Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prisonbreak ble nevnt. Tror jeg falt av etter sesong 3. Litt tilfeldigheter og litt fordi jeg ble lei. Synes sesong 1 var knallbra, men føler det hele skle ut. Er denne serien verdt å se ferdig?

 

Enig i at det taper seg, men det er fortsatt en av de beste seriene jeg har sett. Kanskje ikke det beste plottet i de siste sesongene, men underholdningsverdien er veldig god. Kommer ny sesong snart, jeg kommer ihvertfall til å følge med.  

Lenke til kommentar

 

Prisonbreak ble nevnt. Tror jeg falt av etter sesong 3. Litt tilfeldigheter og litt fordi jeg ble lei. Synes sesong 1 var knallbra, men føler det hele skle ut. Er denne serien verdt å se ferdig?

 

Enig i at det taper seg, men det er fortsatt en av de beste seriene jeg har sett. Kanskje ikke det beste plottet i de siste sesongene, men underholdningsverdien er veldig god. Kommer ny sesong snart, jeg kommer ihvertfall til å følge med.  

 

 

Ei oppsummering av Prison Break: Fyrste sesong var veldig god, spesielt dei fyrste 13 episodane. Tapte seg litt resten av fyrste sesongen. Andre sesong var svak. Tredje sesong veit eg ikkje, for eg slutta å sjå midtveis i sesong to fordi det vart så dårleg, men hev lest at det vart endå mykje dårlegare enn sesong to igjen. Sesong 4 skal visst ha vore endå verre.

 

Dersom serien hadde endt opp med 13 episodar, som var kva dei opphavleg planla, så kunne den gått inn i historia som ein legendarisk god serie. Diverre vart det melking utan (god) planlegging, og serien endte opp som ein kalkun.

Endret av Knut Lavngard
Lenke til kommentar

Så første episode av Taboo. God start, men litt lite kjøtt på beinet, syntes det stort sett ble etablering av karakterene og mulige konflikter. Episoden kunne fint vært litt lenger for å komme ut av den fasen og få en "smakebit" på videre handling. Uansett så blir det å følge med videre for å se hvordan det utvikler seg og om det faktisk blir en interessant handling. 

Lenke til kommentar

Ferdig med the OA.

 

Snodige greier.

Droppet ut etter et par episoder. Blir det bedre? Synes skuespillet var temmelig dårlig, og hovedkarakteren spiller samme karakter ho har spilt i tidligere filmer. Var det en åpen slutt eller ble det lite forklaringer ala lost?

Lenke til kommentar

Droppet ut etter et par episoder. Blir det bedre? Synes skuespillet var temmelig dårlig, og hovedkarakteren spiller samme karakter ho har spilt i tidligere filmer. Var det en åpen slutt eller ble det lite forklaringer ala Lost?

 

Tsk. Lost ble da tilstrekkelig forklart. 

 

 

 

Alt skjedde i hodet til Jack mens han var slått ut etter kræsjen. 

 

 

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

 

Droppet ut etter et par episoder. Blir det bedre? Synes skuespillet var temmelig dårlig, og hovedkarakteren spiller samme karakter ho har spilt i tidligere filmer. Var det en åpen slutt eller ble det lite forklaringer ala Lost?

Tsk. Lost ble da tilstrekkelig forklart.

 

 

 

Alt skjedde i hodet til Jack mens han var slått ut etter kræsjen.

 

Nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...