gleder meg! Har blitt fullstendig hekta selv. Har sett over 30 episoder de siste tre dagene og er på episode 11 i sesong 5 nå.

 

Det skjer masse awesome. Overalt. :wee:

Lenke til kommentar

Uff, nå har Stargate viruset satt seg igjen. Gått gjennom 16 av 22 episoder i Sesong 5 i dag. Får ikke lyst til å slutte når jeg vet noe awesome skal skje.

 

Ååå, skal noe awesome skje? Gleder meg! Har blitt fullstendig hekta selv. Har sett over 30 episoder de siste tre dagene og er på episode 11 i sesong 5 nå.

 

Det skjer masse awesome. Overalt. :wee:

 

Stod på kjøkkenet i sted å humret godt for meg selv. Kom til å tenke på Jacob/Selmak når når han sier: "We're not gonna make it". De klarer seg som alltid, og når han blir konfrontert med sitt utsagn så sier han "what, and blow the last chanse I'll ever have of beeing right?" :!:

 

Og FYI: ristet skive uten skorper med smør, kokt skinke og agurk er sinnsykt godt!

Lenke til kommentar

Begynner å bli lei av å vente på region 2 Community sesong 2 DVD nå.

 

Eneste negative om Community er at de gjemmer Alison Brie's hotness i uskyldige skolejenteklær og sminker henne som ei dokke. (joda, vet at det er med på å skape karekteren). Utenom Paintball 2 da (slow-motion bouncing) :love:

 

Bare å vente et år eller noe det....

 

Community sesong 1 kom vel endelig ut i nordisk utgave i år.

Lenke til kommentar

Kunne noen vært så greie å anbefale meg noen "ålreite" sitcoms? Er egentlig ikke ute etter noe spesielt nyskapende, vil bare ha en eller annen gjeng jeg kan forelske meg i nå i vintermørket så jeg har noe å se på om kveldene. Orker ikke serier som er morsomme ved å gjøre meg pinlig berørt.

 

Serier som er sett/uaktuelle: That 70 show, Malcolm in the Middle, How I Met Your Mother, Scrubs, Seinfeld, Friends, Big Bang Theory, Two And a Half Men.

 

That 70s, Malcolm in the Middle og HIMYM er egentlig favorittene, ikke fordi de er så bra, men de har den rette stemningen.

 

Liker en del av de du har ramset opp, så kanskje du også liker Kongen Av Queens? Har også forelsket meg i Cheers i det siste. Utrolig koselig, og ikke minst morsomt. Og Hotell I Særklasse er hysterisk morsomt synes jeg, men der finnes det bare 12-13 episoder, dessverre.

Lenke til kommentar

Begynner å bli lei av å vente på region 2 Community sesong 2 DVD nå.

 

Eneste negative om Community er at de gjemmer Alison Brie's hotness i uskyldige skolejenteklær og sminker henne som ei dokke. (joda, vet at det er med på å skape karekteren). Utenom Paintball 2 da (slow-motion bouncing) :love:

 

Bare å vente et år eller noe det....

 

Community sesong 1 kom vel endelig ut i nordisk utgave i år.

 

Nuvel, fikk da min utgave sendt fra cdon.no i oktober 2010. Mener det var ganske hakk i helene til sone 1 over havet. Vet ikke hvorfor de ikke har lagt ut sesong 2 for salg. Kanskje jeg var den eneste som kjøpte sesong 1 i skandinavia?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...