Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ferdig The Night Manager i går. Suveren serie. Sterkt anbefalt. For de som liker den type serie da. Husker jeg riktig at noen i tråden her var litt lunkne? 

 

Generelt svak for agentserier/krim/action/spenning/Hugh Laurie, så ble full klaff her. 

 

Tar gjerne i mot tips om lignende serier om det finnes. 

 

Ikke kjempebra, men fungerer som ok underholdning så har du Chance med Hugh Laurie, selv om han er strengt tatt bedre som Visepresident i Veep enn hva han har vært i alt siden peak House.

 

 

The Americans, Quarry, Line of Duty, Berlin Station, The Fall, Braquo, Bedrag/Follow The Money, Top of The Lake, The Fear, Code of A Killer o.s.v.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845
 

Ikke kjempebra, men fungerer som ok underholdning så har du Chance med Hugh Laurie, selv om han er strengt tatt bedre som Visepresident i Veep enn hva han har vært i alt siden peak House.

 

 

The Americans, Quarry, Line of Duty, Berlin Station, The Fall, Braquo, Bedrag/Follow The Money, Top of The Lake, The Fear, Code of A Killer o.s.v.

 

 

Takker for gode tips! En del å ta av der. :)

 

Ellers interessant avslutning på Westworld.

Lenke til kommentar

Kikker på legends, flash og arrow, men ble bråstopp før siste episode som ligger på netflix.

 

Hvordan bør man se disse overlappene? Flash først? Legends?

Noen som vet?¨

 

Har ikke tilgang til arrow og flash i nyeste.

Flash, så Arrow, så Legends. Tror jeg.

 

Har ikke sett Legends. Er det noe å se på?

Lenke til kommentar

Strike Back kommer tilbake med en ny reboot med Alin Sumarwata, Daniel MacPherson (The Shannara Chronicles), Roxanne McKee (Game of Thrones, Domino) og Warren Brown (Luther, Good Cop) i de 4 sentrale hovedrollene.

 

Bytter fra å være duo-fokusert til å være et mer ensemble-show. Fokuserer også mer på terrorgrupper tilknytta IS framfor Al-Qaeda.

 

Starter produksjonen i 2017 for premiere sent 2017 eller i 2018.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Fant ikke så mye om The Fall her i tråden om jeg søkte riktig. Noen som har sett?

 

Fikk tips fra Maury her i tråden. Sjekket innom IMDB og det var enormt sprik i anmeldelsene. Fra fantastisk til søppel. 

 

Trenger noe bra å se nå. Nesten så jeg vurderer å se opp igjen Westworld. 

Lenke til kommentar

Fant ikke så mye om The Fall her i tråden om jeg søkte riktig. Noen som har sett?

 

Fikk tips fra Maury her i tråden. Sjekket innom IMDB og det var enormt sprik i anmeldelsene. Fra fantastisk til søppel.

 

Trenger noe bra å se nå. Nesten så jeg vurderer å se opp igjen Westworld.

Likte the fall jeg. Mørk stemning og veldig spennende. Prøv den! Jamie dornan er jævlig bra i den serien. Endret av ChopperReid
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845
 
Likte the fall jeg. Mørk stemning og veldig spennende. Prøv den! Jamie dornan er jævlig bra i den serien.

 

 

Så første episode i går. Er fristet til å se videre. :) 

Lenke til kommentar

En liten overraskelse fra Netflix som jeg fikk vite om på forhånd. The O.A. med Brit Marling i hovedrollen som har vært under wraps av Netflix får premiere på fredag etter å ikke ha vært annonsert noe om tidligere. 

 

Det er veldig som en kombinasjon av Stranger Things møter The Missing. Spent å se om det blir noen flere sesonger, siden det er en veldig spesiell avslutning på sesong 1.

 

Sesong 1 slippes på fredag. 8 episoder.

 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Da har man fått sett ferdig The OA, spent på hvordan er eventuelt fortsetter. Det var værtfall den rette serien å binge, da man blir veldig "med" i handlingen. Tror jeg må la det sinke inn litt mer før jeg vet hva jeg egentlig synes.

Endret av Sakiko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...