Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som ikke fikk tekst på episode 7 av stranger things på Netflix? Nettopp begynt på 8. Der er det tekst igjen.

 

Fikk heller ikke tekst på ep. 7 på min PS4. Prøvde X1 og der var det tekst.

 

For øvrig en herlig serie, og håper på flere sesonger.

Lenke til kommentar

 

Noen som ikke fikk tekst på episode 7 av stranger things på Netflix? Nettopp begynt på 8. Der er det tekst igjen.

Fikk heller ikke tekst på ep. 7 på min PS4. Prøvde X1 og der var det tekst.

 

For øvrig en herlig serie, og håper på flere sesonger.

Ja var på ps4 jeg så! Da er det vel en bug der.

 

Håper også på flere, blir nok det!

Lenke til kommentar

Sett fem episoder av The Preacher og dette er en serie som ser ut til å bygge opp til noe bra. Jeg skjønte egentlig ingenting av hva som skjedde de første episodene - jeg har ikke lest tegneserien - og det var mest som en masse rare, tilfeldige hendelser jeg ikke så sammenhengen mellom, men etterhvert blir det tydeligere hva som er den sentrale konflikten.

Lenke til kommentar

hmm..

 

Siste sesong?!

 

 

Litt glad og litt trist..

 

Dette er en serie jeg har likt utrolig godt fra første episode (i første sesong, i motsetning til flere andre :p ), så jeg er litt lei meg for at serien skal gi seg. På en annen side er jeg vel også veldig glad for at det kan se ut til at de gir seg på topp, så god som serien fortsatt er.

 

Får bare håpe at Kurt Sutter ikke har noe med serien å gjøre.. :p

Lenke til kommentar

Power fikk jo både sesong 4 og 5 av Starz. En god serie som bare blir bedre også fra Starz. Startet litt dårlig, men har blitt ganske greit gangsterdrama. Bedre enn å kaste bort tid på House of Cards eller Ray Donovan.

 

Starz begynner å få noe bra TV. Survivors Remorse er bra, og Blunt Talk er helt greit. 

Lenke til kommentar

Synes Survivors Remorse ble bra fordi serien styrte seg vekk fra å bli en "dudebro" Entourage-aktig serie slik som Ballers ble. Mike O'Malley & Co har klart å stelt inn i stand godt en serie som viser plussene og minusene med å være en sportsensasjon. Serien fant i fjor en veldig god og morsom måte å takle familievolds/konevold-skandalene som har vært en del av i amerikansk sport de siste åra. Og den klarer å bringe inn noe godt drama når passer, som sesongfinalen av sesong 2 (som jeg ikke skal spoile).

 

 

Blunt Talk skuffa meg litt i starten, men synes serien har sine øyeblikk likevel. Bedre enn å se mye av The Newsroom, noe som både er passende og upassende sammenligning. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...