Duriello Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni DukeRichelieu skrev (1 minutt siden): Og så blir det veldig bra videre...? Jeg synes det ja. 👍😅 Siste del av siste sesong var litt meh, men likte resten. Jeg så Yellowstone først, så 1883 (en del bra der og, men mye meh), så 1923. Synes 1923 ble veldig rushet helt på slutten, men jevnt over bedre en både Y og 1883. 1
DukeRichelieu Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Duriello skrev (3 minutter siden): Jeg synes det ja. 👍😅 Siste del av siste sesong var litt meh, men likte resten. Jeg så Yellowstone først, så 1883 (en del bra der og, men mye meh), så 1923. Synes 1923 ble veldig rushet helt på slutten, men jevnt over bedre en både Y og 1883. Takker. Mulig jeg får gi det en sjanse da. Har en kamerat som også skryter av serien. 1
Sjørøver Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni (endret) Det er amazon, så det er vanskelig å bli så veldig hypet av dette. Men herregud så kult om det blir bra. Minner meg på at jeg må begynne på stargate.. Endret 6. juni av Sjørøver 1
Nimrad Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Theo343 skrev (På 3.6.2025 den 17.02): Så hvis man er en "svett 4-chan gamer ala south park dude" fordi man tør å ha egne meninger om en tittel som alle ble nærmest pålagt å skulle like hvis man ønsket å beholde Social Credits. Så tar jeg heller på meg den rollen enn å presses av mobben Det har null å gjøre med å tørre noe som helst. Dette var det motsatte av å tørre å ha egne meninger. All legitim kritikk druknet totalt i en bevegelse som ikke en gang hadde spilt spillet, men bare spredde hat, falske anmeldelser og ingenting konstruktivt. Til og med positive anmeldelser bare druknet. De eneste som har pålagt noen som helst å like noe for Social Credits, det er 4chan-gamerne selv. Ingen er mer hårsåre enn de. 6
Curuion Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Ah, håper de får til Mass Effect bra. Doug Jung showrunner i Chief of War med Jason Momoa, kan bli stilig. Kommer 1 august. 1
Poppmunn Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Nimrad skrev (18 timer siden): Det har null å gjøre med å tørre noe som helst. Dette var det motsatte av å tørre å ha egne meninger. All legitim kritikk druknet totalt i en bevegelse som ikke en gang hadde spilt spillet, men bare spredde hat, falske anmeldelser og ingenting konstruktivt. Til og med positive anmeldelser bare druknet. De eneste som har pålagt noen som helst å like noe for Social Credits, det er 4chan-gamerne selv. Ingen er mer hårsåre enn de. Det er 100% legitimt å kritisere kontroversielle avgjørelser i plottet uten å ha spilt spillet. Alle de negative tilbakemeldingene viser jo bare hvilken utrolig dårlig idé det var, og når du ikke får lov til å kritisere det uten å bli utsatt for slik projisering så føles det jo som om man er pålagt å like det.
Duriello Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Gouldfan skrev (37 minutter siden): Mass Effect? Hvor kommer den? Amazon? 😅 1
Gouldfan Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni (endret) Duriello skrev (5 minutter siden): Amazon? 😅 Da er det bare å glede seg, blir nok litt woke da siden spillene i steinalderen hadde litt sånt... Jeg spilte bare igjennom 1 gang, var det første spillet på konsoll der du kunne velge om du ville være snill eller bad, og få forskjellige storys, etter kom Fable 2 og Skyrim med samme valgmuligheter. Men fy så kult spill nr 2 var med den månebilen og utforske planeter, skulle bare ønske det var litt kriging med romskip også med shooting og målsikte. Endret 7. juni av Gouldfan 1
Duriello Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Gouldfan skrev (2 minutter siden): Da er det bare å glede seg, blir nok litt woke da siden spillene i steinalderen hadde litt sånt... Jeg spilte bare igjennom 1 gang, var det første spillet på konsoll der du kunne velge om du ville være snill eller bad, etter kom Fable 2 og Skyrim med samme valgmuligheter. Men fy så kult spill nr 2 var med den månebilen og utforske planeter, skulle bare ønske det var litt kriging med romskip også med shooting og målsikte. Det eneste spillet jeg pr dags dato husker der achivements gav deg noe. 10% ekstra shield regen f.eks. Good times. ❤️ 1
Nimrad Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Poppmunn skrev (1 time siden): Det er 100% legitimt å kritisere kontroversielle avgjørelser i plottet uten å ha spilt spillet. Alle de negative tilbakemeldingene viser jo bare hvilken utrolig dårlig idé det var, og når du ikke får lov til å kritisere det uten å bli utsatt for slik projisering så føles det jo som om man er pålagt å like det Du fremstiller det som om dette var gjennomtenkte og konstruktive tilbakemeldinger. F.eks. at man trekker en karakter eller to ned fordi det er gjort et valg som noen kritikere mener trekker ned historien. Akkurat det er jo helt greit, men her er det et sinne som rår og det reviewbombes til ener over hele linja av småpirk i det store bildet. Det ødela for all konstruktiv debatt, noe begge sider er enige i, men har sin egen forklaring på hvorfor. Og slutt med tullet om at du ikke fikk lov å kritisere. Det flommet totalt over av kritikk. Problemet var at at kritikerne ikke tålte noe motsvar på kritikke uten å «føle de var pålagt å like det». 2
ilpostino Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Fikk sett ferdig sesong 3 av Reacher i går, og likte serien veldig godt. 1
herzeleid Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Har registrert at det har vørt en del kritikk av Star Wars fra Disney, men for en som ikke er veldig inne i universet liker jeg Andor godt. Fortsatt et par episoder igjen av andre sesong men veldig fornøyd så langt. Virker som den har sammenheng med noen av filmene og så må kanskje se den etterpå? 1
skaftetryne32 Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni herzeleid skrev (5 minutter siden): Har registrert at det har vørt en del kritikk av Star Wars fra Disney, men for en som ikke er veldig inne i universet liker jeg Andor godt. Jeg er i samme båt og jeg er helt enig, jeg legger merke til kritikken, men samtidig synes jeg Andor og The Mandalorian er det beste som er blitt produsert i universet med god margin, universet i seg selv er helt konge, men kan virkelig ikke fordra dialogen i i de originale sw filmene. 2
ilpostino Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni herzeleid skrev (28 minutter siden): Virker som den har sammenheng med noen av filmene og så må kanskje se den etterpå? Serien er en forhistorie til filmen Rogue One, som du definitivt bør se når du er ferdig med Andor. 2
Wheeljack Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Så er spørsmålet, er det her en slags Breaking Bad meets Ozark, eller er det noe som til slutt ender i en dramasåpe? Uansett et lovende cast om ikke annet. 1
herzeleid Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni skaftetryne32 skrev (49 minutter siden): Jeg er i samme båt og jeg er helt enig, jeg legger merke til kritikken, men samtidig synes jeg Andor og The Mandalorian er det beste som er blitt produsert i universet med god margin, universet i seg selv er helt konge, men kan virkelig ikke fordra dialogen i i de originale sw filmene. Da er det fare for at det blir The Mandalorian neste gang jeg sitter på flyplassen og lurer på hva jeg skal se ilpostino skrev (30 minutter siden): Serien er en forhistorie til filmen Rogue One, som du definitivt bør se når du er ferdig med Andor. Takk! Ser det er "nedtelling" til et slag i flere av episodene, så da vet jeg hva jeg skal se.
ilpostino Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni herzeleid skrev (14 minutter siden): Ser det er "nedtelling" til et slag i flere av episodene, så da vet jeg hva jeg skal se. Battle of Yavin, som er slaget i slutten av den første Star Wars filmen (episode 4) regnes som år 0 i Star Wars universet. BBY er before battle of Yavin og ABY er After Battle of Yavin. Slaget stod ved Yavin sin fjerde måne. Den tidsregningwn er lite som ar vi ser på år 0 sin Christi fødsel for vår tidsregning. Muslimene har sin tidsregning med når deres profet ble født. 1
herzeleid Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni ilpostino skrev (2 minutter siden): Battle of Yavin, som er slaget i slutten av den første Star Wars filmen (episode 4) regnes som år 0 i Star Wars universet. BBY er before battle of Yavin og ABY er After Battle of Yavin. Slaget stod ved Yavin sin fjerde måne. Den tidsregningwn er lite som ar vi ser på år 0 sin Christi fødsel for vår tidsregning. Muslimene har sin tidsregning med når deres profet ble født. Takk igjen! Da skjønner jeg sammenhengen litt mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå