Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Er ikke Emmy utelukkende for tv? Så Horace And Pete kvalifiserer vel ikke. 

Og ingen har vel noensinne pekt ut Emmys som en pris for kvalitet.

 

Netflix er heller ikke tv.

 

Nei, der tar du feil. Reglene ble myket opp for en stund tilbake, så Horace And Pete hadde fulle muligheter for å kunne delta.

 

Ingen som sier at Emmy's er en pris for kvalitet, men det burde være en pris for det som er med å sette mediumet framover, og de som gjør noe nytt. Der er Horace And Pete nettopp det. Og det er en uavhengig produksjon, ulikt alt annet som var sendt inn som bidrag. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Seriøst? Jeg synes det var en av de mest interessante delene av serien. Den viser på en veldig troverdig måte hvordan normale, harmløse barn blir forvandlet til hardbarkede kriminelle av tragisk omstendigheter.

 

The Wire  Sesong 1 unnagjort, tipp-topp  :thumbs:

 

Bare å glede seg til andre sesong, som har min favorittkarakter, Ziggy.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Selv om dette tilsynelatende virker som enn solid serie er det neppe noe jeg vil se flere ganger. Riktig nok ikke sett mer en første sesong, men nå hører det uansett sjeldenhetene til at jeg pløyer igjennom serier mer enn én gang da :)

 

Unntaket er vel Band of Brothers og The Pacific sånn ved første etttertanke.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Som jeg sa tidligere, en av de mest spennende seriene denne sommeren. God avslutning på sesongen. Liker at den ikke har noe betydelig pauser slik mange andre Netflix-serier har med at den prøver å tyne ut plot for 8-10 episoder over 13 episoder. Mye bedre at serier heller har kortere sesonger slik som Stranger Things da.

 

 

Solid comeback for BoJack Horseman også. Herlige peker til The Sopranos denne sesongen av hva jeg har sett så langt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...